Viatge sorpresa a Londres: racons i coses boniques 2ª part

16 comentaris

En l’anterior post em vaig engrescar tant penjant fotos que vaig decidir fer-ne un altre amb botiguetes i coses boniques d’aquelles que et fan badar i et fan venir un desig irrefrenable de comprar-les totes. Quan veig aquestes botiguetes em pregunto perquè existeixen els grans magatzems, bé amb alguna excepció com el “Liberty” però és realment com una petita gran botiga, així que no compta.

Començo amb la foto de la porta d’un dels llocs que més em va enamorar : el “Books for Cooks” hi vam entrar perque a l’aparador hi tenien tot de llibres de temàtica basada en la xocolata i la nostra sorpresa va ser quan vam obrir la porta i una olor de menjar deliciosa ens va envaïr, la llibreria tenia una taula parada i al fons, sota el lluernari, una cuina amb una cuinera preparant plats que feien una olor que desmaiava de bona …

Vaig sortir extasiada, llibres, molts llibres, tots de plats per cuinar i amb un raconet amb taules per degustar plats que havien de ser una delícia.

Seguint amb el tema alimentari … el racó de la sopa calenta per emportar a cal Jamie Oliver … sí, el lloc aquell que vaig dir que m’hi quedaria a viure, no pot ser més mono, és impossible i és que les fotos no li fan justícia

I què me’n dieu del packaging fantàstic d’aquesta xocolata ? el preu també era bastant fantàstic … em van recordar capses de cosmètica

london 9

I un racó més d’una botiga-cafeteria pleníssima de moltes xocolates i pastetes de te, sóc una amant de la xocolata, bàsicament de la xocolata negra però m’encanta veure com van embolicades … Si ets indecís/a pots estar una estona llargaaaaaaaa

De la xocolata passo al paper … la meva altra passió, m’agrada molt entrar a les papereries i tot i que no compro massa no puc evitar perdre estona mirant i remirant … us imagineu quins paquetets es poden arribar a fer amb tot aquest arsenal ?

I aquest racó de les To DO LIST ? ai que en faria de llistes o la quantitat d’anotacions que faria … de vegades em fa por pensar que amb tanta tecnologia acabi desapareixent el món de les papereries, us adoneu que es perdria una part del romanticisme de la vida ? Quan veig algú anotant coses en una llibreta m’emociono, som una espècie en perill d’extinció. Aquestes són de Liberty

Un dels molts cafès que vam veure tot passejant… amb una bandera com aquesta és que t’agafen ganes de demanar la nacionalitat britànica hahaha. Encara que vegeu sol, va se

I és que la bandera de la Union Jack és present en molts llocs … el coixí de la bicicleta li fa la ratlla a la Union Jack, és moníssim !!

Aquí hi vam veure i em vaig emprovar peces realment boniques com la trenca dels meus somnis a un preu que treia la son… També tenien mantes de llana d’uns colors xulíssims, les peces bones es fan pagar.

I d’aquí, passem als “boniquismes” …

Tenia moltes ganes de veure la botiga de la Cath Kidston, és un pecat marxar de Londres sense res d’ella i per no pecar … doncs em vaig firar !!

Un racó del Liberty, em va encantar els ambients que fan, estilàs a tope !!

Mai m’havia sentit atreta ni tan sols m’havia plantejat posar un cap de cèrvol o una caseta de “cuco” a la paret del menjador però des de que vaig veure això, hi somio !!

No cal que us digui què és això oi ? I no, no en vaig comprar cap i sí, me’n penedeixo

I aquestes petites joies ? no em direu que no són mones a rabiar …

Les antigues carteres d’anar a l’escola han tornat i amb uns colors mmmm cool total !!

