Individual refrescant + sopa de ceba calenta = combinació perfecta

17 comentaris

Aquest any el blog m’està portant moltes alegries que compensen les coses no tan boniques que ja m’han passat en aquests 2 primers mesos de l’any. I una d’aquestes alegries va ser que he sigut l’afortunada a qui li ha tocat  el sorteig que feia la Marta del Més que Tela !!    No us podeu imaginar quina alegria al veure el meu nom com a guanyadora, com que quan ho vaig veure era moooolt tard i no podia parar de saltar de l’emoció vaig haver de despertar a l ‘Enredo per a dir-li i compartir-ho amb algú . Ho sento Enredo, però eres la persona que tenia més a mà i ja saps el que va dir el mossèn, bé, a les pel.lícules sempre ho diuen ” en el bo i en el dolent ” i suposo que el nostre mossèn també ho va dir oi ? jo ja no me’n recordo, normalment em disperso molt fàcilment, ja ho saps. Bé, al que anava, que un cop rebuda la noticia i haver despertat a l’Enredo, ell es va tornar a dormir en mig segon i jo vaig entrar en fase d’insomni  jejejeje….

A finals de la setmana passada vaig rebre un paquet …

Què monooooo oi ? tot i que al washi hi posava “made with love”, jo no en tenia cap dubte de que així seria i quan el vaig obrir em vaig trobar aquesta nota …. ( Marta espero que no et sàpiga greu que l’ensenyi perquè em va fer molta il.lusió )….

Què bonic això de rebre regals amb notetes incloses, encara els fan més especials !!!…. I bé, no m’enrotllo més perquè suposo que deveu de tenir ganes de veure què és el que va cosir la Marta  i que ja tinc a casa meva i fins i tot ja he estrenat ….

 Un fantàstic individual que em va encantar, està moooolt ben cosit, molt pulit i és d’uns blaus molt estiuencs, em va semblar molt refrescant, no us ho sembla ? I com podeu veure, ha tingut el detall de posar-hi uns botons molt especials que em “xiflen”. Són  uns botons-coberts moníssims !!!

També m’agrada molt el detall del “Bon profit” imprès amb tampons, m’agraden infinit aquests missatges impresos a la labor.

I com que no vaig poder ni voler esperar a l’ambient estiuenc per estrenar-lo, què millor que fer una bona sopa de ceba ben calenta, gran plat emblemàtic de la cuina hivernal !! Haig de dir que la sopa de ceba em torna boja però no n’havia fet mai, sempre l’he menjat fora de casa, així que mireu si he fet una bona inauguració dels individuals, fins i tot vaig estrenar recepta !!!

Vaig buscar la recepta per internet i de dues o tres receptes en vaig fer la meva.  Les quantitats van ser totalment a ull i fins i tot pot ser que em descuidi d’alguna cosa perquè sóc tan genial que tampoc m’ho vaig apuntar….

Procediment per a fer una sopa de ceba moooolt decent i pel meu gust boníssima…..

1. Poseu mantega en una paella, la quantitat suficient per a fregir-hi la ceba ( a ull ).  Un cop fosa, hi tireu la ceba tallada en juliana, és molt important deixar coure a foc molt lent. Això d’enrossir la ceba amb mantega es veu que és com ho fan els francesos i amb lo glamourosos que són ho vaig fer si o si. Deixeu que la ceba es cogui just fins quan comença a agafar color (  a ull també ).
Si la ceba no és dolça, que va ser el meu cas, just en aquest moment hi tireu una culleradeta de sucre i deixeu coure. Si és ceba de Figueres podeu saltar la culleradeta de sucre.
2.Seguidament hi tireu un raig de conyac  i hi afegiu una mica de farina per espessir el tema.
3. Ara és el moment d’afegir el brou que si és fet casolà, millor que millor. No tingueu mandra a fer brou, només ho heu de posar tot junt a bullir un parell d’horetes ( tota classe de verdures, pollastre i un parell d’ossos, un  de vedella i l’altre de tocino. Mentres bull podeu depil.lar-vos, fer-vos la manicura, llegir o fer el que vulgueu, el resultat és espectacular, baratet i en tens per uns quants dies, no cal ser un gran xef. Ah !! i és molt millor que el de tetra brik , després amb el pollastre en podeu fer croquetes que et treuen de molts apuros !! )
4. Ho deixem coure uns 20 minuts, rectifiqueu de sal i poseu-hi un polsim de pebre i…
5. Ja teniu un deliciós plat de sopa de ceba
6. Si us ve de gust i no teniu mandra ni pressa per menjar la sopa …agafeu pa sec, ho podeu fer amb pa del dia, jo no en tenia i el vaig torrar ben torrat,  hi vaig tirar una mica de formatge ratllat i ho vaig posar a gratinar al forn…
8. Ara si…. Bon Profit !!

