la seducció dels llibres i “la escuela de ingredientes esenciales”

3 comentaris

La escuela de ingredientes esencialesDoncs, sí, ahir mentre dinava sola a la cuina i l’ “enredo” estudiava per l’últim examen i per no pertorbar el silenci  que regnava a casa per a que no és desconcentrés … vaig acabar la meva quarta lectura d’aquest any …. “La escuela de ingredientes esenciales”.

A primers de juny vaig anar a la llibreria de sempre per triar una nova novel.la i quan vaig veure la tapa del llibre no em vaig poder resistir, és tan mona la foto amb els cupcakes  amb els cuquets de sucre de colors per sobre i l’espàtula de silicona de color turquesa a conjunt amb el bol…. i què me’n dieu del nom de l’escriptora : Erica Bauermeister … trobo que és molt estilós. Ahir parlava amb la meva companya de feina i em deia que tu no tries els llibres, ells et trien a tu, no saps com, però és axí com succeeix, i aquest em va triar als 5 minuts de ser a la llibreria.

Ha sigut de lectura ràpida, la lletra grossa hi ha ajudat, la tapa és tova però la trobo molt xula i és premonició del que hi trobaràs al llegir-lo: romanticisme culinari, indrets bucòlics i històries d’un ventall de 8 personatges bastant previsibles, però ho perdones, perque són històries tendres, ben explicades, tant, que és fàcil submergir-te en les seves vides i en els  llocs, fins i tot, en algun moment t’hi veus reflexat. Potser no  és un gran llibre, de tota manera, qui sóc jo per decidir-ho ? però el maridatge entre personatge i recepta està molt ben trobat. Si em quedo amb alguna cosa, és amb que és possible que la vida de cadascun de nosaltres pertany a una recepta de cuina, ara falta trobar quina és la meva…  pensant-hi, podria dir que és el coulant de xocolata, crec que pels ingredients i pel procés d’el.laboració … hi continuaré pensant, potser algun dia  n’escriuré un post, temps al temps !!

El dimarts, en vista que ja em quedava poc temps dins les vides dels alumnes de l’escola de cuina, vaig tornar a la llibreria per veure quin llibre “s’enamoraria” de mi i per sorpresa meva i després de qüasi 3/4 d’hora de mirar, rellegir i agafar, he de dir que no vaig seduïr cap llibre ! Vaig marxar super frustada perque normalment marxo amb ganes de comprar-me’n 3 o 4.Per sort, una bona amiga me’n va recomanar un i buscant-lo per internet vaig anar engrescant-me perque un aura de seducció em va envoltar, ja tinc uns quants títols a la llista.Per tant, un cop més, un llibre m’haurà triat a mi.

L'”enredo”m’acaba de portar un paquetet bastant gruixut…. ohhhhh és “El jardín olvidado” de la Kate Morton !!

bona revetlla …..

Autor: ohlalamavieenrose

ohlalamavieenrose@gmail.com

3 thoughts on “la seducció dels llibres i “la escuela de ingredientes esenciales”

  1. El llibre de la Kate, també el tinc, pero encara no l’he llegit…així és que no ten puc dir res…
    Pero de vegades, no tenim el dia per anar a la llibreria…jo normalment en compro dos o tres de cop…pero hi ha dies que no en trobo cap que m’agradi!!
    Potser és que aquell dia no vaig ben arreglada, com per cridar l’atenció de cap llibre, i no em tria!!
    Petons veïna!

  2. Hey Pebbles !! ja ho saps…. glamour i sex appeal per anar a la llibreria.
    Jo ja me l’he començat i pel que porto llegit m’està agradant força però me’n penedeixo de que la meva amiga m’hagi explicat “massa bé” l’argument !!!Té bones crítiques i és dels que enganxen,això sí, agafa’l quan estiguis clara de ment perque vas saltant tres temps (1913-1975-2005 ).Va, llegeix-te’l i farem club de lectura, vaaaaaaaaa

  3. No puc parar de riure…has dit: clara de ment???? juasuasjuas…no llegiria mai!!!!!
    El que si m’ha quedat clar, és que m’he de fer manicura, pedicura i brushing per anar a la llibreria…així no m’escullen llibres que després no m’escauen!!
    En tinc dos a mitges, pero just acabar-los hem poso amb la Kate!

Deixa un comentari

