a mig gas … uns quants cors

28 comentaris

Porto uns dies que no estic gaire centrada, tinc el cap en un altre lloc, estic a mig gas, la inspiració “escripturil” m’ha abandonat una mica… en definitiva: estic que no estic. Així que avui no serà una entrada com les de sempre, explicant les meves històries i tonteries. Però tenia ganes d’obrir el portàtil i fer una entrada amb l’altre regal handmade que vaig fer per la meva mare i que ja vaig deixar entre veure aquí.

L’ altre kit i últim que vaig comprar al “Betes i flors” a Sitges’12 va ser el de fer una corona amb cors…

Oi que és bonica ? les robes em van encantar i el detall del botonet el trobo molt bonic. Jo vaig triar-ne un de fusta, trobo que li dóna un toc natural i un tant rústic …

Com podeu veure, el botó no està cosit, el vaig enganxar amb una silicona transparent que venen a l’Abacus a l’apartat de manualitats i ho vaig fer un cop ja estava la corona muntada . Possiblement hagués quedat més mono el botó cosit però així també em va agradar i sempre hi som a temps de cosir-los !! Les robes trobo que són molt boniques i tot i que una corona fa de Nadal, al no ser pròpiament d’aquesta temàtica les robes, doncs la pots tenir penjada tot l’any.

Originalment la corona anava amb tres mides de cors però jo la trobava massa plena i els més petits els vaig aprofitar per fer una altra cosa que m’he quedat jo …

Vaig unir els cors petits amb un fil rústic molt finet tipus cordill fent un nus abans del cor i un cop atravessat un altre nuset per a que no es moguin i vaig penjar la “garlanda” de cors a una làmpada de peu…m’encanta el resultat. I a vosaltres ?

Bon dilluns, bona setmana, bon hivern !!

La tristesa és un estat transitori, necessari per assimilar situacions i al mateix temps per a fer-nos forts. Espero no estar massa temps sense la meva inspiració ” escripturil”, no hi és i la trobo a faltar.

Anuncis

Autor: ohlalamavieenrose

ohlalamavieenrose@gmail.com

28 thoughts on “a mig gas … uns quants cors

  1. Quin goig de corona! Maquíssima, Rosa! Amb això i la bossa, la teva mare devia estar ben feliç! El detall dels botons li dóna un toc molt finet i la ‘guirnalda’ també és preciosa!
    Amb inspiració ‘escripturil’, com tu dius, o sense ella, és un paler llegir les teves entrades!! T’esperem aviat, oi?
    Un petonet

  2. Guapa!!! Quants de dies! molt i molt maca aquesta corona, les teles romàntiques em fascinen… a mi també em passa això de tenir moments off! sense cap inspiració! pèrò és molt normal! ànims que tenim moltes ganes de veure les meravelles que fas! un petó gran gran!

  3. Ànims guapi!!! Molts petonets i energia positiva de part meva!! M’encanta la corona i també com heu lligat els cors com a ornament!!
    Petonets guapa

  4. La corona em sembla molt mona i els botons encara que o estiguin cosits, trovo que hi fan molt de goig

    Una abraçada, Agustí Cangrejo Grande

  5. M’agrada molt la corona, les robes són molt boniques i molt ben coordinades i trobo una ideal genial els que has posat a la làmpada!
    Ànim literata, que tu pots, pensa que també les muses tenen dret a un descans…!
    Un petó

  6. Xuliiiisiiimma!! M’ha encantat!!
    I no pateixis, aquesta tristesa transitoria ens toca a tots….per sort es transitoria! 😉

  7. Rosa! T’he de dir que jo he trobat a faltar la teva traça literària avui 😉 Però t’entenc, tots tenim dies així oi? No obstant…també t’he de dir que la corona de cors M’ENCANTA, i la teva garlanda de llum TAMBÉ. Els cors em fascinen 😉 I les teles les trobo molt vintage i romàntiques. T’asseguro que aquesta any a Sitges buscaré aquest estand. Un petonàs guapa!!!! Ànims!!!

