Acabar el dia de color de rosa …

6 comentaris

Ahir vaig acabar el dia ben contenta : desembolicant regals !! I el millor de tot és que no era ni el meu aniversari, ni el Sant, ni celebrava res de res. Si és que de tant en tant, tinc un ” enredo” que no me’l mereixo. Ahir al vespre, va arribar força tard amb 2 sospitoses bosses grogues amb un cocodril ….

Crocs vermelles per l’enredo i color raspberry per mi !!

què xules que són i què còmodes … jo pensava que eren de goma i resulta que són d’una resina de poro tancat que fa que no hi hagi olors ni fongs,  manteniment amb aigua i sabó i llestos !! He de confessar que quan ens les vaig veure posades, em van venir al cap els camioners holandesos que et trobes a la benzinera. Ells ja fa anys que les porten !!

Després de les crocs va venir un paquetet amb una forma que vaig reconèixer deseguida …

crocs raspberry + avi de 100 anys de color rosa

Per Sant Jordi, el vaig estar buscant però l’edició en catalá ja estava esgotada, així que és un detallàs que l’enredo se’n recordés. Se m’està girant feina … acumulació de llibres, costura “marujil”, patchwok, galetes …. però què bonic acabar el dia amb tantes sorpreses inesperades !!

Que passeu un bon dijous !!

Autor: ohlalamavieenrose

ohlalamavieenrose@gmail.com

6 thoughts on “Acabar el dia de color de rosa …

  1. Aix…que bé aquests regalets inesperats no??? Agraden més que els que esperes en un dia assenyalat oi? A mi també m’encanten les crocs, són tannnnnn còmodes!!!!

  2. Jo tampoc me’l vaig poder comprar per Sant Jordi!!!! Però jo espero que ens arribi a la biblioteca, em surt més bé de preu… 😛

  3. Estaràs distreta amb el iaiet. Entra bé, i hi ha escenes molt còmiques (humor negre).

Deixa un comentari

