ma vie en rose

6 comentaris

en contra del que diu el títol, no considero que la meva vida sigui de color rosa, en molts moments

jo diria que és més aviat gris boira,negre nit o blau tempesta (és que tinc molta mania en posar nom als colors, però segons els meus criteris eh ? ) encara que de vegades pot ser verd gespa,rosa gloss de llavis o blanc llençol estès al vent…tot depèn de l’estat d’ànim,és clar…. però tornant al tema de si la meva vida és de color rosa penso que la que tinc mentalment sí que ho és però la real NO ho és !!….estic segura que és culpa de les pel.lícules que m’empasso que després em penso que el que passa a les pelis a mi també em pot passar, de fet, diuen que la realitat supera la ficció, no ? però no, puc assegurar que a mi no em passa.

Les pel.lícules fan molt mal i és que ments dèbils com la meva cauen com a mosques i llavors vé quan et crees unes expectatives que quan no és compleixen et fan caure desde l’Empire States,última planta i l’ascensor darrera teu,per xafar-te bé després de la caiguda!

Com més em miro el títol més m’agrada i em sembla que potser en aquest racó trobaré la meva vie en rose, la que em costa trobar en la meva vida qüotidiana, així que els moments que la necessiti deixaré volar la meva ment per endinsar-me en la meva vie en rose….

estic contenta !!!

Autor: ohlalamavieenrose

ohlalamavieenrose@gmail.com

6 thoughts on “ma vie en rose

  1. ja sabia jo que acabaria caient alguna foto d’aquestes…. 😉

  2. Es talment com si em llegis a mi mateixa.
    M’agradat molt. Anims!!

    • Hola Pebbles !!
      gràcies pels ànims… has de saber que després de llegir el teu post
      “cumpleaños felizzzzzzz ” i per culpa de l’insomni…vaig començar
      amb ohlalamavieenrose !!! sóc addicta al teu blog jajajaja
      1 petó

  3. Tinc uns rosers al camp, que tot i ja tenir una edat, continuen florint cada any. Ningú els rega a l’estiu, ningú els adoba a la tardor, ningú els poda a l’hivern… Han aprés a subsistir en condicions, de vegades, extremes que els han fet enfortir-se i arrelar-se amb més fermesa a la terra, aquella, que juntament amb el sol, els va alimentant dia rera dia. No necessiten a ningú per treure fulles verdes i guarnir-se amb grans flors. Al llarg del temps han sabut trobar allò que els dona vida i gràcies a aquesta força aconsegueixen sobreviure a les fredes nits d’hivern i als calorosos dies d’estiu. Són feliços envoltats de natura, la mateixa que els ajuda a crèixer una mica cada dia i a fer-se més forts. I és que, malgrat el que digui la dita, la felicitat no es troba, s’ha de buscar en les petites coses que ens omplen i ens fan ser una mica més feliços.

Deixa un comentari

