El reciclatge ha arribat als texans !!

14 comentaris

Tinc la tendència a “reventar” els texans per dos llocs, o pel  cul o pels genolls. Dient això, deu semblar que encara vaig a l’escola però no és el cas. Sempre els compro més aviat estrets i ,tot i que de vegades són un pèl elàstics, no sé què faig que sempre arriba un dia que quan m’acotxo, noto un “crec” que em deixa el genoll al descobert, això en el millor dels casos, perquè pitjor és quan el “crec” el noto al cul !!

Estic convençuda que la culpa la té el rentat a la pedra aquest que els hi fan, que fa que quan els estrenes ja sembla que estan usats . Així que amb el temps, he anat fent recopil.lació de pantalons que m’encanten però que no em puc posar, i em fa una ràbia ….

Fa uns mesos, la profe de patchwork ens va proposar de portar pantalons que tinguéssim a casa  i que no féssim servir per tal de fer-nos un bolso. Primer vaig pensar, o millor dit, em vaig imaginar, un bolso texà una mica horrorós i passat de moda, no sé perquè em va venir una imatge tan horrorosa, així que no m’ho vaig agafar amb gaire ganes, però a mida que la cosa anava agafant forma, em vaig anar motivant. Per una vegada, podia aprofitar una mica més els texans que tan m’agraden i que “revento” tan i tan bé !!

Primer els vaig descosir i amb ajuda de la profe els vaig anar fent. El triangle que es veu a la part del darrera, la que correspon al cul, és un afegit que vam haver de posar perque al ser estrets i baixos de cintura, no quedava bé, feia una arruga com bufada ( m’explico una mica malament però no sé descriure l’efecte ) i per donar més amplitud per eliminar la bossa que feia a la part del cul, vam aprofitar roba dels camalls dels texans. Amb una roba de quadres més aviat grans, de vichy vermells i cru, i que vaig comprar a Sitges, vaig fer un afegit que surt per la cintura del pantaló i que trobo que queda molt xulo. Per al folre interior vaig comprar una roba vermella amb topets petitets.
Abans de posar el folre, vaig cosir unes cintes molt xules que vaig comprar al Fil D’or, a les butxaques dels pantalons i hi vaig aplicar uns cors amb festó acompanyats d’uns botons de nacre de color vermell, lila i un en color blanc trencat i en forma de cor.
Això va ser tota la “decoració” que hi vaig posar, jo ja en tenia prou, sóc poc folclòrica !! Llavors vaig cosir el folre i després de donar tombs i tombs a com fer les anses, vaig decantar-me per comprar unes cintes per fer d’ansa. Un cop més, vaig comprovar que tenim poc assortiment pel terme, així que no vaig tenir massa on triar. I per acabar de rematar el tema, em van ensenyar a fer una flor de roba, que vaig cosir en una de les anses. El resultat és aquest ….

M’ha costat acabar-lo però el resultat paga la pena oi ??

Anuncis

Autor: ohlalamavieenrose

ohlalamavieenrose@gmail.com

14 thoughts on “El reciclatge ha arribat als texans !!

  1. Aquest es el bolso de la foto al instagram!!! Jo en vull un!!! No et sobren uns pantalons trencats??;))

  2. M’encanten sempre les cròniques que fas! Jajaja! I escolta, aquest bolso és espectacular! M’agrada mooooooooooolt!!! Trobo que la combinació de robes i detallets que hi has posat és preciosa! Felicitats!

    • Gràcies Cristina ; ) de vegades, el que en un principi et pot semblar que no t’agradarà, acaba sent una satisfacció veure’n el resultat ! M’agrada que us agradin les meves particulars “cròniques” !
      1 petó bonica

  3. Uau!!! És maquíssim!! M’agrada MOLT! quin bon reciclatge…és una gran idea! Ja sé què fer amb el proper texà que es faci malbé!

  4. ¿Encara duren les rebaixes? Es que estic disposada anar a comprar un lot de texans perque em facis un bolso com aquest!
    ÉS PRECIÓS!
    Quant anaves parlant del bolso-texà, a mi també m’ha vingut al cap una imatge horrorosa i hortera-frikie!
    M’encanta!!!
    I EN VULL UN!!!!

    • Mglòria, ja us ho deia que en un primer moment et vé una imatge “estranya”però el resultat no està gens malament !! fa lleig dir-ho però ja he vist que algú se’l mirava de reüll pel carrer !!! jejejeje
      petonets

  5. T’ha quedat super bé!!! Jo tinc un bolso pendent, però no sé com posar-m’hi, i això que tinc el tutorial, però….

  6. Gràcies per la teva benvinguda!
    No cal dir que acte seguit de llegir el teu comentari me n’he anat a tafanejar el teu bloc, del que ja sóc incondicional.
    Fas coses molt maques, però els teus escrits… són una delícia. No me’n perdré ni un. Val a dir que des del far vermell, he pogut sentir la salabror del mar …
    El següent pas serà demanar a la biblio l’Efecte Star Lux.
    Ah, i tot i ser una iaia de nom i de fets, vull una bossa com la teva!
    Amèlia

    • Moltíssimes gràcies Amèlia !!
      Trobo molt interessant poder compartir “menys” del que voldria ( sóc lenta cosint, llegint, cuinant … m’agafo el meu temps ) perquè per la blogosfera trobo molta gent que comparteix les seves idees i enmig d’aquest intercanvi d’idees et trobes amb gent magnífica que si no fós pels blogs, te les estaries perdent !!
      1 petó i no dubtis que ens anirem llegint !!!

  7. Molt xulo i molt divertida l’explicació, ja ja

Deixa un comentari

