Intercanvi amb aires vintage… 1ª part

20 comentaris

Sóc seguidora del blog My world of wool des de fa un temps i només puc dir-vos que la persona que hi ha al darrera és l’encantadora Cristina. En un dels seus posts explicava que havia fet un intercanvi amb l’altra Cristina, del No paris de cosir, li va fer una garlanda de ganxet molt i molt xula i me’n vaig enamorar ! Ella, de seguida, es va oferir a fer-me’n una desinteressadament però jo li vaig dir que a canvi també li faria alguna cosa.

La situació és que aquesta setmana vaig rebre un paquet de My world of wool ( aquí podreu veure l’entrada que va fer la Cristina ) …

I dins hi havia … la meva garlanda !! Em va fer molta il.lusió rebre-la perquè tot i haver-la vist al seu post em va encantar tenir-la a les meves mans…

El més bonic de tot és que vam quedar que em faria una garlanda segons el que li inspirava el meu blog i aquest és el resultat ! No em direu que no la trobeu preciosa !?

Les llanes són d’un tacte molt suau i els colors són molt dolços… m’encanta el detall de substituir la o per una flor, ho trobo genial !!

I el que em va rematar de felicitat són les lletres amb les que pots llegir part del nom del meu blog … vas tenir una idea fantàstica Cristina !!!!

Així que no puc fer res més que agraïr-te aquest regal … ara ja puc dir que una part del My world of wool la tinc penjada a l’habitació de la planxa, no trobeu que el color del paper de la paret queda genial amb la garlanda ?

Suposo que arribat aquest punt us esteu preguntant on és l’altra part de l’intercanvi, la que havia de fer jo per la Cristina, oi ? Doncs bé, la situació actual és : tinc la meitat del projecte feta, l’altra part està en stand-by, esperant poder anar a classe per a que em donin un cop de mà en com fer-ho. Però com que encara estaré uns dies i la Cristina no té ni idea de què li estic fent … aprofito per a donar-li una pista. Com que ella ara és de viatge idíl.lic a París, la pista que li dono és … una part de l’intercanvi és d’inspiració escandinava !!!  …” Y hasta aquí puedo leer” hahahaha això sempre m’ho diu l’Enredo quan em dóna pistes de regals o sorpreses !!

Feliçes compres a Sitges per a les que hi aneu  i per a les que no hi aneu, compreu-vos alguna cosa ben bonica per oblidar que no heu pogut anar a Sitges !!

1 petó a totes

Autor: ohlalamavieenrose

ohlalamavieenrose@gmail.com

20 thoughts on “Intercanvi amb aires vintage… 1ª part

  1. Es una meravella. M’encanta.
    Bona Fira !!!

  2. Quin regal més xulo!!! Realment és molt bonica!!

  3. No podia ser d’una altra manera, Rosa! Ohlala! T’havia de donar les gràcies des deParís!!! Quina iluuuuuuuuuu! Ooooohhhhh! M’encanten les teves fotos! I estic molt contenta que t’hagi agradat! J’espère que ta vie c’est du coloeur ROSEEEEEE!!! Merci! MERCI!
    Scandinàvia…???????????????? Quina emoció!!!!!

    • Cristinaaaaaaa … ja tinc ganes de que m’expliquis com t’està anant per Paris, no saps com penso en tu aquests dies passejant i anant de botiguetes boniques!!
      Me n’alegro que t’hagi agradat l’entrada que he fet amb el teu súper regal !!
      1 petó bonica i gaudeix del viatge

  4. Oooh!
    Quina garlanda més bonica!
    Quin detall tan entrenyable!
    Quin intercanvi més emotiu!
    Per mi és un regal veure que succeeixen fets com aquest.
    Rosa, esperem la segona part!

  5. És preciosa Rosa! i els colors molt macos!

  6. És absolutament preciosa….i trobo que a la paret on l’has posat hi queda de meravella!!! És un encant la Cristina…i te unes manetes!!! Has anat a Sitges tu ja? Jejejeje!!!! Un petó Rosa!!

  7. Que és bonic tot això! I la veritat és que jo m’hi trobo sovint en els blogs francesos. Ara mateix hi ha dues nòies que em fan un regal perquè els hi vaig dir que m’agradava molt i vet aquí que jo no sé gaire que fer-los-hi, jo no sóc tan manetes! Bé, la teva garlandaa és preciosa, ja m’agradaria a mi tenir-la, li hauré de dir a la meva mare. I tot el conjunt queda perfecte.
    Petons.
    (Com queda la nostra trobada? Potser ara que faci més bo?)

    • Hola Sara !!
      doncs si que és bonic això dels intercanvis, fa molta il.lusió rebre un regal que han fet pensant en tu, quan normalment ets tu la que ho regales hahahaha
      Això de la trobada està en peu eh ? i si que ara que se suposa que començarà a fer bon temps hem de tornar a posar-ho en marxa i quedar ok ?
      1 petó gran, gran !!

  8. Quina garlanda més bonica!!

  9. Quin regalet més maco i encertat!! M’agrada molt! Els colors són molt dolços i amb la paret de fons on l’has posat llueix la mar de bé! Ja tinc ganes de veure la teva part ;)!
    Què tal la setmana santa?? I com va anar per Sitges.
    Un petonet!!!

  10. Retroenllaç: Intercanvi 2ª part … fada escandinava i funda llibreta | Oh la la ! Ma vie en rose

Deixa un comentari

