Avui començo a … “Fet amb”

2 comentaris

Ja fa temps que li dóno tombs al cap de que he d’aprendre a cosir, una cosa és fer patchwork i aplicacions i l’altra és saber cosir un botó, fer la vora dels pantalons, fer unes cortines per la barbacoa … bé, tota aquesta mena d'”apanyos” que normalment te’ls fa la mare, almenys jo és a qui recorro i es que ho fa tan bé, ella ! Jo sóc d’una generació que a l’escola just ens van ensenyar a fer punt de creu i aquí ens vam quedar i la veritat, l’afició “costuril” m’ha agafat de gran. A les classes de patchwork vénen algunes companyes que són de la generació que van aprendre a cosir i a brodar i em fan força enveja perquè la veritat és que em fa mandra aprendren ara però ho veig bastant necessari. Són d’aquelles coses que va bé saber-les perquè si per mi fós … hauria de posar grapes a la vora dels pantalons. Així que el dia que la Marta em va ensenyar la botiga nova que havien obert, a part d’enamorar-me de l’aparador amb les cosetes fetes de ganxet i de mitja, vaig veure que potser era el lloc que necessitava. A part d’ensenyar-te a fer ganxet i mitja també t’ensenyen a cosir, a fer-te aquests “apanyos” i a més a més, fan arquitectura efímera, dissenys d’interiors i reciclatge de roba. La meva intenció és aprendre les coses bàsiques d’ “apanyamenta costuril” i després de fer-les a mà, passar a la màquina de cosir que és la meva obsessió ( no he cosit mai a màquina ). També he demanat que m’ensenyi a fer flors i cors amb ganxet o mitja que tampoc en sé fer. Bé, perspectives i llistat de coses per aprendre en tinc moltes i de ganes també … a veure que en sortirà de tot plegat !! De moment ja estic com si comencés a l’escola, estic amb papallones a l’estómac !!

Aquesta tarda seré a … fet amb uixxx quins nervis

Anuncis

Autor: ohlalamavieenrose

ohlalamavieenrose@gmail.com

2 thoughts on “Avui començo a … “Fet amb”

  1. Ah!!!
    Jo i una amiga també hi varem anar el primer mes que varen obrir!

Deixa un comentari

