val per… un feliç aniversari

20 comentaris

Avui ha sigut l’aniversari de la meva mare i ha sigut un dia ben especial per ella, ha fet 65 anys !! Ha sigut una celebració molt familiar i íntima però crec que s’ho ha passat bé, ens hem posat la roba d’anar a menjar macarró fi i hem anat de restaurant ( li hem donat festa avui i no ha cuinat ella ). I com tot aniversari requereix, havíem de fer-li un regal. Com és habitual en nosaltres fins ahir no vam començar a pensar en què regalar-li. Després de donar-li uns quants tombs, bé, tampoc masses, hem trobat el regal perfecte o això ens ha semblat … unes entrades per anar al teatre a riure una estona !!! Amb l’excusa faran nit a bcn i gaudiran del seu nou estat : la jubilació. Jo crec que aquest estat ja no el coneixeré, ja no existirà. Com que no teníem clar quin dia hi voldrien anar doncs els hi hem fet un ” Val per…” i com que  la cartulina sola no quedava bé, he aprofitat  que fa uns dies vam quedar que li faria un necesser per al bolso i ha servit per a posar-hi el famós  ” Val per…” a dins. Això sí, he tingut de posar el turbo però ha quedat molt bonic, romàntic, femení … i bé, tots aquests adjectius boniquíssims que us pogueu imaginar…

La tria de les robes, tot i el mal de cap que em comporta, és la part que m’agrada més. Vaig tenir clar que ho faria amb una roba estampada ( fat quarter comprat a Betes i flors si no em falla la memòria ) que vaig comprar a Sitges l’any passat, m’encanta i encara no l’havia fet servir. Partint d’aquesta roba, vaig pensar que aquesta dels quadrets que he estat fent servir per un projecte que se m’està allargant com la Sagrada Família ( aviat us explicaré això d’aquest projecte inacabable perquè ara ja començo a veure’n el final ) seria el perfecte per fer la part de dins del necesser.

He estat de sort i hi he trobat unes cintes que hi quedaven perfectes… una que ja tenia per acompanyar a la cremallera …

una cinta més gruixuda que trobo que té una aire als antics matalassos i que m’ha servit per a “boniquejar” la part de darrera del necesser i on hi he cosit 2 botons de nacre en forma de cor…

I per al davant vaig decidir fer això ….

em va portar molta estona pensar què posar-hi, quina ruqueria oi ? doncs em vaig quedar encallada aquí, al final, vaig optar per la primera idea que vaig tenir … “mum’s things” és a dir, coses de la mama i és que el que s’hi posarà són coses de mares, no ? jajaja … em va semblar divertit  i què voleu que us digui, en anglès ho trobo com a més glamourós i sofisticat. Ara que hi penso, em sembla que no li he dit a la meva mare i a veure si després de la suada de cosir-ho, es pensarà que l’he comprat fet !! M’he d’apuntar a la TO DO LIST que demà li he de traduïr a la meva mare perquè no sap anglès.

Jo el trobo una monada i vosaltres ? Per cert, també li he fet el pastís d’aniversari … una mousse de llimona i en comptes d’espelmes, unes bengales amb forma de número que queden molt vistoses i divertides …

Una mousse de llimona sempre refresca i fa tirar avall un bon dinar.Els bombons han sigut un detall per part dels del restaurant. Aquí ja s’havien apagat les bengales però ha quedat molt xulo tot plegat. Es pot dir que ha sigut un dia donut ( = dia rodó).

Bon final de diumenge i millor començament de setmana !!

