i ja començo a tenir regals de Nadal a punt …

21 comentaris

Cada any em moro de ganes de que arribi Nadal perquè m’encantaaaaaaa posar l’arbre de Nadal, guarnir casa nostra amb aquestes coses tan moníssimes que hi ha amb motius nadalencs, fer el dinars/sopars amb la “family” a casa nostra, embolicar regalets, però com en totes les coses, n’hi ha una que m’atabala molt i és … pensar què comprar a cadascú !! Com que és una cosa que em costa, doncs passa el que ha de passar … que ho vaig deixant i deixant i deixant fins que ens trobem a l’últim dia anant a comprar els regals com a 2 “desgraciats” ( perquè l’Enredo ve a comprar amb mi, encara que no ho reconegui, li encanta ), quan tot està a petar i a sobre ja no trobes qüasi res i per acabar-ho d’arrodonir, ens enfadem com a “xinos” i tornem a casa amb uns regals que no ens acaben de convèncer, agobiats de la gentada, amb les butxaques buides i a sobre amb “morros”. Doncs bé, aquest any, per no tornar a viure aquest “cuadro” nadalenc i com que els temps ho requereixen … què millor que fer regals “hand made ”  i fets amb moooolt d’amor ?

Ja fa un mes que vaig començar a pensar i a fer “coses”, avui “postejo”un dels regals que tinc acabats i que em fa molta il.lusió. La persona a qui van destinats no segueix el bloc per tant, estic tranquil.la perquè la sorpresa no es desvetllarà … Em vaig decidir per fer-li  un coll i un necesser. El coll trobo que és un regal fantàstic per les fredoliques com jo perquè aquest hivern anirem molt tapadetes i el necesser trobo que pot tenir moltes utilitats, de fet, amb la roba que m’ha sobrat n’estic fent un altre d’igual perquè és una mida bona. El coll l’he acabat avui perquè s’havia acabat la llana del color que m’agradava per a ella i fins aquesta setmana no va arribar.

i que tapats/ades anirem aquest hivern …

els dos regalets junts … fan goig, oi ?

aquests colors fan tardor-hivern …

Mentrestant li vaig fer un necesser amb una de les robes que vaig comprar a Nunoya i que m’ha agradat molt de cosir, és una roba amb molt de cos i per cosir a màquina m’ha anat molt bé. Amb el necesser vaig tenir una mica de feina perquè era el primer, hi havia una cremallera i… no vaig llegir-me “atentament” TOT el tutorial que tan i tan bé explica la Cristina. Cristina, si llegeixes això, que sàpigues que està molt ben explicat, sóc jo que em vaig deixar emportar per l’emoció i em vaig saltar algun pas. Ara estic fent el segon necesser i m’està sortint a la primera !!!

i aquí … el meu primer necesser amb cremallera !!!

un detallet de com queda la cremallera … força bé eh ?

posar-hi els fils pot ser-ne un ús ….

la trobo molt bonica la roba … i a dins, un color llis coordinat amb un dels colors de fora

no pararia de fer-ne…

Doncs sí, estic molt satisfeta de com ha quedat i no sé si podré aguantar fins Nadal per donar-li… sort que encara tinc algunes coses per fer i potser així em distrec i no hi penso. Espero que li agradi molt, tant com a mi fer-ho !!!

collage del meu primer necesser !!!

Doncs, ja ho veieu, aquest any ja m’he posat les piles, però tinc el pressentiment de que alguna cosa quedarà pendent per l’últim dia, si no fos així, ja no seria jo !!

Bona nit de dijous plujós

P.d. Cristina, milers de gràcies pel teu tutorial, si estic tan satisfeta d’haver fet el meu primer necesser en gran part, és gràcies a les teves genials explicacions.

P.d. Enredo, que tot i que ens enfadem com a “xinos” quan anem a comprar els regals de Nadal, no ho canvio per res del món eh ?

Autor: ohlalamavieenrose

ohlalamavieenrose@gmail.com

21 thoughts on “i ja començo a tenir regals de Nadal a punt …

  1. Oooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhh!!!! Quins regals “handmade” tan meravellosos! M’encanta la bufanda però és que el necesser… és una passada de rebonic! Jo també sóc d’aquelles que els agrada el Nadal… Moltes felicitats, Rosa!

  2. A l’Enredu també li agraden molt !

  3. Rosa!!! Ja m’agradarà veure el segon necesser si dius que t’està quedant millor que aquest…però si aquest t’ha quedat perfecte!!!! Estic orgullosa d’aquest resultat, jajajaja!!!! De debò que m’afalaga moltíssim quan veig el que feu amb alguna cosa que m’he atrevit a explicar! És que de veritat que m’agrada molt aquest necesser, la roba és ESPECTACULAR. I no parlem del coll…t’ha quedat un conjunt xulissim, la destinatària estarà encantada de veritat!!! A mi també m’agrada guarnir la casa, l’arbre…i fer regals m’encanta!!! Tot i que he de vigilar perquè la meva filla de 6 anys ja comença a clixar coses 😉 un petonàs Rosa, i GRÀCIES!

