Agafadors, posa-tasses, aplicacions i salutacions al Sr. Biaix !!

20 comentaris

Quan vaig anar al Tela Marinera i d’això ja en fa uns quants mesos, vaig comprar el kit per fer una corona per a l’aniversari de l’Enredo i ara que dic això estic pensant que encara no he fet cap post sobre el mini-kit d’aniversari que vaig fer-li. Tornant al tema… resulta que llavors vaig triar una roba, que quan va ser l’hora, no m’acabava de convèncer i no perque no m’agradés, si no que per a fer la corona volia algo més divertit. Inicialment vaig triar una roba molt bonica d’estris de cuina perque a l’Enredo  li agrada trastejar per la cuina però quan vam anar a Nunoya, li vaig fer triar una roba sense que sabés per a què seria i la veritat és que va ser un encert fer el canvi. Amb la roba dels estris de cuina vaig pensar en fer uns agafadors per a la cuina i així cosir el meu primer biaix. És clar, quan m’hi vaig posar, me’n vaig adonar que les mides de la roba eren una mica justes per a uns agafadors ( tenia uns 20 cms. x tot el llarg de la peça ) però jo vaig continuar, vaig pensar que alguna cosa en sortiria. El següent mini-error és que hauria d’haver posat un “farcit” o boata o com es digui una  mica més gruixut perquè si agafo un cassó del foc em sembla que no em protegirà de massa, en vaig utilitzar un ( de farcit) que és adhesiu per una banda i que el vaig utilitzar per fer un del regalets del kit-aniversari. Aquí no va acabar el tema dels mini-errors perquè el que s’emporta la palma és el de la col.locació del biaix. Quin estrés Déu meu !!! em va costar molt posar-lo i a l’hora de cosir a màquina l’estrés ja era màxim. No em va quedar massa bé, no està gens polit però ha sigut el meu primer contacte amb el sr.Biaix i m’ha quedat l’espineta de tornar a utilitzar-lo per a veure si puc millorar el tema.

Un agafador i el que després ha acabat sent… uns posa-tasses !!

El vermell ha quedat com a molt nadalenc de colors …

Del que sí que n’estic satisfeta ( modèstia a part ) és d’utilitzar una roba diferent per a cada cara, la dels estris per un costat i per l’altra una roba de quadrets o ratlletes més uniforme amb unes aplicacions d’alguns dels estris de la roba estampada. Trobo que ha quedat força divertit i bonic i és que els dibuixos dels estris els trobo boniquíssims. Hauria d’haver penjat les fotos més petites perquè es veuen massa les errades jejeje. Ep, el festó el vaig fer a mà !!

Una aplicació per aquí …

una altra aplicació per allà …

I un col.lage del resultat per acabar ….

Qui no està content és perque no vol, per tant, jo estic la mar de contenta amb el que ha sortit i més endavant…em tornaré a veure les cares amb el Sr. Biaix, segur !!
Feliç nit de dimarts !!!

Anuncis

Autor: ohlalamavieenrose

ohlalamavieenrose@gmail.com

20 thoughts on “Agafadors, posa-tasses, aplicacions i salutacions al Sr. Biaix !!

  1. Què xulos!! I jo no en veig cap d ‘errada. M’agrada molt la combinació que has fet.

    • Gràcies Lodidal ( no sé el teu nom ) però ja et dic jo que no han quedat massa rectes els costats, són una mica boteruts però a la pròxima quedarà millor !!

  2. Quina monada!!! No et farà llàstima fer-los servir i que se’t taquin? La roba amb motius de cuina és realment molt bonica, i, què vols que et digui, no veig aquests errors que dius tu… estan super bé!!!

    • Gràcies, gràcies, Sílvia però el que és un agafador si te’l mires bé ha quedat una mica deformat i cosint a màquina continuo fent carreteres provincials, les autopistes rectes encara no em surten ; ) I no em farà llàstima fer-les servir, no veus que per practicar en faré més …. jejejeje
      1 petó

  3. Hola guapa!!! M’encanten els teus posts, em peto de riure sempre. Primer de tot, m’agraden moltissim els agafadors i tot el conjuntet que has cosit amb aquesta roba cuinera tan rexula. Segon, el biaix no està tan mal cosit, si vols que et sigui sincera. Al menys des de les fotos no ho sembla! I tercer, si vols t’explico la meva humil manera de col.locar el sr. Biaix…L’obro del tot i el col.loco dret amb dret amb la roba que ha de ribetejar, poso moltes agulles i el cuso a màquina, i tot seguit l’entorno a mà. No sé si m’he explicat prou bé…;)

    • Cristina bonica !! gràcies pels ànims i pel consell, l’únic que no entenc és lo d’entornar a mà 😦 però no et preocupis, crec que el tema està en practicar, com en tot. De vegades em penso que tot m’ha de sortir perfecte a la primera però no ! així tindré la magnífica oportunitat de tenir una gran col.leció d’agafadors jejejeje
      1 petonàs !!!

  4. Molt maco tot plegat !!! A mi el biax s’em resisteix de mala manera… 😦 jajajaja

    Petons!!

  5. Tens una traça… T’han quedat preciosos!!!

  6. Nena, si els meus mini (i maxi) errors fossin com els teus, estaria més contenta que un gínjol! I estigues tranquil·la: la teva relació amb el Sr. Biaix promet…
    Jo el col·loco com la Cristina, però a mà, que no tinc màquina de cosir…i també com ella, em peto de riure llegint-te!
    Una abraçada

    • Hola Amèlia ! amb una mica de pràctica aniré perfeccionant el tema i els pròxims els faré amb boata més gruixuda, a veure com anirà…
      Me n’alegro que us divertiu una miqueta llegint-me ; )
      1 petó

  7. T’han quedat molt divertits i útils, ja que sempre trobes en la taula el cercle que et deien els gots o les tasses.
    Molt bona idea.
    Gràcies !!!!

    • Gràcies a tu pel teu comentari Mª Alba !!
      Ja tens el material pel SAL? jo encara no i ja estic nerviosa i amb ganes de començar … a veure què en sortirà !!!
      1 petó

  8. Jeje! Reia sola mentre llegia :). Que bo! Però si t’han quedat la mar de bonics!!!!! Les teles m’agraden molt també! Jo poso el biaix com t’ha dit la Cristina. Si vols, passa’m el teu mail i t’envio els passos en fotos!
    En fi, que m’agraden molt els posa-tasses!!!!
    Fins aviat!!!

    • Hola Marta !
      les robes del Tela Marinera són tan boniques que això ja fa que sigui molt difícil que les coses que cosim no quedin boniques !!
      Ara et passo un mail perquè més o menys entenc el que em diu la Cristina però tinc dubtes del pas final !!
      1 petó

  9. No se pas què dius dels defectes, està MÉS QUE PERFECTE! quina xulada de teles i d’agafadors!!! Moltes felicitats, Rosa!

    • Gràcies Cristina !!
      però els tombs del biaix podrien estar bastant millor jejeje, la pròxima segur que sortiran millor !!
      Per cert, he vist en una foto del teu blog, un pastís de la pastisseria Tricas de Mollerussa ? N’he tastat els turrons i són deliciosos, que ets de per allí ?

  10. Uns agafadors molt divertits. M’agradan molt!!!!.

    Un petonet.

    Olga

Deixa un comentari

