Quan una ampolla d’aigua deixa de ser avorrida …

16 comentaris

A l’excursió que vam fer  fa uns mesos al Tela marinera amb la meva estimadíssima amiga d’aventures “costurils”, entre d’altres coses, vam comprar uns kits per fer unes fundes per les avorrides ampolles d’aigua. Em va semblar una idea molt original i bonica perquè quan pares taula i hi poses coses boniques, de sobte veus una ampolla de plàstic una mica lletja (tot s´ha de dir) amb una etiqueta de plàstic amb dibuixos de muntanyes nevades (com no), en tons blaus, és clar, és el color de l’aigua no ? i una tipografia poc “requetebonica” i que no pega ni amb cola amb lo bonica que has posat la taula!! I és clar, una altra alternativa seria passar l’aigua a una altra ampolla de vidre més xula però quan fa calor i veus molta aigua, a mi em fa mandra anar passant aigua d’un lloc a l’altre i què caram, quan vaig veure la funda, hi vaig veure una bona sol.lució amb unes robes molt boniques i que trobo que fan primavera-estiu !! Les robes són les que anaven al kit però les vaig trobar ideals i amb les estovalles que tenim per a la taula de fora vaig pensar que hi quedaria genial… Ho he cosit a màquina i com que cuso de dimarts en dimarts… si em descuido, ho estrenem a la tardor!!

La trobo tan bonica que ara bec molta més aigua, tot el dia vaig amb l’ampolla a la mà. Fins hi tot, se m’ha acudit que en podria fer una per quan arribi Nadal, amb robes nadalenques podria quedar molt xula també, tot són idees.

Feliç començament de setembre !!

Per cert, veritat que hi queda bé amb les estovalles ?

Anuncis

Autor: ohlalamavieenrose

ohlalamavieenrose@gmail.com

16 thoughts on “Quan una ampolla d’aigua deixa de ser avorrida …

  1. Mira que és maca aquesta ‘funda’!! T’ha quedat molt xula i a joc amb les estovalles! Molt bona idea el que dius de la funda per Nadal! M’ho apunto!
    A disfrutar de la teva ampolla divertida ;)! Jo ja tinc la meva preparada per la tornada a la feina!
    Fins aviat ohlala!!
    Petons!

  2. Realment queda molt bé!!! Jo fa temps em matava molt a parar taula quan tenia gent, m’agradava molt fer-ho… Però va arribar un moment que amb tanta gent i tanta canalla se’m van passar les ganes… potser seria hora de tornar-les a recuperar!!!

  3. Molt xula queda l’ampolla d’aigua!! jo també tinc el quit, però encara l’he de fer veient el resultat ja en tinc ganes!!

    • Anna, amb la mà trencada que tens, la faràs amb un pensament !! Ja ens l’ensenyaràs … i apunta’t a fer-ne una versió nadalenca, a veure si així penjem un post de la taula de Nadal amb l’ampolla enfundada boniquíssimament !!!

  4. Em sembla una idea genial. És veritat que les ampolles “al natural” treuen encant a una taula ben parada i d’aquesta manera sempre farà goig!
    Petonets

  5. Tenguiiii!!! Jijijij!!!
    Jo també vaig comprar aquest kit tant xulo del TM! El teu és més verdòs trobo! Però preciós guapi!
    Una abraçada

  6. Molt divertida l’idea de vestir una simple ampolla d’aigua !!!!
    Petons.

  7. Oh! M’agradaria tenor una d’aquestes fundes amb versió per portar al bolso!

  8. T’hi queda preciós a la taula, em fa il.lusió que te’n sentis tan orgullosa. Moltes felicitats, una taula preciosa!!! M’has donat una idea a mi també per Nadal eh!!!!!!!Marta

Deixa un comentari