Anuncis

Autor: ohlalamavieenrose

ohlalamavieenrose@gmail.com

20 thoughts on “val per… un feliç aniversari

  1. Moltes felicitats per la teva mare i per a tu que fas cases tan boniques. Petonets.

  2. Ostres quin super aniversari!! Un val per anar al teatre és genial, però si a sobre li fas un necesser tant espectacular com aquest i també aneu de parranda fora a dinar!! Ja és un dia perfecte!!! Un petonàs gegant

  3. Rosaaaaaaa! Quins detalls taaaan xulos! La teva mare deu estar encantada! M’encanta el necesser i les coses de la mama! Ooooohhhh! Xulíssim! I el pastís??? Una passada de bonic tot plegat…. com sempre!
    Fas unes combinacions taaaan boniques i dolces…. m’encanta…. m’encanta…..!
    Muuuuuuuak!
    Per cert, aquesta setmana potser acabo la teva garlanda! La veuràs al blog cap a finals de setmana??? No sé! No sé!

  4. Caram noia, així dóna gust fer anys!!! A més, quan saps que regals tan bonics estan fets amb amor i pensats nomes per a tu, ja no es pot demanar res més. Segur que abans de treure’l de la bossa esperarà que hi hagi gent a la vora per a poder-lo lluir com cal …
    Felicitats a totes dues.
    Una abraçada

  5. Que noia, un dia realment donut, com dius tu. Segur que la teva mare va quedar molt i molt contenta amb aquests regals tant bonics.
    Petons i bona setmana !!!

    • Merci Maria Alba !!
      tan anomenar els donuts, ahir me’n vaig acabar comprant , no me’ls treia del cap i feia taaaan temps que no en menjava jajajajaja.
      Ah !! i gràcies pel premi al blog, m’ha fet molta gràcia que pensessis en mi !!
      1 petó

  6. Estic així amb la boca oberta Rosa…jajajaja!!! M’encanta la tria i el resultat del necesser…i la frase en anglès…ohhhh….I que ben cosit, m’encanta!!! No hi falta detall guapa! Els regals més improvitzats són els millors, oi? Moltes felicitats a la mare i a la filla, muaks!!!

  7. Quina celebració més completa :))!! Ben fet!!El necesser és maquíssim, Rosa! amb les cintes, els botons, la frase….tot genial! i segur que li va agradar molt! i el pastís…mmmm…quina pinta fa! les ‘espelmes’ són tot un encert, ben originals! en fi, ja veus, aixi val la pena fer anys :))!
    un petonàs!! estigueu atents al carter ;)…..

  8. Nena, ets un filla molt idela, no? Poses molt alt a les altres filles més normaletes… La meva mare et segeuix, o sigui que pel seu aniversari m’hi hauré d’esmerçar molt!!!! :p

    • Sílvia !!!
      deu ser per redimir els meus mals anys de filla rebel jajajaja que ja et dic jo que van ser bastants !!!
      I de filla ideal no en sóc massa encara, encara em queda lluny amb normaleta ja em conformo
      1 petonàs …

  9. Caram!!!! Quins regals més xulos. M’agraden molt les robes i cintes que has fet servir.
    Una abraçada.
    Anna

  10. Hoooola !!!!!!!!!!!!

    Quan puguis passa pel meu blog, hi ha una sorpresa per tu. Espero que t’agradi.

    Mª Alba

  11. Uala! però quina monada!!!! i tu dius que jo faig coses boniques??? i això què és??? per déu! la meva assignatura pendent és cosir… ho tinc clar! El ganxet m’agradaria, però em falta temps! en fin… felicitats pel bloc, m’està encantant! Vaig a seguir xafardejant…

    • Doncs t’has d’animar amb la costura, quan ho provis no ho podràs deixar, és un vici !! Per cert, la setmana vinent fan una trobada de Patchwork ( bé, ja ho deus saber ) i hi ha un munt de paradetes on venen robes i cosetes boniquíssimes ! Jo ja espero en candeletes el dia ; )
      I endavant amb el xafardeig !!! Jo aniré fent el mateix
      1 petó

      • Si que ho sé si… el poble s’omple de dones boges pel patchwork! jajaja! M’hi passaré a donar una volta! Però em falta temps per cosir, en serio!

Deixa un comentari