Bé, em sembla que ha quedat demostrat que uns colors refrescants combinen a la perfecció amb una sopa de ceba ben calenta oi ?

Marta, milers de gràcies pel teu detall, és tota una sort tenir una peça cosida per tu i que ja veus que faré servir mooooolt, me n’alegro infinitament d’haver-te trobat virtualment i no ho dic només per ser l’afortunada del premi sinó per poder gaudir de les coses que fas amb tant d’amor !!!

Bon dilluns fred i calentó ( depèn de si ets al carrer o dins de casa )

Anuncis

Autor: ohlalamavieenrose

ohlalamavieenrose@gmail.com

17 thoughts on “Individual refrescant + sopa de ceba calenta = combinació perfecta

  1. Em vaig alegrar molt al veure que tu eres l’afortunada, Rosa!
    Deu fer molta gràcia veure que has guanyat un sorteig amb un premi tan i tan bonic, no? Enhorabona!
    I l’individual és una monada! M’encanten els botonets de fusta, quin detall…!
    Felicitats per tu i també per la Marta!
    Aquesta nit crec que acabo la teva garlanda….
    Muuuuuakkk!!!!!

    • Cristina !!
      doncs si que és bonic que et toquin regals i més com aquest fet a mà.
      Així que dius que ja acabes la garlanda ? uffff ara estic emocionada i estressada: emocionada x veure-la acabada i estressada perquè jo vaig moooolt atrassada !! Aquest dissabte vaig a classe, a veure si faig un apretón !!

  2. Apa quin regal!!!!! Els detallets sont una xulada. Ptons.

  3. Rosaaa!! Quin regal més xulo! És una passada. Quines manetes que té la Marteta eeh…. Mmmmm i quina bona pinta aquesta sopeta!
    Un petonet guapíssima

  4. Moltes felicitats pel premi Rosa!!! Ja li he dit a la Marta que l’individual era preciós, preciós!!! I segur que a més el faràs servir molt i molt…amb aquests plats que et fas…mmmmmm….no he menjat MAI sopa de ceba, però estic segura que m’encantaria, perquè la ceba em xifla. A veure si un dia m’animo a fer la teva recepta 😉 Un petó guapa, fins aviat!!!

  5. Ja he vist el regal al blog de la Marta. Moltíssimes felicitats.
    Un petonas !!!

  6. Felicitats pel regal… i felicitats per aquesta sopa de ceba tan bona!!!

    PTNTS
    Dolça

  7. Ostres moltesI moltes FELICITATS els regals sempre fan molta il.lusió I aquest individuals són una cucada I la sopa fa venir una Gana!.

  8. Felicitatspel premi, és mooolt bonic l’individual! I gràcies per la recepta de la sopa, te una pinta… mmmm!
    Petons

  9. Quina entrada més maca, Rosa!! Les fotos són molt xules ;)! Jo també estic molt contenta d’haver-te trobat!!! I m’alegro molt de que disfrutis l’individual i que t’agradi! Quina bona pinta fa la sopa….mmmmm!!
    Un petó ben gran!

  10. Ho expliques amb tanta emoció

  11. Perdona, no havia acaba.
    Et deia que és que és molt bonic rebre regals i el món dels blogs ja ho té. Al meu blog també hi veuràs que he estat ben regalada. És molt bonic aquest individual.
    la sopa de ceba la faig sempre la Nit de Nadal, ens encanta, i si fa no fa, la fas com jo. Jo també et dic:Bon profit!

  12. Quina preciositat d’individuals!! Gràcies per la recepta!

Deixa un comentari