    • Gràcies a tu Cristina per compartir les coses que saps fer tan i tan bé !! I a veure si a la destinataria li agrada tan com a vosaltres, si m¡ho regalessin a mi, jo estaria ben contenta jejejeje… i pel que veig som un bon grapat les que ens agrada guarnir la casa pel Nadal, així que la bona notícia és que ja ens queda molt poquet !! i ull amb la teva filla que ara són més espavilats del que vam ser nosaltres … que érem una mica Heidis !!!
      1 petó ben fort !!

  4. Ei Rosa, bon dia. Entenc que els regals no son per mi…jo segueixo el bloc! ;D
    molt guapo el necesser…inclús si fos per l’enredo, el podries haver fet amb algun retall de samarretes tècniques…per guardar el kit de supervivència, o per la manta tèrmica….
    Veient el necesser, m’ha vingut al cap que podries pensar en fer fundes de portàtils o de tablets de l’estil del necesser. Segur que vendries els que féssis.
    Ens veiem!

    • Hola Jordi !!
      doncs no és per a tu això però encara et guardo una coseta des de Sant Jordi … espero donar-t’ho abans del pròxim St. Jordi eh ? … ja he pensat en fer fundes pel portàtil, de fet, ja tinc la roba comprada, ara em falta el més important….tenir clar com ho he de fer !!! I a l’Enredo podria fer-li una funda nòrdica amb les samarretes tècniques però si faig això em despatxa de casa !!! jejejejeje
      1 petó

  5. Nena, ets una crack!!!! El coll m’agrada, però el necesser… m’encanta!!!! Deu ser perquè sóc adicta a les bosses, bossetes i necessers varis…!!! Quina sort que tenen els que reben els teus regalets!!!

    • Sílvia, a mi també m’agraden molt els necessers, bossetes, estoigs i cosetes d’aquestes per això estic tan contenta d’haver après a fer-ne, ara vull provar de fer-ne un tipus estoig de cole, si em queda bé ja penjaré foto !!
      1 petó
      ah ! i segur que els teus regals també són molt esperats !!

  6. Nosaltres no hi serem aquest Nadal i ja m’has fet agafar mal rotllo, per aixo de la decoració!!!
    He de cpnfessar que he llogat un pis en lloc d’anar d’hotel, nomes per poder ppsar-hi l’arbre i quatre xorradetes mes!!
    Per cert, el necesser m’ha encantat. Esta super ben acabat no?? Molt xuli!!

    • Ai Pebbles … si quasi que fas maletes ja …. què farem sense tu i la teva súper reposteria … ahhhhhh ara hi caic … no hauràs llogat un pis per tenir cuina i continuar fent pastissos oi ?
      I jo encara et dec un pot de nata per muntar que per cert el tinc a la nevera !!!

  7. Tant una cosa com l’altra t’han quedat d’allò més bé. A mi m’agradaria provar de fen un necesser, però li tinc pànic a la cremallera!
    I per cert, t’envejo per tenir tan clars els regalets de Nadal. Pel que fa a mi, molts projectes “handmade”, però de moment, el més calent és a l’aigüera…

    • Jajaja.. que bona Amèlia !!
      no els tinc clars tots, encara en tinc alguns de pendents de pensar…. i per lo de les cremalleres, si et mires el tutorial que he seguit jo, de veritat et dic que és moooolt fàcil i queden de primera !!! I si tens cap dubte et dono un cop de mà en el que faci falta !!!
      1 petó

  8. Quins regals de Nadal!!!! A mi també m’agrada molt preparar-ho tot i pensar quins regalets fer! La destinatària és molt afortunada! M’agrada moltíssim el coll! I el necesser el mateix…genial! Tinc pendent enviar-te el mail amb allò del bies, no he pogut però ho tinc present!
    Petons!!!

    • Hola Marta !!
      ja ens imagino a totes com a boges posant l’arbre, embolicant regals … i d’aquí ben poc ja !!!
      No pateixis per lo del bies, encara estic embolicada acabant el segon necesser i fent una coseta de mitja que em té molt entretinguda, no per lo el.laborat que és sinó per lo lenta que vaig !!!
      1 petó

  9. Aix quina monada de tela!!!
    M’encanta!!
    Guapi moltes gràcies pels teus comentaris!
    A mi encara em fan respecte les cremalleres, sempre que n’haig de posar una m’atabalo, jejeje!!
    Un peto

  10. Rosa, m’agrada molt aquesta entrada, t’han quedat les 2 coses precioses! Has tingut una bona mestra!

Deixa un comentari

