Sant Enredo, washi-tape, galetes amb nom i panellets

27 comentaris

Fa unes setmanes … l’Enredo em va dir que no volia res pel seu Sant ( sempre ens regalàvem alguna coseta per petita que fos ) i és que  a casa nostra també ens hem apuntat a les retallades. Mentre l’Enredo em deia això, li anava fent que si amb el cap per donar-li la raó però al mateix temps em venia al cap una cosa que em va dir la meva mare quan vaig marxar de casa, bé, suposo que me’n va dir moltes però la que em va quedar va ser aquesta:” no deixeu mai de fer-vos regalets, per petits i poca cosa que siguin, celebreu totes les petites ocasions que tingueu”. Més o menys la frase va anar així perquè ja fa molts anys d’això i la meva memòria és com la d’un peix ( per segons què eh ? ). No penseu que això que em va dir és en el sentit materialista, més aviat és en el sentit de sorprendre, de recordar que hi has pensat, de fer que desemboliqui un regal amb paper i llaç … en definitiva, és crear petits moments màgics que et fan sentir especial.

La idea em va venir després de veure un post de la Marta del Tela Marinera que li havia regalat un plafó de suro a la seva filla i l’Enredo fa anys que en demana un i vaig pensar que ara era el moment !! Després de donar més tombs que un ventilador, el vaig trobar a l’Abacus. El buscava que el suro fos adhesiu per tal de poder fer el mateix que va fer la Marta, posar-hi una roba ben xula per tapar el suro ( que trobo que és molt lleig ). Finalment no vaig posar-hi cap roba perquè no en vaig veure cap que m’emocionés ( he de fer una excursió a Barcelona urgent ), així que vaig dedicar-me a fer servir els washi-tape que vaig comprar al Verdemandarina ( botiga molt recomanable per les coses boniques que hi ha ) i vaig posar-ne al voltant de tot el marc i al mig, en comptes de posar-li una nota amb paper, vaig posar un retall de roba per fer de fons, una cinta bonica al voltant i amb unes tires de roba vaig escriure el desitg i ho vaig cosir amb cadeneta.

washi-tape en acció… és tan xulo d’utilitzar i fa que les coses quedin tan diferents …

què emocionant és fer les coses d’amagat ….

res està enganxat o cosit excepte el missatge per a que ho pugui treure i omplir el plafó de suro amb les seves fotos de muntanya i jo tornaré a reciclar la roba i cinta que he utilitzat !!

Suposo que us podeu preguntar perquè hi he cosit unes mosques voladores oi ? doncs perquè Sant Nar6 és el patró d’aquestes senyores i em va semblar divertit !!

Per acompanyar el súper regal, diumenge i d’amagat, vaig estar fent unes galetes personalitzades amb el nom del Sant de casa nostra i les vaig empaquetar de manera bonica. Són unes galetes molt senzilles però crec que el conjunt va quedar molt i molt bonic. De vegades el més simple pot ser mooooooolt bonic.

per endolcir una mica la vida les galetes són un bon remei !!

i les mosques de St. Nar6 donant tombs per les galetes …

Ja ho veieu… uns petits( bé, el plafó fa 90×60 així que fa embalum ) regals que van fer somriure al meu Enredo. Què seria la vida sense poder veure aquests bonics somriures ??

diu que li agrada tant que li sap greu treure les robes jejejeje….

Per cert, aquest cap de setmana també vam fer  panellets i ens van quedar força bé, això diuen,  perquè jo no els tasto, no m’agraden !!! Suposo que potser ja ho sabeu o ho feu d’alguna manera millor però per si hi ha algú a qui li pugui interessar saber com enganxar els pinyons sense embogir …. aquí va el secret: “passar la boleta del panellet per un bol on hi tenim rovell d’ou, escórrer bé l’excés de rovell i seguidament passar per un altre bol amb els pinyons. ”  Després amb la clara de l’ou els vaig pintar per a que quedessin ben lluents !!. Aquí us en deixo la foto ….

panellets amb pinyons procedents de pinyes collides pel meu pare i que fa dies que ha anat picant cada pinyó fins omplir-ne pots i pots, per això només els hem fet amb pinyons, no ens hem tornat bojos, al preu que van !!!

Feliç dia de Tots Sants, mengeu força panellets, moniatos i castanyes !!!

Anuncis

Autor: ohlalamavieenrose

ohlalamavieenrose@gmail.com

27 thoughts on “Sant Enredo, washi-tape, galetes amb nom i panellets

  1. La teva mare té tota la raó, veure que pensen en tu és el que et dóna vida…

  2. Ohhhhh Rosa… Que bonic tot…de vegades els detallassos com aquests fan somriure més que un gran regal, oi? M’encanta el marc de washi, m’encanten les galetes amb el nom, i aquests panellets fan una pinta nena!!!! Un petonàs!

