Welcome home

29 comentaris

Al final, després de taaaaaant temps donant-li voltes, fent números i fent-me pesada preguntant a algunes bloggers , ja puc dir… Welcome home Bernina !!!

Quan vam arribar del viatge sorpresa a Londres, me la vaig trobar a casa  …quina emoció !! La capsa allí esperant per ser oberta però … vam arribar tan tard i estava tan cansada que vaig deixar la cerimònia d’obrir-la per al dia següent, havia d’assaborir el moment amb calma i consciència.

El matí següent va ser com si fós el dia de reis … quina passada, veura-la tan nova, tan bonica i tan meva !!! Això de posar-li el fil i fer canilla i aquestes coses tècniques les domino en plan ZERO però estava tan impacient que amb ajuda de l’Enredo, vam enfilar la màquina. Em sembla que té més intuició ell que jo per a aquestes coses ; ) I vaig estar fent proves, la veritat és que la màquina va sola, vaig flipar.  Tinc pendent l’explicació del seu funcionament per part dels de la botiga i espero que en breu ens posem d’acord per fer el “master” hahahaha , a veure si hauré de prendre apunts i tot !!

I si us pregunteu què és aquest paquetet tan mono que es veu a la foto, no penseu pas que és gentilesa del Sr. Bernina. La meva amiga d’aficions costurils, va tenir la brillant idea de regalar-m’ho … és un troç de roba blanca de cotó on poder fer pràctiques amb la màquina !! Em va semblar tan xulo el detall … a més, amb la seva màquina va brodar les lletres-missatge. És una bona idea oi? així puc fer pràctiques abans de posar-me a cosir com una boja. Junt amb el paquetet de la roba per fer pràctiques, va venir un altre paquetet que vé a  ampliar la meva riniciada biblioteca costuril …

Està molt i molt bé aquest llibre, porta 24 projectes per fer i ja en tinc un parell en ment. Són d’aquells llibres que sempre en pots treure coses  i idees boniques per fer. Poc a poc començo a tenir llibres de fil i agulla.

Ara ja no tinc excusa, tinc màquina, roba per practicar i un llibre nou per treure’n idees…

Doncs sí, com una nena amb sabates noves gracies a la meva mare ( és un sol que no em mereixo ) i a la meva amiga d’aficions costurils ( és un tresoret ) !!

Feliç tarda “estiuenca”de dijous ….

Per cert, a algú potser li interessarà saber que aquest matí he estat a correus per enviar un paquetet Handmade, made with love…. i totes aquestes coses mones que estan de moda ara ; )

Anuncis

Autor: ohlalamavieenrose

ohlalamavieenrose@gmail.com

29 thoughts on “Welcome home

  1. No és pot veure més que felicitat en aquest post! Que per molts anys facis tot allò tan bonic que saps fer.
    Una abraçada,
    Nani

  2. Ara si que podras fer tot lo que la teva creació et digui!!!!!!

  3. Moltes felicitats i ja saps que et toca ara, a treballar i demostrar a tothom que tu pots ….
    Petons guapa !!!

  4. Mare meva quin regalàs! Això és una senyora màquina!! Jo vull unaaaa!

  5. Quina sort que teeeensss!!!!!!! I ara treure-li fum… i a compartir les teves creacions amb nosaltres!!

  6. Rosa!!! Quantes ganes tenia de veure la teva màquina…quina meravella, ja veuràs!!!! Ja tens raó ja que va sola…i fina…ohhh quin regalas nena. Saps que la meva també me la va regalar la meva mare??? Com les mares ningú 😉 el llibre el tinc, és preciós!!! I si te’l mires una mica més veuràs com et surten més de dues coses per fer, jajajajaja!!!!! I el detall de la teva amiga costuril el trobo super original, i molt bona idea per agafar seguretat amb la súper machine!!! I em sembla que això de correus ja sé per qui va…jajajaja!!! Deixa’m dir-te que jugo amb avantatge gràcies a anar tard…et sorprendré, ja veuràs… ;)))) molts petons!!!!!

