Ampliant la biblioteca literària i costuril…

16 comentaris

Un any més ja ha passat Sant Jordi i un any més puc dir… què bonic que és aquest dia ! Només cal sortir al carrer per veure que és un dia especial, diferent i no ho dic només per les paradetes de llibres  i roses que trobes… ho dic per la gent,  les seves cares, els seus moviments … desprenen l’efecte Sant Jordi. És un dia en que la gent ens aboquem al carrer, tenim ganes de donar un tomb, tant si és un petit tomb o la tarda sencera, aguantem estoïcament estar amuntegats davant les paradetes dels llibres, intentant que els que tenim al davant es decideixin a triar d’una vegada el llibre que volen, suant amb el sol resplandent del migdia i treient-nos jaquetes i jerseis que acabem penjant del bolso. Entre els llibres que comprem i la roba que portem penjada del bolso, anem més carregades que els rucs ! Però tot i estar a punt de l’atac nerviós d’agobiamenta per portar tantes coses a sobre, esperem amb emoció el moment en que en un racó de la plaça ens trobem amb el nostre “enamorat” que ens porta la rosa !! I quan t’has convertit oficialment en un penja-robes amb potes i rosa inclosa resulta que amb una mica de sort et vas trobant coneguts que et fan anar parant per assaborir més el moment penja-robes.

Històries exagerades a part, el dia de Sant Jordi l’assaborim al migdia, sí, quedem en un racó de la Plaça del Mercadal i allí ell acudeix amb la meva rosa, compartim un dinar de crepes i jo li dóno el seu llibre i amb la dolçor a la boca de la crepe de nutella compartida ( visca l’amor i la crisi ) per postre , tornem a la plaça per mirar, respirar i passejar tranquil.lament mentre la resta dinen. Aquest any els llibres els vaig comprar a la llibreria, em vaig saltar comprar-los a la parada i és que a  la meva llibretera li va tocar quedar-se a la botiga. Sigui com sigui … va ser un dia genial, quan l’ambient tornava a anar in crescendo, nosaltres ens vam retirar… contents amb els nostres llibres i la rosa…

Si tenieu curiositat per saber quin llibre va venir cap a casa amb mi, aquí el teniu … em va cridar l’atenció el títol i l’argument però va ser la meva nova llibretera ( he trobat una bona assessora, ja no caldrà arriscar-me a triar els llibres per la tapa ) la que em va fer acabar de decidir. A veure què tal … però no em direu que el títol no us fa entrar ganes de saber què va fer durant un any dins del llit hahahahaha … quin mal d’òssos !!

I l’altre, és el que li vaig regalar a l’Enredo, com que el Verdon encara no ha publicat la 4ª novel.la, he buscat un substitut temporal. Me l’ha descobert la “meva” llibretera i es veu que és la bomba de la novel.la negra …. ja ho veurem ! ( L’aficionada a la novel.la negra sóc jo però tinc l’esperança de que amb aquest faré que l’Enredo també s’hi aficioni ).

Aquest any, la veritat és que Sant Jordi ha sigut un any esplèndid en llibres perquè just el dia abans em va arribar un paquet amb 2 llibres més, mentres que jo només esperava aquest … “Doudous à coudre”. El tenia la meva amiga d’aficions”costurils” i ja feia temps que en tenia ganes …

M’agrada tantíssim aquest llibre… que he estrenat la màquina de cosir amb un dels personatges que hi ha al llibre. em va semblar que no seria difícil i per provar, ho vaig fer a la mida que ve al llibre, sense ampliar. El resultat després de la tarda de pluja d’ahir dijous va ser aquest…

És una monada la Josselin le poussin, no trobeu ? D’aquest llibre tenim una coseta entremans la meva amiga d’aficions costurils i jo, en uns dies tindrem el resultat.

