ja tinc estisores noves !!!!

Deixa un comentari

Doncs sí, ha passat un any des de que vaig començar a fer patchwork i encara no tenia unes estisores com Déu mana. Fins ara en feia servir unes de comprades a l’Abacus, d’aquestes de manualitats i de punta més aviat arrodonida, és a dir, un pecat !! però l’altre dia, després de fer una mini desgràcia al bloc que estic cosint, vaig pensar que ja era hora de fer-me amb unes estisores més dignes.

Són de 13 cms i la part per on s’agafen és d’una mena de goma que fa que no resultin tan rígides i ja les he “guarnit” amb el “charm” que vaig comprar-me a Sitges. I per estrenar-les he començat amb un dels kits que vaig firar-me !!

Així es veu una mica estrany eh ?? quan estigui acabat penjaré fotos però no serà fins passat Setmana Santa que és quan tornaré a les classes, vull cosir-ne una part a màquina i a més hi van unes floretes que em sembla que són brodades i que m’han d’explicar com es fan perquè no en tinc ni idea ; )

Anuncis

Autor: ohlalamavieenrose

ohlalamavieenrose@gmail.com

Deixa un comentari

