anotar idees boniques amb un suís esponjós d’acompanyant….

24 comentaris

Des de fa un temps estic submergida al món d’instagram i allí, una de les moltes coses que veus a través de les fotos que penja la gent és que les anglosaxones principalment i també americanes, tenen les “TO-DO LIST“, he trobat gent que és addicta a fer llistes de coses a fer. Fins el punt de que ja tenen unes llibretes que porten aquest títol i vés per on, resulta que jo també sóc una fanàtica de les TO-DO LIST. M’encanta fer llistes de tot: de la compra ( és la més habitual i que fa tothom ), llistes de les coses que m’he d’emportar quan me’n vaig de cap de setmana, llistes de coses diàries a fer, llistes de projectes per cosir, llistes de llibres per llegir, llistes de gent a qui convidaré a la meva propera festa d’aniversari, llistes d’idees de regals per fer a l’Enredo, llistes de coses a fer a casa, llistes de països ideals per emigrar, llistes de cursos que m’agradaria fer… i no sabeu el plaer que produeix anar tatxant !! Moltes vegades però, la cosa està en fer la llista perquè un cop feta i al final del dia, resulta que he fet zero cas de la llista. A conseqüència d’aquesta afició “llistadora”, és normal que m’encantin les llibretes i llibretetes, m’agraden les de fulls blancs o les que tenen la quadrícula més gran que la típica. Ara que m’he rellegit el que he escrit, m’he recordat a mi mateixa  com el personatge del Jack Nicholson, en Melvin, a “Millor… impossible” però sense ser escriptora ni tan sumament ordenada jejeje. Bé, tot aquesta parrafada és per dir que des de que vaig veure per primer cop una funda per llibreta, vaig tenir el desig irrefrenable de fer-me’n una. Finalment i després d’alguns mesos a la meva “TO DO LIST” he pogut tatxar-ho !!!

Tenia una roba que vaig comprar a Nunoya fa uns mesos que m’agrada molt i amb la que he fet la funda de llibreta i un estoig per als llàpis i bolis. Ara ja tinc el conjunt complet: una llibreta boniquíssima per apuntar totes les idees i llistes inacabables de coses fantàstiques i un estoig per als rotuladors, llàpis i boli per apuntar i dibuixar el que em passa pel cap i…. per anar a classe ( estic fent anglès i alemany per si hem d’acabar emigrant, sinó, com diu una instagramer amb qui ric moltíssim, hauria d’acabar fent de dependenta muda jejejeje ).  La roba em va encantar per les vespes i la combinació de colors, la vespa em va recordar a una vespa primavera que va tenir l’Enredo, era de color verd kiwi, xulíssima i la fèiem servir a l’estiu… era taaaaan xula !! I la combinació de marró xocolata, fucsia i verd turquesa em va encantar…

Imatge

detall notes

Un cop acabada la funda, vaig pensar que quedaria bonic escriure alguna paraula en el color verd turquesa de la roba a la part de davant i em vaig decidir per la paraula “notes” anotacions en anglès. També vaig pensar que hi quedaria xulo cosir-hi alguna dent de rata per donar-li una mica més de detallet però vaig recordar que al Tela Marinera havia comprat una cinta que resulta que era en marró i roses… “Millorimpossible

detall estoig

També he posat un trosset de cinta a la cremallera de l’estoig ….

per dins 1

per dins 2

Fins i tot per dins és bonica… la part de color verd turquesa vaig fer uns punts d’acolxat seguint les linies, com les vespes que també les  vaig resseguir i trobo que va ser encertat.

Avui, finalment, he fet l’estrena oficial i no ho podia celebrar de millor manera….

un suís per berenar

Aquest matí he fet “Suïssos“, ha estat el meu primer cop i no serà l’ últim, han quedat esponjosos a rabiar que acompanyats de xocolata 52 % cacau… ja se’m torna a fer la boca aigua només de veure la foto !!! Espero que no us hàgiu fet la imatge mental meva assentada en una taula d’un cafè, escrivint i anotant idees i pensaments costurils i amb un suís de carn i òs assentat al costat amb un jersei de llana d’aquells súper gruixuts i entradet en carns de tant menjar fondues i xocolata  ( amb aquestes característiques podríem dir que una persona és esponjosa ? bé, jo sí que me l’imagino així ).

Feliç i previst fred cap de setmana !!

Em sembla que les ganes d’escriure ja m’han tornat … avui algú m’ha dit  ” les setmanes dures ensenyen més que les plaenteres” i és ben veritat !

Anuncis

Autor: ohlalamavieenrose

ohlalamavieenrose@gmail.com

24 thoughts on “anotar idees boniques amb un suís esponjós d’acompanyant….

  1. Guapi és una passada!! M’agrada moltíssim!!
    Aquestes teles de la Kokka són genials per fer estoigs o fundes!! Lovely total!
    Un petó

  2. Oh la la! Mon dieu! Ça c’est superbe!!!
    J’aime aussi ècrire et faire des listes!
    Toi et moi nous sommes bien pareils, je crois que ça c’est vrai!!
    Ostres! Fa anys que no escric en francés, espero no haver-me equivocat gaire… no he fet servir pas el traductor, ehhhhh???
    Rosa… preciós! PRECIÓS! A mi també m’encanten les llibretetes i fer llistes… jo sempre dic que m’hagués encantat tenir una papereria…!
    Oooooohhh… m’encanta! M’encantaaaaaaaa! i si, la combinació de colors és genial! La tela de vespes no té desperdici… ÉS UNA PASSASA…
    No he menjat mai un pastís com aquest però té una pinta…. mmmmmmmmmmmmmmm!!! I la xocolata, com més negra, millor!
    Una abraçadota, Rosa! M’alegro que retornis amb aquesta energia!
    El món no es pot perdre tanta bona creativitat!
    Muuuuuuuuuak!

