Barcelona, un examen i robes japoneses = dia rodó

20 comentaris

Ahir vam anar  a la big city, l’enredo tenia l’examen final de certificació del màster que ha estat fent aquest any i em va demanar si em venia de gust acompanyar-lo ( sóc la seva “moral supporter” oficial ) i és clar, no m’hi vaig poder negar !! Mentres ell faria l’examen… jo aniria  a veure cosetes d’aquelles que m’agraden jejeje….

El  vespre abans  vaig estar buscant adreces de botigues de patchwork a Bcn però em vaig desesperar perquè em quedaven lluny del centre i no em volia passar el matí agafant metros amunt i avall, així que vaig decidir que improvitzaria segons com m’inspirés !!

Al matí ens vam llevar a una hora d’aquelles que els carrers encara no estan posats i a les 9 i poc ja erem a la city. Al tren ens vam trobar un conegut de l’enredo que ens va fer un viatge molt distret i amè, ha sigut una d’aquelles persones que són molt interessants de conèixer. A Sants em vaig acomiadar de l’enredo amb un: que tinguis “súper-sort” i jo vaig baixar  a Passeig de Gràcia. Com que per obres surts al carrer Aragó, vaig veure que em quedava una miqueta més a prop d’un dels meus objectius … Oyambre al carrer Roger de Llúria, 92. La botiga és maquíssima i molt gran, només entrar hi ha tot de llanes, agulles i demés coses per fer punt i hi tenen 3 taules amb cadires molt xules, que no sé si són per fer punt o les tenen només per decorar.  A mida que t’endinses en la botiga, et vas trobant amb tot de robes per fer patchwork, llibres, cintes, botons… totes les coses imaginables que pots necessitar i més i moltes taules moooolt llargues on suposo que deuen donar classe ( com que era primera hora no hi havia ningú, només senyores comprant )

El raconet de les llanes a Oyambre

Després de mirar i mirar no en vaig comprar cap perque buscava alguna roba especial i molt diferent. Temps enrera vam anar al Tela Marinera amb la meva amiga de somnis “costurils”, el seu “farcellet” i el seu Sant espòs, acompanyar-nos i aguantar tot un dia només parlant de robes, betes, fils i màquines de cosir, li han otorgat automàticament aquest títol. Allí entre altres coses, vaig comprar un kit per fer una “cosa” per l’enredo i resulta que les robes que vaig triar el seu dia, ara no m’acabaven de convèncer  per fer la “cosa”. Així doncs, amb la idea de trobar una roba divertida vaig anar cap a Dona al carrer Provença 256-258. És com una biblioteca de robes, les parets estan cobertes per estanteries plenes de robes però tot i haver-n’hi tantes, tampoc vaig trobar el que buscava.

i més parets amb milers de robes …

Quan ja anava a sortir de la botiga, l’enredo em va trucar dient que ja havia acabat i que ja teia els resultats ( és el que té la modernor d’ara, tot és molt ràpid ) APROVAT !!! Estava tan contenta que no tocava vores !!

Per celebrar-ho ens vam quedar a dinar per Passeig de Gràcia, crasso error, però el primer plat i els postres van estar la mar de bé !!

brownie 0 % calories jejejeje !!

Mentres dinàvem, jo anava donant-li tombs a les robes … i gràcies a instagram i als contactes que hi pots fer ( he de confessar aquí i ara, que m’hi estic enganxant d’allò més ) una handmade girl que em cau d’allò més bé i que fa unes fotos genials … és la que em va sol.lucionar el gran problema del dia….  “Vés a Nunoya ( carrer de la Palla, 6 ) allí trobaràs robes japoneses”. Encara correm ara cap a la Plaça del Pi, abans de que ens tanquessin i amb el dinar que ens pujava i baixava ( és que ens estem tornant molt europeus  en quant a horaris i a la 1 ja estàvem sentats a taula). Només entrar ja vaig veuret que aquella SI era la botiga que buscava !! El millor de tot és que ja que anava amb l’enredo al costat i veuria les robes que comprava… vaig decidir passar-li la pilota:  ” mira , de totes les robes que veus aquí, tria la que més t’agradi però no puc dir-te si et faré uns calçotets, unes aplicacions a les samarretes tècniques de córrer o una bandera per posar a la bicicleta, serà una sorpresa !!” Jajajajaja …. L’experiència va ser genial ,súper divertit veure’l mirant ,buscant i dient ” ohhhhh aquesta, sisissi, noooooo, aquesta altra, aquesta si que m’agrada…” però la cosa va ser força ràpida, s’ha de tenir en compte que és home i que són més simples, pràctics i decidits que nosaltres!!  Aquesta va ser la roba que va triar …..

