dies de brodats i de cors, mooooolts cors !!!

17 comentaris

Aquest any vaig anar a la Fira de Sitges amb la meva mare de “partenaire”, era la meva primera vegada i em vaig “flipar” una mica comprant kits per cosir coses, hi havia taaaantes coses boniques…. Quan vaig arribar a casa, vaig obrir els kits tota emocionada i me’ls vaig mirar a consciència, mirant els trossets de roba, les explicacions, em vaig tornar a mirar les explicacions, una altra vegada me les vaig tornar a  llegir, un altre cop llegir i mirar els dibuixets… i tal com els vaig obrir, els vaig tornar a tancar … m’havia tornat una “mica” boja, em semblava tot com a molt complicat  de cosir. I va ser així com els vaig deixar dins d’una panera molt mona que es va convertir en el cau de les meves compres compulsives. Van passar els dies, les setmanes i uns quants mesos fins que vaig decidir tornar a mirar dins el “Cau” dels pendents i devia de ser un dia que em sentia optimista perquè vaig començar a obrir els sobres que contenien els kits… i finalment sembla que 2 dels kits comencen a agafar forma, bé, de fet els hi falta molt poquet per a que tinguin forma del tot…., un serà un regal, l’altre és per a casa nostra… us podeu imaginar què serà ?

aquest és el primer kit… i els primers petits “brodats” que faig !!!

Kit nº 2 … cors, mooooolts cors !!!

Us ha servit com a pista per endevinar què estic fent ? Si us fa mandra pensar… no us perdeu el meu pròxim post !!!!

Feliç divendres i encara més feliç cap de setmana electoral !!!!

Anuncis

Autor: ohlalamavieenrose

ohlalamavieenrose@gmail.com

17 thoughts on “dies de brodats i de cors, mooooolts cors !!!

  1. Rosa,
    Cors, cors, cors per a la vida. Segurament serà per a fer un molt bonic arbre de Nadal! El regal, preciós. El cor de qui el rebi bategarà amb força…
    Bon cap de setmana,
    Nani

  2. Els brodats em semblen una preciositat…i els cors també imagino que seràn per guarnir el super arbre de Nadal oi? No sé, és que tan dolenta sóc creant misteris com endevinant-los 😉 Un petonet Rosa!!! Bon cap de setmana! Per cert, jo també tinc una súper cistella de compres compulsives…espero buidar-la algún dia!

    • Cristina, amb la quantitat de coses boniques que fas i que encara tinguis el cistell ple… deu semblar una botiga el teu cistell de pendents jejejejejee … I ja queda menys per saber si jo sé crear misteris perquè només em falta muntar el “tema” dels cors
      1 petó molt gran

  3. Nena, doncs no tinc ganes de pensar, ja hem de reflexionar per les eleccion, hehehe !!!!
    Bon cap de setmana.

  4. Ostres, Rosa, no serà pas un calendari d’advent per al teu enredo, no? Seria super original! I com m’agradaria que publiquessis cada dia! Però no et vull pas donar tanta feina, eh? ja! ja! ja!
    Diumenge serà mogudet… Visca Catalunya!

    • Cristina !! ja m’agradaria a mi poder publicar cada dia però sóc tan lenta fent les coses que no hi ha manera…com no publiqui acudits o pensaments, les labors no em donen per tant jijiji , ara, si algun dia arribo a tenir la màquina de cosir potser la cosa canviarà !!
      Espero que t’anés bé el dia ahir, jo vaig patir, tenia el pressentiment de que tindríem sorpreses i quines sorpreses !!… però ens en sortirem eh ? …. Visca Catalunya !!
      1 petonàs

  5. Quina mà de cors !!! Mare meva 🙂 Tinc ganes de saber en qué acabarà la cosa 😀

    per cert… Enhorabona per el teu premi Liebster !!! Pots passar per el meu blog a recollir-ho :))

    lacucabonica.blogspot.com.es/2012/11/wooow.html

    Fins aviat !!

  6. I tant que estaré atenta al teu blog! Ja saps que m’agrada! I amb aquestes incògnites que ens deixes, com per no fer-ho! Sigui el que sigui, pinta maquíssim!
    Em sembla que aixó de comprar kits i altres coses compulsivament ho fem més d’una i més de dues…jo tinc el meu bagul ple de “pendents”…i si puc anar a Creativa encara l’ompliré una miqueta més…
    Aquests dies t’enviaré aquell mail que et dec!
    Si passes pel meu blog veuràs una sorpreseta per a tu!!
    Petons!!!!!

    • Martaaaaa … moltes gràcies per pensar en mi, què bonic !!!
      No pateixis pel mail que dius que em deus, ja ho faràs quan vagis més tranquil.la, jo si que tinc ganes de veure aquestes coses que fas per la fira… i jo no sé si hi aniré a Creativa, em fa por comprar massa coses i no puc jejejejeje
      1 petó ben gran

  7. M’inclino a pensar en un calendari d’Advent, com la Cristina. Sigui com sigui, estic impacient per veure-ho acabat!
    Un petonet

  8. No m’estranya que t’havessis tornat boja comprant. aquestes robes són tan boniques! Suposo que els cors deuen ser per nadal, però també podria ser un mòbil pea tot l’any, què et sembla? Petons.

  9. Retroenllaç: a mig gas … uns quants cors « Oh la la ! Ma vie en rose

Deixa un comentari