  3. OOOOHHH quina ideia més bonica i original !!! A casa també ens hem apuntat a les retallades, i més ara amb la nova aventura… jajajaja

  4. Rosa, moltes felicitats al teu enredo! La idea del suro tb la tinc al cap per quan la neneta sigji una mica mes gran. Moltes gracies pels teus comentaris al meu blog, em fas molt contenta! El regal,,, jna tablet,amb la qjal ara escrkc i no sepas on son els accents–! Perdkna les faltees! Quina bona pinta les pasetes! Quin desastre escrire amb la tablet,,,,!

  5. Estic d’acord amb el que et va dir la teva mare! Els detalls són sempre importants i creen moments molt especials!
    El suro és xulíssim! Segur que li va agradar molt :). Però les galetes fan una pinta….tinc ganes de fer-ne i d’investigar com s’estampen les lletres!
    No t’agraden els panellets?? Doncs la safata fa goig!
    Una abraçada ‘ohlala’!!!!! :))

  6. Nena, qui fos tu! Tot el que fas, ho fas bé. I bonic i original. I segurament, molt bo (Mmm, quins panellets!).
    Fas bé de seguir el consell de la teva mare, els petits detalls fan gran una relació.

  7. Bones!!
    estem fent un seguiment per posar-nos al dia amb els bloggaires del sopar d’aquest Divendres. I és que som novates en això del blog i n’hi ha algun que tot i que ens sonava molt no coneixiem.
    A partir d’ara et seguirem de ben aprop!!
    Fins divendres!!
    petunets!!

  8. Hola ja em tens aquí xafardeixant. Tot molt creatiu, i veig que tu també contestes els comentaris, els hi arriba la teva resposta? Per a mi és un misteri. Molts petons, però abans, on està aquesta botiga de Verdemandarina, m’ha agradat molt el que tenen per aquí internet, però no he sabut veure on està.
    Un altre coop petons i fins aviat.

    • Hola Sara !!
      em va encantar conèixer-te i tenir-te al costat durant el sopar, m’ho vaig passar genial. La veritat és que no sé si arriben a la gent en forma d’avís o has de mirar si t’han contestat, tornant a l’entrada… si que és com un misteri ( quina ignorància ).
      Verdemandarina és a Barcelona al c/ Sant Cristòfol, 11 al Barri de Gràcia.Si algun dia hi vas, ja veuràs com t’encanta.
      Molts petons i ens anem llegint !!

      • Bé doncs t’he de dir que sí que m’arriben les respostes des d’el teu bloc, el que no sé és si a blogspot funciona igual. Ja em diràs, jo sempre contesto. Ah! i gràcies per tot.Molts petons.

      • Sembla ser que de moment, el misteri de les respostes està resolt !! Ja podem anar a dormir tranquil.les avui…
        1 petó

      • Hola, una altra vegada la pregunta, les meves respostes des d’el meu blog t’arriben a tu? Petons.

      • Hola Sara !!
        doncs no m’ha arribat cap avís de la teva resposta, ha sigut ara que he entrat al teu blog i he buscat el comentari que et vaig deixar i allí hi he trobat la teva resposta !! El misteri continua ….
        1 petó

  9. Però què és això! Rosa, em vares dir modestament que el teu bloc era senzill…Quina meravella! Acabes de guanyar una seguidora incondicional. Llibres, treballs manuals, sensibilitat, gust: Té tot allò que m’agrada. I tu, que ets encantadora. Quina sort haver-te conegut. Ja tinc un tresor més.
    Feliç setmana,
    Nani

    • Hola Nani, moltíssimes gràcies per la teva visita, la sort va ser meva de que em convidéssiu al sopar i poder compartir amb vosaltres l’experiència !!
      Jo ja havia visitat el teu bloc però ara que et conec encara més !!
      1 petó

  10. Hola Rosa
    Encara que no facis exclusivament receptes de cuina tot el que fas esta fet amb molt de gust. M’agrada la teva manera d’expresar els sentiments.
    He fet una entrada de la Trobada Blocaire, et deixo l’enllaç per si ho vols veure. Espero que t’agradi ¡¡¡
    http://cangrejogrande.blogspot.com.es/2012/11/primer-encuentro-de-bloggers-de.html

    Una Abraçada, Agustí Cangrejo Grande

  11. Rosa, només puc dir-te que milions de gràcies pels teus comentaris, gràcies! Et vaig escriure un comentari fa dies a “about” i esperava que em diguessis com volies la garlanda, però no cal pq ja en tinc una al cap per fer-te, ja! ja! ja! Ja he acabat la de la Cristina i si puc començaré la teva, no et puc assegurar quan la tindré ja que estic preparant regals per Reis… Però no et preocupis que ho tinc ben pendent i em fa molta ilu fer-te una garlanda. Només una pista… no, no! que va! no et dono cap pista! ja! ja! ja!I sí, aviat tindré un poblet ple de casetes de ganxet! Si puc ara faig un altre post… Una abraçadota!

  12. carai Rosa ets una artista o que? washi tape, galetes, panellets… ho fas tot! Tenen una pinta fantàstica! petonets
    Gemma

Deixa un comentari

