samarretes amb aplicacions … per a dos bessones !!

8 comentaris

M’he estrenat, sí, aquesta setmana passada vaig estar fent … samarretes !!! Han sigut les primeres i el resultat m’ha agradat tant que no seran les últimes. La història va anar que una molt bona amiga meva, és d’aquelles amigues que tot i no veure’ns, parlem qüasi cada dia, sempre tenim alguna pena o alguna alegria que són l’excusa per trucar-nos, enviar-nos missatges o correus. La qüestió és que ja fa dies, bastants dies, bé, unes quantes setmanes, tirant a mesos … em va dir si li faria una samarreta per l’estiu per les seves bessones. Jo, super decidida, vaig dir que si, vaig anar a comprar les samarretes i allí es van quedar, dins la bossa !! Primer vaig tenir una feinada per buscar un dibuix que m’agradés per fer, després una altra feinada per triar les robes i finalment, quan la calor ja ha començat a apretar, correm-hi tots !!

Tot s’ha de dir, he tingut carta blanca, l’única condició i que me l’he saltat, era que una de les 2, hauria de ser amb robes de color lila, el color preferit d’una de les 2 bessones. Com que no vaig trobar cap roba de color lila que m’agradés per una nena de 2 anys i mig, vaig optar pel fucsia, color que no falla i aquest ha estat el resultat …

roba estesa… a casa meva !

Espero que els hi agradin !! ja se sap que els nens no tenen cap problema en dir el que pensen jejeje

Feliç inici de setmana !!!

Autor: ohlalamavieenrose

ohlalamavieenrose@gmail.com

8 thoughts on “samarretes amb aplicacions … per a dos bessones !!

  1. T’han quedat molt xules!!! Segur que els agraden molt… Jo també n’he de fer una aquesta setmana que ve… però he de triar les robes!!!

  2. Doncs jo espero que no els hi agradin. Tranquila, que ja trobarem la manera de fer-me-les encabir! Jejjeejjeeee!!!

    Unes samarretes precioses, precioses, precioses!

  3. Quina monada de conillets!!!! No t’hi has posat per poc per ser les primeres…són una passada. M’agraden molt i molt!!!!

    • Cristina, no vulguis saber la marejada que vaig passar retallant i fent el festó de les orelles i el llaç dels davantals i quan ja en tenia una només pensava que me’n quedava una altra jejejeje. Ha pagat la pena ; )

  4. m’encanten!! ja ho havia dit…pero ho repeteixo!!

Deixa un comentari

