Patchwork als Alps

2 comentaris

 No podia començar de millor manera aquesta nova entrada que penjant la foto del top acabat del que serà el meu quilt d’iniciació  !! Aquesta foto sempre serà mooooolt especial per mi perquè entre els fils han quedat molts bons moments ( alguns d’ells a la muntanya ). Quan vaig fer la maleta per marxar als Alps de vacances, vaig prendre la meva bossa de patchwork perque em feia gràcia acabar-lo allí. Les últimes puntades les vaig fer a la bonica habitació beige de casa de la Pascaline, a la tumbona del jardí amb els peus descalços a la gespa i assentada al sofà de la Pascaline mentres ella feia el sopar: unes delicioses “pommes de terre amb fromage comte ” fetes al forn i embotits d’allí, que són bastant diferents dels nostres, i el millor de tot … amb vistes a” les agulles de midi”. Depenent del dia tenen un aspecte o un altre : sol radiant que les il.lumina i les fa amables o poc a poc es tapen amb uns núvols que cada cop  baixen més i formen una espècie d’embocall a les muntanyes tapant-les i deixant un paisatge increïblement misteriós !  Estic molt satisfeta de com ha quedat el meu “top” i ara, quan me’l miro, penso amb els Alps; el vermell és un color molt d’allí, així com els cors d’algunes de les robes. Els cors són molt presents en la decoració de les cases alpines i per acabar-ho d’arrodonir vaig comprar uns botons a “La Compagnie des Aiguilles“, 93, rue du commerce a Sallanches  ( m’hi va portar la Pascaline a passar la tarda ) i el del cor vermell el vull cosir a la porta del bloc de la caseta, quedarà genial !!!!En aquesta botiga hi vam acabar fent tertulia amb altres clientes i una noieta que em feia de traductora ( no tinc massa idea de francès  i es va oferir a traduir-me )  i el més bo de tot, és que mentres la feiem petar, vaig rebre un missatge de l’ “enredo” que estava fent la CCC ( motiu principal del viatge )  i vaig acabar enviant-li un missatge d’ànims de part de tots els que érem a la botiga jejejeje. Han sigut unes vacances genials i hem desconnectat tantíssim …. hem estat en llocs molt bonics, amb vistes de somni i amb retrobaments amb amics inesperats , fent fondues amb bona companyia, menjant les millor patates fregides de la meva vida fins a dia d’avui, servides dins un pot de vidre, superant la meva por a estar tancada en uns telecabines que semblaven ous i pujant alçades de vèrtic, fent excursions imprevistes amb vaques com a companyia, travessar els llarguíssims 11 km del túnel del Montblanc ( almenys a mi m’ho va semblar ), les tertulies amb els italians, els de Luxemburg i la Pascaline a l’hora d’esmorzar, l’espera de la pizza assentats en una terrasseta de Les Houches  prenent una cerveseta i escoltant música en “live” , assentar-nos a mirar com es movien els núvols per poder veure el Montblanc …. bé, es que no acabaria. De fet, ja estem pensant en tornar-hi l’any que vé per veure a la Pascaline, a les muntanyes, a l’aigua …  a ser100 % feliços.

Una petita mostra:

Autor: ohlalamavieenrose

ohlalamavieenrose@gmail.com

2 thoughts on “Patchwork als Alps

  1. quina enveja les teves vacances…..és veritat que les imatges transmeten relax!!! Fins i tot jo hi aniria…tot i que de cara a l’estiu!! ;))

Deixa un comentari

