Diumenge de cors !!!

2 comentaris

Fa molts dies que no escrivia cap entrada però estic fent tantes coses i estic tan mandrosa amb el blog …. Poc a poc m’aniré posant al dia, paraula !!!! Així que començo per una cosa de les més recents, concretament aquest diumenge passat. Va ser un diumenge de calor, d’aquells que tothom se’n va anar a la platja, a estrenar biquini i a envermellir amb les primeres calors de la temporada i jo, “esperit de contradicció” ( terme que la meva mare utilitzava amb mi bastant sovint quan era petita ), em vaig quedar a casa. L’enredo se’n va anar amb bicicleta a fer quilòmetres pel terme i a controlar que els pobles no s’haguessin mogut i jo, vaig aprofitar per cosir … molt millor que anar a la platja a fer brozo per fer més bona cara . Bé, de fet, jo ja tinc més bon color de cara …  la setmana passada vam arribar de passar uns dies a Menorca jejejeje  … ja ho exlicaré una altra estoneta). Tornant al diumenge “costuril” que vaig tenir … doncs això, que resulta que ja estic fent el 9è bloc del Mystery Quilt i aquest va de cors, bé és un sol cor però gran i m’agrada moltíssim com està quedant. Està sent bastant ràpid de fer i no m’ha costat massa, ja sé que tot és millorable en aquesta vida però torno a dir que m’encanta com està quedant, les robes les trobo molt boniques. Resumint : estic força satisfeta de com està quedant …

el bloc del super cor en procés

el bloc del super cor en procés

El matí idíl.lic que estava tenint es va trencar amb el telèfon:

riiiiiing ( és que no sé com fer l’onomatopeia del meu telèfon )

Ohlala : si ??

Enredo: hola !! què fas ?? Com et va el matí ?? He punxat amb la bici, pots venir-me a buscar ?? Es que no porto recanvi : (

Aquí es va acabar el moment idíl.lic que estava tenint però … sempre hi ha un però, un cop a casa i aprofitant el calurós diumenge i que tot el veïnat era a la platja ( torno a dir que això forma part de la meva imaginació ) i que els mosquits tigres -assassins de l’estiu passat encara no han arribat, vam estrenar la temporada estiuenca dinant al nostre jardí ( bé, ja no se li pot dir jardí perquè ja no te gespa però nosaltres li diem així, perque de verd en tenim eh !! ) i va ser un dinaret tan xuloooooo … i amb tants corssssssss

amanida de pasta amb cors

amanida de pasta amb cors

cors amb olives farcides, taquets de fuet, ou dur i el gust dolç del pebrot del piquillo

cors amb olives farcides, taquets de fuet, ou dur i el gust dolç del pebrot del piquillo

Vam improvitzar la primera amanida de pasta de la temporada i no sé si era la gana, el fet de parar taula a fora o  el diumenge de cors que vaig tenir que no canvio aquest dinar  a casa ni pel dinar al millor restaurant del món mundial  !!

Autor: ohlalamavieenrose

ohlalamavieenrose@gmail.com

2 thoughts on “Diumenge de cors !!!

  1. Cors per aquí, cors per allà…i un diumenge perfecte pel que veig! A mi també m’agrada molt com et queda el cor del mistery!!!! I aquesta amanida té una bona pinta…mmmmm

Deixa un comentari

