Sopar amb brainstorming de postres i 2 sorpreses, una… l’ Scandinavian Stitches !!!

4 comentaris

Ahir vam anar a sopar a casa d’uns molt bons amics, d’aquells amics que quan et conviden, t’agrada molt perquè saps que t’ho passaràs de conya !! Vam anar-hi molt puntuals, tant com per poder veure al seu “farcellet” abans de que els fes quedar malament, i que s’adormís super ràpida !! Així que el “farcellet-solet” ens va deixar gaudir d’un fantàstic pa amb tomaca.

bonic i personalitzat a més no poder eh ???

Abans de portar el “farcellet-solet” a dormir, em van sorprendre amb un paquet de paper craft groc, llaç verd i un pick xulíssim fet per la meva amiga de futures fatigues “costurils”.

el llibre ja és meu !!!

 Vaig quedar sorpresa de totes totes perquè no m’ho esperava, el meu aniversari va ser fa qüasi 2 setmanes !! Vaig obrir el paquet i sorpresa … el llibre “Scandinavian Stitches” de la Kajsa Wikman, crec que vaig saltar i cridar més que les noies de l’anunci de Heineken, aquell que  quan veuen el vestidor de la seva amiga es posen a xisclar de l’emoció, i enveja , és clar. Sabia que  anava al darrera d’aquest llibre i després d’una mica de periple el va aconseguir, ohhhhhh ella si que és un sol ( i la seva mitja taronja també eh ?? Aquí hi ha sol per tots ; ) )

idees per fer coses estiuenques

La Kajsa Wikman és una artista escandinava que gràcies als seus fills ha orientat la seva creativitat a fer uns fantàstics “sewing books” on comparteix les seves idees i  on trobes tots els patrons dels projectes que fa, a part, et dona consells des de la seva propia experiència. El llibre que m’han regalat és en anglès i sense tenir-ne un gran nivell, l’he començat a llegir i el puc seguir bastant bé, la resta ho soluciona el “google translate” i ja està, problema resolt. És curiós trobar els patrons , ja a l’inrevés, perquè puguis calcar-los sense cap tipus de problema, sense haver de fer invents i no acabis fent l’aplicació a l’inrevés.

el pick sembla tret d'aquí

El gran handicap, que apareix de nou a la meva vida “costuril”,  és que ella cus amb màquina !! Ufff …. tot això són senyals, oi ??  sí, crec que sí !!

dibuixos tan simples com bonics

Després de sopar, quan ja vam entrar en la fase del vi de gel, les xocolates i les gominoles sueques, va venir la “brainstorming” però no sé si va ser perquè no portava la llibreta per anar apuntant o la “rajamenta” de que som víctimes el 50 % del quartet que érem a la taula … la cosa va quedar a l’aire … com sempre ; ) però no ens desesperem, al pròxim sopar portaré la llibreta per apuntar les idees i el boli, tal com diu la Kajsa !! A veure si se’ns “empega” alguna cosa de la nostra recent amiga escandinava !!

gominola sueca 100% natural però portava molt pica-pica

El títol de l’entrada d’avui és:  “Sopar amb brainstorming de postres i 2 sorpreses, una… l’ Scandinavian Stitches !!!” , he parlat de tot el que diu el títol, però només he parlat d’una de les dues sorpreses que vaig tenir ahir, i és que a la tarda, que vaig enredar a l’ “enredo” per acompanyar-me a comprar uns texans, doncs resulta que a la botiga on me’ls vaig comprar hi tenien una bossa que em va agradar molt i que mentre era a l’emprovador barallant-me amb les vores… me’l va comprar !!! OHHHHHHHHHH … la qüestió és que la Heidi, o sigui, jo mateixa ( perquè moltes vegades sembla que baixi de la muntanya ), no me’n vaig adonar de que al cotxe hi havia una bossa de més,  la de la botiga dels texans i després d’esgarrifar-me i dir-li que no havia d’haver agafat la bossa perquè m’havien de fer la vora, la vaig agafar per tornar de nou a la botiga i …

una "mica" british no ??

És que de vegades, els regals d’aniversari, a casa nostra arriben amb retard, però arriben i llavors la sorpresa, encara és més bonica !! Gràcies “enredo”, tu també ets un solet, el meu solet !!

Anuncis

Autor: ohlalamavieenrose

ohlalamavieenrose@gmail.com

4 thoughts on “Sopar amb brainstorming de postres i 2 sorpreses, una… l’ Scandinavian Stitches !!!

  1. Hola! Vaja, quina super sorpresa que ha estat conèixer el teu blog, m’encanta! et seguiré seguríssim…aquest pic que et va fer la teva amiga és genial! Me’l quedo dins del cap per si algun dia he d’embolicar un regal especial! I el llibre ÉS UNA PASSADA! El tinc de fa temps, el vaig comprar al Tela Marinera i és un dels meus llibres preferits! Bé doncs, fins aviat!

  2. La Kajsa Wikman és genial…(el llibre aquest, per cert, moníssim) Ja saps tu, que això dels llibres és un conjunt…només veient el llbre obert..o sigui, dues pàgines, ja m’ha semblat genial!!!

Deixa un comentari

