Le quilt mystère …. començo pel bloc 2

1 comentari

Aquest mes d’octubre he tornat a les classes de patchwork, tenia moltes ganes de retrobar les meves companyes de fil i agulla i començar un nou projecte, bé, el meu primer projecte. L’elecció va ser molt fàcil, desde que em vaig comprar el llibre ho vaig tenir molt clar, ara per ara m’agrada molt l’estil del “country patch” i les coses que fa la Véronique Réquena em semblen molt boniques, així que res de fer un agafador o una funda per guardar les estissores o un subjecta-portes, no …. el seu quilt misteriós és el meu objectiu !!!                 M’encanta la història del quilt misteriós de la Véronique: va començar l’any 2008 i cada mes durant un any proposava un bloc que anava acompanyat d’una carta del seu gos Jules i d’una recepta de pastissos fets per amics  quilters. I va ser el simple boca-orella el que va fer que el seu quilt misteriós passés de fer-lo quilters de la seva regió a fer-lo gent de tot Europa, Estats Units i fins i tot a Austràlia. Així que durant un any faré un bloc cada mes i un cop acabat cada bloc,  faré la recepta que proposa per celebrar-ho !! Jo no seguiré l’ordre dels blocs que proposa el llibre perque en primer lloc n’hi ha uns que em semblen més complicats que altres ( això és collita meva ) i en segon lloc no tinc gaires robes i hi ha blocs que en requereixen més que altres i …. bé , en tercer lloc i el més important,  em deixo guiar pel que em vé de gust,  pel que quan el veig m’enamora i el primer que m’ha enamorat ha estat el bloc 2 “HOME” del llibre,  que per mi és el meu primer bloc i que el meu enredo ha batejat com  “les cases de Bonmont ” ( als de Bonmont ja els hi agradaria tenir unes cases tan estampades i amb estrelles i cors flotant a l’aire com les del bloc… jajajaja).  Intentaré ser bastant fidel al quilt original perque em sembla molt bonic i tampoc en sé per liar-me a fer massa coses que prou feina ja tinc a fer les puntes de les estrelles que ja em fan sortir prou pigues. El fil que he fet servir per fer la puntada ” no invisible ” de la Véronique no és el que tocava i segur que una experta es posaria les mans al cap però a mi m’agrada el resultat i encara que per la resta de blocs ja tinc els meus “Weeks Dye Works” aquest no el penso desfer, serà part de la història del meu aprenentatge ! Em falta cosir els botonets i fer l’ull i bec del “moixó ” però m’he marcat que cada final de mes publicaré el meu bloc mensual i no volia fallar ( de fet, tampoc he fet la recepta que he dit que faria … quin desastre ! ).

El que més m’ha costat ha estat triar les robes, no m’ho hauria pensat mai !! La meva mare me’n va regalar unes quantes i després de jugar amb les diferents combinacions, de que hi donés el vist i plau la profe i després d’unes quantes hores llargues cosint ….. aquest és el resultat

Aquesta presentació amb diapositives necessita JavaScript.

Les fotos no són gens bones però…. poc a poc i bona lletra, aquesta setmana començo un curs de fotografia on line amb encandilArte . Espero que us agradi, a mi m’agrada moltíssim, estic super satisfeta !!

Anuncis

Autor: ohlalamavieenrose

ohlalamavieenrose@gmail.com

One thought on “Le quilt mystère …. començo pel bloc 2

  1. Retroenllaç: Bloc 8 … un bouquet de casetes | Oh la la ! Ma vie en rose

Deixa un comentari