  8. Et va quedar una corona bonica per que sí.
    Jo també vaig comprar els patrons a Creativa i vaig fer el mateix que tu, només vaig fer els grans i els mitjans. Però l’idea de la girnalda amb els petits es molt bona. Hem dones el permis de fer-ho igual ???
    Apa, fins la propera.
    Mª Alba

    • Hola Maria Alba !!
      serà tot un honor que ho facis igual, m’afalaga que t’hagi agradat tant i que pugui compartir alguna idea, sempre m’inspiro en els altres, així que em fa gràcia poder compartir jo; )
      1 petó bonica

  9. Què bonica, Rosa!!! Aquesta corona l’havia vist per algun lloc i vaig pensar que la volia fer… T’ha quedat moníssima, i la garlanda de flors xulíssima!!! I als baixons, per guanyar-los, plantar-los cara!!!! (a veure si m’aplico jo el meu consell, jejejeje!!)

  10. Ostras, Rosa… veig que ara et toca a tu passar uns dies “out”… espero que sigui el que sigui et recuperis aviat i que si et fa falta alguna cosa comptis amb mi pel que sigui, eeehhh???? ja sé que no ens coneixem de res però… a mi em sembla que ens coneguem de tota la vida…! I vull saber que estàs bé…
    Els cors són xulíssims! I el format de les teves fotos… m’encaaaanta! Aquest rotllo retro em té fascinada… com t’ho fas?
    I no et preocupis per escriure, si un no està amb ganes no hi ha res a fer… i sé del que parlo… ja vindran dies millors i sense pensar-ho tornaràs a escriure, ja veuràs! I si no vols escriure uns posts tan llargs (que m’encaaaanten…!!!) tampoc passa res, dona! Nosaltres estem contentes de veure’t sovint per aquí, ni que nomès sigui per saludar-te!
    Ara em toca a mi enviar-te no una ni dues ni tres si no un milió i mig d’abraçadotes i de bons desitjos…
    Vinga, que començo!
    Una abraçadota per la Rosa!
    Dos abraçadotes per la Rosa!
    Tres abraçadotes per la Rosa!
    Quatre abraçadotes per la Rosa!
    Cinc abraçadotes per la Rosa!
    Sis abraçadotes per la Rosa!
    Set abraçadotes per la Rosa!
    Vuit abraçadotes per la Rosa!
    Nou abraçadotes per la Rosa!
    Deu abraçadotes per la Rosa…
    ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
    Cinc mil dues-centes quatre abraçadotes per la Rosa ……………….. ……………………………………………………… …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. Vuit-centes mil abraçadotes per la Rosa…………………………………………………………………… ……………………………………………………………………………………………………………………………. Un milió d’abraçadotes per la Rosa……………………………………………………………… Un milió cent-cinquanta dos mil abraçadotes per la Rosa…………….. ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. Un milió i mig d’abraçadotes per la Roooooooooooooooosaaaaaaaa!!!!!!!!!!

    Bé… no sé si t’arribaran tooooooooooootes aquestes abraçadotes però m’alegra de pensar que potser t’he fet riure una miqueteta….
    Un bessito molt gran, guapa! I ànims…!

    • Ja fa temps que sé que ets un solet però cada cop se’m reafirma més. Jo també tinc aquesta gran sensació de que et conec i això que tu jugues amb avantatge que m’has vist en foto jejeje…
      Les fotos les faig a través d’instagram amb el mòbil i li dono aquest efecte retro amb uns filtres que et dóna l’aplicació. Ja veus que no és cap misteri, tinc pendent tornar-me a posar amb la càmara però no trobo el moment.
      1 petó i 150 milions d’abraçadotes x tu, que tu si que te les mereixes.

  11. Jo també estic una mica així, deu ser aquet temps, o l’examen de francès que he fet avui i m’ha deixat unaa mica aplatanada. Trobo molt bonica aquesta corona, el color el motiu dels cors, hasfet un bon treball. Petons.

    • Gràcies Sara !
      de vegades ens trobem amb moments que ens deixen xafades però poc a poc remuntem.
      1 petó molt gran… i ja m’explicaràs com t’ha anat l’examen de francès, a mi el d’alemany em va anar mooolt bé !!

  12. Quins cors…. t’ha quedat molt bonic… i les teles m’encanten… i amb el cordill i botó de fusta ho trobo encertadíssim!!!! Petons

  13. M’assembla que totes estem una mica així…però veient aquests cors m’animo, fins i tot m’assembla que m’animaré a fer-los!
    Una abraçada ben forta Rosa, m’ha fet molta il·lusió trobar-te pel meu barri.
    Nani

Deixa un comentari