roba japonesa Lego

Em va encantar, és molt divertida l i quan vegi per a què és … encara riurà més, la tria va ser genial per al que vull fer, jo no l’hagués triat millor!! Ni s’ho imagina i jo tampoc puc escriure-ho perquè és el primer que llegeix els meus posts !! En poc més d’ 1 mes la gran sorpresa es desvetllarà. Quan hi penso ric sola ; )

Mentrestant, jo vaig escollir aquestes… encara no sé què en faré però de segur que ben aviat trobaré alguna cosa per fer !!

robes japoneses … com m’agraden !!

aquesta em té enamorada … crec que faré una funda per al portàtil !!

és que no puc deixar de mirar-me-les !!

I per acabar d’arrodonir el dia …. visita a Gadgets & Cuina

motllos de les meves passions: cosir i la rebosteria !

Va ser un dia genial !! que passeu un bon dijous !!!

Anuncis

Autor: ohlalamavieenrose

ohlalamavieenrose@gmail.com

20 thoughts on “Barcelona, un examen i robes japoneses = dia rodó

  1. Una vegada vista la meva tria, segur que més d’un o d’una riurà a les meves costelles… però clar, jo era molt fan de playmobil i de lego

  2. Doncs vas acabar el dia més que rodó, si m’haguéssis demanat a mi t’hauria dit: Ves a Nunoya!!! M’encanten les teles que tenen…Bona compra!!! Ara a produir…

  3. Ualaaa!! quina enveja de matí reis! jo m’apunto l’adreça de les llanes Oyambre. Segueixo enamorada com tu de la tela de m`quines d’escriure i em sembla ideal per la funda del portàtil!!
    Crec que hem de fer aviat aquest gelat anant de botiga en botiga, ja tinc en ment un post de botigues de teles perquè en 2 setmanes m’ho ha demanat vàries persones 😉

    Una abraçada,
    Handmade girl

    PD: m’encanta lo d'”enredo” Narcís!

    • Hola Annitshandmadegirl !!! quina gràcia que em llegeixis ; )
      Si que seria xulo fer una quedada sewing-shops, jo m’hi apunto… encara que la meva llista de coses per fer és tan llarga que em sembla que estaré molts mesos a comprar res jejejejeje

      petons !!

  4. Hola! Fa poc que he descobert el teu blog pero ja el tinc en el blogroll del meu! Si t’hi vols passar ho veuràs…
    Ara m’apuntaré aquestes botigues 🙂 ja tenim ganes de saber el,que faràs amb aquesta roba tan divertida! La de les màquines de cosir també la tinc jo :)…. Ara toca produir!
    Estaré ben atenta al teu blog!
    Fins aviat!

  5. Vaja!! la proxima vegada avisa!!!
    M’encanten aquestes robetes japoneses… precisament demà vaig a Barcelona per feina la mati, i per la tarda potser de botiguetes també! ; D

  6. Quina sort!!! Sola per Barcelona per triar el que et doni la gana… Com enyoro els vells temps que podia fer això… (però vells, vells, eh?). Ara sempre porto el meu apèndix (llegiu filla de 6 anys amb poca paciència) i no és el mateix!!! Aquest dia teu només és comparable a poder passejar per Ikea i anar comprant… No ho puc evitar, sóc una consumista convençuda, però amb una butxaca limitadeta, snif!! ;p

    • Sílvia, segur que el teu apèndix cada dia tindrà més paciència i fins i tot, potser el dia menys pensat anireu juntes a comprar robes per fer patch ; )
      I no parlem de la butxaca… la meva també és de les limitadetes jejejeje
      1 petó

  7. Quin dia més distret i a més fent i improvitzant el que més t’agrada! me n’alegro que anéssis a Nunoya jo ja fa un temps que la conec i és fantàstica! una entrada original felicitats!

  8. a veure…a pams…
    la roba japonesa em sembla genial!!!xulisima!!
    i ara vull saber on vas dinar a passeig de gràcia!

    • jajajaja, Dolo, ni me’n recordo del nom, el lloc era xulo però no matava gens, hi vam anar per comoditat, tot i que vam canviar de plans i haguéssim pogut anar a un altre lloc …. no s’encerten totes ; (

  9. per cert…felicitats a l’enredo!!

  10. Gran troballa de Nyunyoa!!! m’hi passaré, també m’agraden molt les teles japoneses!!!

Deixa un comentari

