les lectures d’estiu part I …… i ” El jardín olvidado ”

Deixa un comentari

M’agrada molt llegir i “qüasi” qualsevol època, moment o lloc és bo per fer-ho, però he de confessar que tinc especial predilecció per fer-ho a la platja. Necessito la meva cadira-tumbona, el para-sol i el llibre, és clar !! No sé si és el so de les ones, la olor a mar o jugar amb els peus a la sorra mentre llegeixo que em relaxen de sobre manera i m’evadeixo del món. La part negativa del tema és que si em cau involuntàriament el llibre a la sorra, una quantitat indecent de renecs afloren per la meva boca, jejeje… a això se li ha de sumar que les tapes queden una mica enganxoses de la crema solar protecció 30, així que un cop conclosa la lectura, toca sessió d’assecador per intentar fer saltar la sorra i tovalloletes humides de bebé per treure el protector solar de la tapa.

Normalment, l’estiu és la meva època més prolífica en quant a lectura perque vaig molt a la platja, però aquest any amb aquest “no-estiu” que estem tenint, hi he anat tan poc que no he llegit tant com voldria, és clar, he de dir, que a més a més El jardín olvidado de la Kate Mortonhe estat liada amb la meva manta d’iniciació al patchwork, vull tenir acabat el “top” per a poder portar-lo a l’exposició que farà la profe al setembre i a més a més, he estat fent un encàrrec de galetes.Tornant al tema de les meves lectures estiuenques, he inaugurat la temporada amb “El jardín olvidado” de la Kate Morton, un llibre que m’ha agradat força, sobretot,  per com l’autora sap jugar amb tres èpoques 1913,1975 i 2005,  com les va enllaçant amb els personatges i els esdeveniments i com et va fent descobrir a poc a poc els entrellats de la història.Un cop més, un escenari bucòlic ( és que em va bastant), uns personatges amb secrets que salten d’un continent a un altre per intentar trobar els seus orígens, ja sabem que  l’èsser humà té la necessitat de saber d’on ve per saber on va i per mi, potser encara és més una qüestió de poder sentir-te amb pau amb el passat per mirar cap al futur.Sí, a mi m’han captivat bàsicament els salts d’època,  de la manera com hi juga la Kate, el trencaclosques que va encaixant a poc a poc…. el que no m’ha agradat tant és el fons de novel.la rosa que desprèn ( sóc “pastelona”, però no tant ). És un llibre que m’ha enganxat perque vas tenint sorpresetes tot i que al final no t’acaben sorprenent tant , però m’ha agradat llegir-lo. El llibre el vaig acabar el 2 d’agost i passats uns dies, no gaires, després de païr-lo, vaig anar de nou a la llibreria i després de donar tombs i remenar, vaig ser víctima del fet curiós de mirar de reüll quin llibre estava mirant la noia que tenia al costat …. tapa negra, amb números que conformen xifres , un títol bastant suggerent, escriptor tardiu nord-americà i amb un argument molt captivador; ja l’he començat i és terriblement boníssim, espero que continui així …

més al proper post !!

Autor: ohlalamavieenrose

ohlalamavieenrose@gmail.com

Deixa un comentari