    • Cristina …. no sé si està ben escrit però t’he entès perfectament jejejeje… què bonic que sona el francès eh ? I pel que dius, si que tenim moltes coses en comú, tenir una papereria ha de ser la bomba i a mi també m’encanta la xocolata negra, negra ( amarga no però ).
      1 altra abraçadota per a tu bonica !!!

  3. Definitivament, a cada entrada em sorprens més i més…DÉLICIEUX!!!!! Tot, tot, tot, tot!!! No has pogut fer un conjunt més bonic perquè no es podia Rosa, M’ENCANTA!!!!!! I m’encanta tant, que vull escriure coses a l’alçada i no em surt absolutament res 😦 Això si, estic contenta que “tornis a ser aquií” així com ets tu. Escrivint com escrius i ensenyant-nos coses tan xules, cada dia més. Jo també estic segura que les etapes més dures ens fan més forts 😉 Ara t’escriuré un mail, però ja saps què et demanaré no? Muaks!!!

  4. Ohhhhhhh quina passada Ross! M’agrada moltíssim!! No saps quin somriure he fet al veure que havies fet una entrada! En tenia moltes ganes de veure cosetes teves… I aquest conjunt és preciós! Jo també tinc a la meva llista de feines pendents fer la funda d’altuna llibreta! I fer l’estoig a conjunt em sembla molt bona idea! Per cert, la forma de l’estoig m’agrada molt!
    I el berenar…. Mmmmmmmmm! Quina pinta! M’ha entrat ganes només de llegir-ho ;)!
    Per cert, si tens un ratet i vols, passa’t pel blog i participa en el sorteig!
    Un petonàs i fins aviat!!

    • Marta !!!!
      merci pel teu comentari i gràcies per aquests dies !!
      Si estiguéssim més aprop quedaríem per berenar jejeje i ja ho pots tenir per segur que passo pel teu blog volant per deixar-te un comentari d’enhorabona pel teu aniversari com a blogger !!
      1 petonàs

  5. T’ha quedat un conjunt moníssim. No hi ha com tenir imaginació i saber fer.
    I el berenar no podia ser mes bo.
    Petonets !!!!

  6. Un conjunt preciós i jo que també sóc una fanàtica de les llistes, mato per les llibretes boniques!

  7. Rosa,
    Estic al·lucinant amb l’estoig i la funda de la llibreta, t’han quedat preciosos. Jo fa temps que vaig darrera de fer-me’n una, però no m’atreveixo. A mi també m’agraden molt les llibretes, les agendes i tota mena d’estris d’escriptori. Suposo que en el meu cas, és simple deformació professional, ha ha!
    Petonets

  8. I<3 to do lists!!!!
    I la llibreta l'has deixat esplèndida!!
    Fa freeed, a gaudir de l'hivern amb les calefaacions, les mantetes i les to do lists!!!
    Ànimssss

    • Ep neighbor !!
      trobo que potser haurem de fer un club d’addictes a les TO DO LIST i nena, no sé tu però a mi l’hivern m’encanta però el vent …no el suporto, així que a part de les mantetes i calefaccions, uns taps a les orelles !!

  9. M’encanten les teles que has escollit! L’Echino té unes teles precioses! Una magnífica llibreta que segur que et servirà per fer moltes llistes!

  10. Quines robes més mones i més ben combinades!!! I del suís q è dir… me’n menjaria un sac, deu ser que he decidit començar règim aquesta setmana… jejejeje!!!

  11. M’agrada això de les llibretes i de les llistes. Jo ho faig molt poc, sempre confio en la memòria per anar comprar, per a tot allò que he de fer, fins i tot per a aprendre coses, com vocabulari de francès, primer apunto, però finalment ni m’ho miro. Però també és veritat me n’oblio. Potser hauria de fer cas sobre això de les llibretes. Ho provaré. Petons i recorda que tenim una trobada pendent.

  12. Me n’oblidava! Jo em pensava que el suís era de xocolata! Però bona idea regalar-se’n un, com aquest teu!

  13. Com envejo aquestes llibretes i estoigs, maquíssims i molt ben fets… com el suís que els acompanya!

    PTNTS
    Dolça

  14. Ooooooh doncs quina enveja que em fas! pq jo soc fatal per les llistes! Mira, ara m’has fer venir ganes de començar a fer llistes per tot! jejeje! Soc un desastre per fer llistes, penso: “ja me’n recordaré” i … nanai… sobretot en projectes que vull fer i me n’enamoro… i dp els oblido.
    En fin, el conjunt una monada! aquestes teles son xulissimes!!! i la cinteta, ni feta expressament!!! (se’m fa la boca aigua amb aquest suis….nyam nyam)
    petons!!!!

  15. Retroenllaç: Intercanvi 2ª part … fada escandinava i funda llibreta | Oh la la ! Ma vie en rose

Deixa un comentari

