Benvinguts a casa !!!

23 comentaris

Ara ja podem rebre així de boniquíssimament a casa nostra perquè ja he acabat el primer kit que tenia a la panera dels pendents. El vaig començar fa uns mesos. La part de les aplicacions, va ser la part fàcil, això de fer festó m’agrada molt però quan va arribar el moment de fer les floretes … va passar un temps fins que no vaig anar a comprar els fils i, tot i que la senyora de la botiga em va explicar com fer-ho,  em va passar que quan vaig arribar a casa ja no sabia com posar-m’hi. En resum: ho vaig tornar a aparcar !! I no ha estat fins ara que finalment he decidit  començar a acabar les coses inacabades…

Benvinguts a casa !!!!

Vaig fer els brodadets de les flors amb punt de nus, la gespa amb punt de tija i les fulles amb punt de “bouclette” ( brodadores expertes, corregiu-me si ho tinc malentès !! ). La veritat és que m’ho he passat molt bé fent-ho, tot i que em costava treballar perquè en alguns llocs s’hi ajunta bastant gruix de robes però amb paciència, me n’he sortit, oi ? I el que també m’ha fet gràcia de fer ha estat fer la meva “mini” primera incursió en l’encoixinat, mai ho havia fet i aquí realment no hi ha pràcticament res, tan sols el voltant de les casetes i l’enmarcat que hi he fet a tot el voltant amb fil vermellós. Originàriament, el kit t’indica  per fer un coixinet però em va agradar més fer-ho amb buata i que quedés més pla, al anar penjat darrera la porta trobo que queda i llueix millor.

toc, toc … qui hi ha ?

moltes flors a les finestres per ser que arriba l’hivern

i en aquesta casa …les flors s’enfilen per la porta

és curiós l’efecte de floretes que s’aconsegueix amb el punt de nus

els trossets de roba ja anaven dins el kit i tenen un aire com a rústic veritat ?

És una llàstima no poder-ho posar a la part de fora de la porta  però com que dóna directament al carrer em sembla que no duraria gaire, em sap greu però ja em van robar una caseta de fusta per ocells molt bonica i em va fer una ràbia !!!

Ja m’ha vingut al cap fer-ne un per donar la benvinguda a l’estiu amb casetes de platja o…. millor que primer acabi el que tinc !

quin carrer més bonic eh ?

M’ha costat però al final me n’he sortit … i m’agrada molt com ha quedat ( ara me n’adono que sempre dic que  m’agrada molt tot el que faig quan ho veig acabat jejejeje … sóc una mica “Juan Palomo” yo me lo guiso, yo me lo como) . Així que ja sabeu què és i per a qui és … ara espero poder desvetllar-vos ben aviat què acaben sent tants cors… de moment ningú ho ha encertat plenament ( crec ) però no aneu desencaminades !!

Feliç començament de setmana !!!

Anuncis

Autor: ohlalamavieenrose

ohlalamavieenrose@gmail.com

23 thoughts on “Benvinguts a casa !!!

  1. Que si te n’has sortit???? És una monada Rosa…m’agrada moltíssim!!! I jo seria incapaç de fer toooots aquests brodadets…ohhhhh….com m’agraden!!! Però això no està fet per mi 😦 Per cert, a mi també m’agrada més que ho hagis fet així plà que com un coixinet, com tu dius, llueix més. Ara ja tinc ganes de veure els cors!!! Un petó!!!

    • Merci Cristina !!! i ja et dic jo que els podries fer aquests brodadets, jo tampoc m’ho hagués pensat mai que ho arribaria a fer. Els cors ja estan tots cosits … ara només em falta comprar unes cosetes i muntar-ho i … veure el post jejejeej
      1 petó bonica

  2. Oooohhh! Que bonic que t’ha quedat! Quina llàstima no poder-lo lluir davant la porta perquè és realment preciós. Quin efecte que fan les floretes. Per ser el primer ja pots ben dir que tens la prova superada amb nota alta!
    Ptnts.

  3. Clar que t’ha d’agradar… amb ho bonit que t’ha quedat…
    I tranquila de de “juan palomo” res de res… el que passa es que quant acabem una labor, ens agrada molt el resultat perque valorem el que ens ha costat…
    Un petó,

  4. T’ha quedat de cine. M’agrada molt, ves no m’el faci per mi.
    Un petonàs molt fort.

  5. Rosa, sensibilitat a flor de pell. M’agrada molt. Tinc molts brodats a punt de nus fets per la meva mare. Un dia et convidaré perquè puguis veure les mans que tenia. Era modista i també brodava. Com m’agrada això que has fet. Et faré arribar uns fils que tinc del Brasil i que aquí no es venen i veuràs com t’agraden. Un petonàs, artista!
    Nani

    • Quins comentaris més bonics que em deixes Nani !!
      Segur que la teva mare feia coses maquíssimes, jo just he començat ara i perquè era part del petit projecte, em sembla que d’aquí ja no passo, això de brodar ja són paraules majors però la veritat és que és molt bonic de fer. I és clar que m’agradarà moltíssim veure el que feia la teva mare, segur que són joietes
      1 petó bonica

  6. Rosa, doncs per fer-te mandra les flors, n’has fet tot un planter!! Ara bé, tens tota la raó del món. Han quedat genials 😉

    Ptons!!

  7. Rosa, quines mans que tens!!!
    T’ho dic amb enveja, però enveja sana, eeeehhh!
    Ptnts
    Dolça

  8. Rosa, és preciosa!!!! Ara faràs com jo quan surto o arribo de casa, que veig el que vaig fer i em poso contenta… Veus, jo també sóc una Juan Palomo…

  9. Nena, et felicito una vegada més! T’ha quedat tot molt bé, però les floretes són insuperables.
    Per cert, em sembla que has “plantat” cyclamens, o sigui que no pateixis pel fred, són d’hivern!!!
    Una abraçada

  10. Ostres, Rosa!!! Qina filigrana!!!! em fan mal els dits només de pensar la feinada que has tingut! per mi em sembla una feina de xinos… I tot t’ha quedat taaaaan polit…! i taaaaan bonic….! taaaaaaaan…. ooooh, no tinc paraules! una monada, de veritat! I les floretes ja són la ho—-! Jo aquesta tarda m’he comprat quatre ( de veritat que són 4, ja! ja! ja!) retalls de roba per fer alguna cosa, i és que encara no he fet res amb la màquina de cosir… bé, practicar dues tardes amb draps per aquí casa… però jo vull fer alguna cosa “real” i he pensat fer decoració per l’arbre de Nadal (estarà rebotit amb tanta decoració que faig, ja! ja! ja!).
    Altra vegada, Rosa, felicitats per aquestes casetes, m’encanten….

    • Moltes gràcies Cristina !!
      no és gens difícil de fer però es va fer pesat cosir amb tans gruixos sobreposats, he tardat temps en acabar-lo però estic contenta. Ja vaig vigilant des del silenci els teus progressos amb la màquina de cosir… em deleixo per comprar-me’n una però estic indecisa.
      Molts petonets bonica

  11. Perdona el meu retard però he estat ocupada amb l’aniversari de ma filla i també tinc molta feina de francès.Fas unes coses molt bonique, jo per a cosir no tinc gaire paciència i sóc molt potinera. A veure quan ens veiem. Per les festes?

  12. Retroenllaç: Juste une histoire de coeur … « Oh la la ! Ma vie en rose

Deixa un comentari

