Sant Jordi s’acosta … fem un punt de llibre ?

5 comentaris

Ahir a la tarda tenia classe de patchwork i només vaig agafar el bloc que estic fent per preguntar uns dubtes que tenia. Per sorpresa nostra, a l’arribar, la profe ens va ensenyar uns punts de llibres que estava fent per Sant Jordi i la Coia es va engrescar tant que ens va fer agafar ganes a la resta. Així que ahir va ser la primera vegada en un any de classe que totes vam fer el mateix. Ho vaig trobar molt divertit perquè totes feiem el mateix i curiós perquè fent el mateix, els resultats van ser molt diferents ( llàstima no haver fet fotos ). Ara que hi penso, l’ampolla de cava acompanyada de croissants que va portar la Berta per celebrar el seu aniversari potser també hi van ajudar a que encara ens engresquéssim més !! La majoria vam triar el punt de llibre amb casetes, tot i que n’hi havia un amb una rosa molt bonic, es veu que som més “camperoles” que tradicionals.

Com que no portava teles de les que tinc, en vaig agafar 3 de noves, molt diferents a les que normalment utilitzo ( serà que ja estic una mica empatxada ? ), així que vaig agafar una de fons taronja i topos blancs, uns quadrets verds i un estampat fucsia amb ocells, m’encanten, la resta van ser trossos que em va donar la profe.

A classe no vam tenir temps d’acabar-lo però les ganes de veure’n el resultat final em van fer sopar ràpid per posar-m’hi.

Ara, ja estic pensant de fer-ne algun més per regalar, les robes noves em van semblar molt xules i és realment fàcil de fer !!

Anuncis

Autor: ohlalamavieenrose

ohlalamavieenrose@gmail.com

5 thoughts on “Sant Jordi s’acosta … fem un punt de llibre ?

  1. Rosa, t’ha quedat molt bé. A tu que t’agrada llegir, el lluiràs molt!

  2. m’agradaaaaaaa!!!! en vull unnn!!!

  3. He vista que has deixat un comentari al nostre blog, he entrat el teu i m’agrada molt!!! Aquests punts de llibre els trobo genials pels apunto a la llista!!!!!!

Deixa un comentari