    • Cristina ! dimecres em venen a explicar coses de la màquina i espero poder començar a treure’n us JA !!! fins ara vaig fent pràctiques d’anar recte que també em convenia hahahaha…. Si que m’ho havies dit que també te la va regalar la teva mare i em sembla que tant tu com jo en tindrem un record ben especial eh ??
      M’imagino que la setmana vinent rebràs un paquetet, espero que t’alegri el dia ; ) i ara la que m’ha deixat intrigada ets tu !! Jo no sé si et sorprendré massa … t’aviso, això sí, està fet amb mooooolt d’amor i alegria !!
      1 petó

  7. Moltes FELICITATS tan fet un gran regal, molt útil I que disfrutaràs molt. És molt bona màquina. A fer nous projected.. 😉

  8. Oooooohhh!!!! Rosa!!!! Quantes ganes tenia de veure aquest post!!! Me n’alegro taaaaant!!!! Veritat que fa molta ilu???? Oooohhh, és molt guapa, nena! No hi ha ningú tan generós al món com la mama, veritat? i segur que la teva mama també és la millor mare del món, eeehhh??? és clar que sí! Però tinc un dubte, Rosa… estàs dient que tot el que has fet fins ara ho cosies a mà?????? no m’ ho puc creure! ets una artistassa!
    Saps que penso toooooot el dia amb tu??? ja! ja! ja! aquí sobre la taula i al costat de l’ ordinador hi tinc una llibreta amb una funta taaaaaaaan super rebonica… no sé pas d’ on la vaig treure! ja! ja! ja! I quan la poso al bolso fins i tot em sap greu no veure-la! M’encanta! M’encanta! M’encaaaaaantaaaa!!!! Milions de gràcies una vegada més!
    Jo tinc la màquina que no la puc fer anar gairebé… quan està desperta la Carlota no puc i, quan dorm, no vull fer soroll… bé, només puc cosir a les tantes de la nit quan està ben adormideta però llavors estic taaaan cansada… i també em sap greu pels veïns… quan la neneta comenci al cole no pararé de cosir!
    Espero que la disfrutis molt i que aviat ens puguis ensenyar moltes cosetes, com et dic sempre: m’encantaria que publiquessis cada dia!
    Muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuak!!!!!

    • Cristina !! que contenta que estic de que facis servir la llibreta, això és bona senyal !! Jo, la teva garlanda l’he canviat de lloc, l’he penjat a l’habitació on tinc totes les meves coses i que espero que algun dia sigui l’habitació “costuril” hahaha …
      El que et vaig cosir està cosit a m’aquina però fins ara només podia cosir a màquina quan anava a classe, ara la cosa canviarà !!!
      A veure si li agafo el punt ben aviat i puc fer més coses o almenys acabar-les més ràpid perquè ara se’m fan eternes !
      1 petó bonica

  9. Es nota que has estat supercontenta en rebre-la, ara a gaudir-ne molt, molt i mooooolt!!!!
    PTNTS
    Dolça

  10. Ja tenia ganes de llegir cosetes teves!! Quina passada de màquina :)! M’encaaaaanta! Quin aniversari que has viscut ehh?! Viatge sorpresa, Bernina,… No falta de res!!!! Ja vaig veure que l’escapadeta us havia anat d’allò més bé, i l’arribada trobant-te aquest regal…tela!! A gaudir de la màquina tant com puguis!! El detall de la teva amiga és genial, aquest llibre el tinc a la llista dels que em vull comprar!
    En fi, ja ens aniràs ensenyant les coses que cuses amb la teva nova companya!!!
    Una abraçada enooooorme!!!! Muuuaaa

  11. Com mola!!! Disfruta-la moltíssim guapa! Segur que faràs autèntiques obres d’art amm aquesta màquina…

  12. Ostres quina passaaaadaa!!! Deus estr super contenta!! Una Bernina 330!!!! Uuaaauuu
    Espero que la disfrutis moltíssim.
    I el llibre també li tinc ganes eeeh!!
    Molts petonassos

    • Júlia moltes gràcies…. estic molt emocionada, la veritat és que el que sempre cuso ho faig a classe, així que em fa il.lusió començar a fer-ho jo sola !!
      1 petó molt gran !!
      que guay seguir-te per instagram … ara tindràs les meves primícies per allí hahaha

  13. Hola Rosa! Com que ara ja tenim la mateixa màquina no podràs dir que no pots fer les bossetes per la roba humida 🙂
    Seriosament, tinc la mateixa màquina i estic súper encantada!!! Els accessoris són un autèntic vici…aaains!
    Disfruta-la molt, moltíssim! 😀

    • Merci Emma !! Em sembla que ara em caldran unes quantes hores per practicar força, em fa gràcia cosir sola a casa !! Per cert, si mires el post que acabo de publicar veuràs que hi ha una cosa dirigida a tu !!
      1 petó

  14. Ta mare és que és fantàstica!!
    Me la vaig trobar fà uns dies…feia mil anys que no la veia…pero la vaig trobar igualeta!!
    Gaudeix de la maquineta!!!
    ..
    I ensenya tot el que facis!!!

Deixa un comentari