I ja per acabar, us ensenyo, quin va ser l’altre llibre que vaig rebre per sorpresa…

L’Enredo sabia que tenia ganes de tenir un llibre de la Tilda i aquest m’agradava moltíssim, així que el comprador oficial de les coses on-line de casa nostra que és l’Enredo ( jo sóc la compradora oficial de les coses físiques ) va tenir el bonic detall de comprar-me’l i donar-me la sorpresa de rebre’l.

La meva incipient biblioteca costuril comença a agafar gruix , estic tant contenta que volo com la Josselin !!

Feliç inici del previst cap de setmana plujós !!

Anuncis

Autor: ohlalamavieenrose

ohlalamavieenrose@gmail.com

16 thoughts on “Ampliant la biblioteca literària i costuril…

  1. Ohhhhh ja havia vist la Josselin a l’Instagram!!!
    M’encantaaaa.
    Celebro que hagis superat el tema”tapes de llibres”… Més que res per tal d’evitar sorpreses desagradables!!
    Petonssss, bona nit!!!

  2. Resulta que jo també sóc de les que compra els llibres per la tapa, jajaja! I a vegades és perillós 😉 Reina, el doudou que has cosit és una monada…jo també el tinc aquest llibre, i els cosiria tots, m’encanten! Petonets guapa!

  3. Oooh! L’ocell és molt xulo!! Quants llibres macos!!

  4. Ja veig que vas tenir una gran Diada de Sant Jordi! Me n’alegro moltíssim, Rosa! I el llibre de la dona que no va sortir del llit durant un any va ser l’úuuuuuuuuuunic que vaig poder fullejar uns segons… la Carlota no parava de tocar toooooooooooooooooooooooooooots els llibres…. un estrés, vage…. Finalment vaig comprar dos llibres pel meu home ( “El Càtar imperfecte” del Víctor Amela i “Lliures o morts” de Jaume Clotet i David de Montserrat ) i dos llibres per la Carlota ( “El camió de la bassura” i “Aprèn els noms del camp” ). Per mi, espectacular: ÉS EL PRIMER SANT JORDI QUE NO EM COMPRO CAP LLIBRE!!!!!! Em sap greu perquè cada any m’agrada tenir “el de Sant Jordi”, amb la data de la Diada i la meva signatura… però, en fi, les coses aquest any han anat així i, la veritat, buscava llibres de ganxet i no en vaig veure cap… així que hauré de “remenar” per la xarxa en comptes de “remenar” per la llibreria…
    Quina al·legria els teus llibres de costura!!!! Veritat que fa ilu aquesta mena de “segona biblioteca” que, en comptes d’estar amb la resta de llibres, sempre la tens en qualsevol lloc pe fullejar?????
    Una monada la Josselin!!!!! M’encantaaaaaa!!!! Ja et veig com una boja tot el dia amb la màquina de cosir!!!!!
    Muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuak!!!!!!!!!!!!!!

  5. Ui ui uiiii!!! Aquest llibre Doudou… em sembla que serà la meva propera compra!!!!

  6. Una crònica preciosa. Llibres, rosa, passejada en tranquil.litat. I aquest doudou si parfait! I a més! Aquest home que tens que és un sol i et regala aquest llibre preciós de Tilda, adorable.
    Com diuen en francès tu as été bien gatée! Ben regalada! Has vist la Tilda que m’han regalat a mi? Una bona amiga.
    Petonets i bona costura…ja em podríes fer classes…Ens trobem la setmana a partir del 6?

    • Hola Sara !!
      doncs la veritat és que no em puc pas queixar … un Sant Jordi esplèndid !!
      Estaria bé trobar-nos… en parlem la propera setmana ok ?
      I noia, la Tilda que t’han regalat … molt maca !!! quina ilu rebre aquests paquetets i de tan lluny encara més !!
      1 petó

  7. Oooh quins llibres més guais!!!
    I aquest mussolet és una monada neni!
    Un petonàs

  8. Rosa m’encanta la Josselin!!! Ja tinc ganes de veure la resta de personatges del llibre.
    Un petó guapa!

Deixa un comentari