Del tema sabates estava entre penjar aquesta o la de les Martens però ja que la cosa va de boniquisme, us he posat aquesta… tot i que jo potser triaria unes Martens, n’hi havia de moooolt xules

Amb 20 lliures, inclús una mica menys … us podeu vestir amb aquests vestits tan vintage i taaaan monos a Notting Hill

Si com jo, us agraden les botes d’aigua però només de pensar-hi us suen les dents … aquí teniu una gran idea, si més no,divertida

Ara que com les torretes-regadores…no hi ha res ! Sabíeu que el narcisos es diuen daffodils en anglès ? en vam veure moltíssims

Per què TOT m’agrada ? es nota que tenen tradició jardinera aquesta gent… a Portobello Rd.

Ampolletes de vidre, vintage,  per decorar, per posar unes petites flors …

I després del vidre vintage … anem a la llauna vintage …

Cartells xulos de botigues on la música et teletransporta, amb sofàs de vellut verd poma, amb vambes xules, roba diferent, on trobes les coses més inverosímils… un plaer quan surts d’un primark a tope de gent i on no vaig ser capaç de trobar res de res !! Quina desgràcia, amb lo baratet que era tot !!

No puc acabar sense ensenyar-vos un dels banys que em van encantar  milers de milions … Jamie Oliver again

I tampoc puc deixar de posar una mica de Londres… ( no us vull atabalar )

I fins aquí arribo us deixo a la Victoria Station, una estació molt bonica amb uns trens molt puntuals !!! Podria penjar moltes més fotos però no ho faré : ) ja m’heu dedicat prou temps

Aquesta mini-escapada va ser un regal increïble, com també ho van ser les orelles de conill de floretes amb que em va sorprendre l’Enredo després de veure-les i enamorar-me’n en una papereria ( la segona botiga que més em va enamorar ) “Paperchase “,  per si algú hi va, que no se la perdi. No us he penjat la foto perquè el meu sentit del ridícul m’ho impedeix però me les vaig posar per fer-me una foto davant del Covent Garden junt a l’exposició d’ous de Pasqua pintats que hi havia, us ho asseguro, tot un poema! només de pensar-hi ja em ve el riure… i sí, aquests momentets són els que formen part de l’essència de la vida. Aquest viatge ja té el cartell de Game Over però el recordaré tota la vida, gràcies infinites Enredo, em vas fer feliç com un anís!

Bon divendres i feliç inici  de cap de setmana

Autor: ohlalamavieenrose

ohlalamavieenrose@gmail.com

16 thoughts on “Viatge sorpresa a Londres: racons i coses boniques 2ª part

  1. Si amb la primera part m’has deixat amb ganes de fer una escapadeta a London, ara és que ja estic frisosa!!!
    Un petonet

  2. Ara només falta anar a comprar els bitllets, hehehe !!!
    Bon cap de setmana.

  3. Mil gràcies a tu, Rosa, per aquests dos posts tan bonics. M’encanten toooootes les fotos, totes, totes… i tot és taaan i taaan bonic… que bé que hagis pogut gaudir del viatge! I m’encanta la teva celebració de cumple, tan íntima, diferent i original! Moltes felicitats, Rosa!
    P.D.: Ara t’escric un correu privat! GRÀAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  4. Carai quines tendes més xules!! Quin viatge sorpresa més bonica…
    Petonets

  5. Quins racons més xulos!!!jo no els vaig veure quan hi vaig anar, serà qüestió de tornar-hi jejeje. M’agradat molt el teu blog és molt interessant, gràcies per visitar el meu. Una abraçada

  6. Aaajjj! Quin munt de coses boniques, sort que jo no hi puc anar perquè tornaria sense diners ni per menjar!!

  7. Quines coses més boniques, quines botiguetes, igual que aquí, no? sobretot en això dels papers, les xocolates… Jo m’hi perdo i que no em busquin! Petons.

  8. Oooohhhh! Quines dents més llargues se m’han posat! Buf, si ja tenia ganes d’anar a Londres, ara encara en tinc més!

  9. Ooohhhh es que ésvtotpreciós, fas venir ganes de comprar un bitllet i marxar. Un post preciós, un regal únic i molt autèntic!, felicitats.

Deixa un comentari

