No paris de cosir

24 comentaris

Fa estona que li dono tombs al títol del post d’avui però no em surten més paraules que aquestes NO PARIS DE COSIR i és que avui ( tard com sempre ) publico la meva part de l’intercanvi, la que fa uns dies va rebre la Cristina, l’alter ego del No paris de cosir i que és el meu blog de capçalera .Mira que no sóc gens mitòmana ni rotllos d’aquests però el seu blog, com ho diria jo ? doncs això, que ja és un indispensable en la meva vida. Trobo que és una persona ( i no la conec pas de res, tot i que ja m’agradaria a mi fer-li una súper-abraçada ) molt creativa i a part d’això, generosa. A sobre, a part de compartir tutorials, pàgines i blogs fantàstics, un dia em va suggerir fer aquest intercanvi que a mi, particularment m’ha encantat fer….

Paper craft blanc, cordill fi, una mica de washi-tape, paper d’scrap de pots retallats i la inauguració dels tampons … això és el que vaig utilitzar per empaquetar l’ intercanvi

Vaig estar pensant en quins missatges li podia enviar dins els “pots” i fruit d’anar a bufar les espelmes a Londres … doncs em va sortir això !!

Com que ens vam estar intercanviant uns mails, ens vam deixar anar pistes del que ens agradava i això és el que li vaig cosir: una estupenda funda per a les llibretes ( amb llibreta inclosa ) i un estoig per guardar els bolis, llapis…

La roba és de Nunoya, en sóc bastant fan d’aquesta botiga, tenen robes  molt maques i originals. Aquesta és molt alegre i divertida de colors, com ella ! I a sobre, també porta uns quants topets que tan li agraden, suposo que els liles compten com a topets oi ?

Per la part de dins vaig utilitzar una roba fucsia, d’aquestes que són neutres però no són llises i són súper-combinables, és la mateixa que vaig utilitzar per fer l’interior de l’estoig.

Com que és la tercera funda que feia i per variar una mica, seem va venir de gust cosir-li un llaç per fer-li una llaçada i tancar-la i aquest llaç que tenia em va encantar perque els colors són clavats als de la roba.

I com ja vaig fer per a la Cristina de My world of wool, li vaig cosir el nom del blog per a que hi pugui escriure totes aquelles idees que li bullen al cap, tot i que crec que la llibreta potser l’he posat massa prima, hauria de tenir 500 fulls o més perque amb la quantitat d’idees que aquesta dona té … També li vaig cosir una cinta rosa que no vull que se m’acabi mai perquè m’encantaaaaaaa

És el mateix llaç que li vaig posar a la cremallera per a que pugui obrir l’estoig amb més facilitat i queda com a més fi, delicat i femení.No trobeu ?

I no podia faltar una foto del detall de la cremallera, una cremallera que he après a cosir amb ajuda  del tutorial que va fer la Cristina i va compartir al seu blog. Em fa il.lusió haver pogut cosir-li això a la persona que m’ha ajudat sense saber-ho, a cosir cremalleres.

Un petó molt gran Cris !! espero que no sigui l’últim intercanvi que fem i també espero que el facis servir força !

L’Enredo aquest cap de setmana debuta com a triatleta a l’extrem man de Salou i jo ja tinc papallones a l’estómac i això que jo no el faig … Bon i primaveral cap de setmana a tothom !!!

Anuncis

Autor: ohlalamavieenrose

ohlalamavieenrose@gmail.com

24 thoughts on “No paris de cosir

  1. Rosa!!!!!!!!!!! Ja li vaig dir a la Cris…. M’ENCAAAAAAAANTA!!!!!!! Jo estic super feliç amb la meva! Aquest dia una companya de feina va treure fins i tot la llibreta per veure lo ben cosida que estava la funda i com estava feta! Va al.lucinar! I el tuto que em vas donar del necesser de la Cris va genial! Sou totes dues unes màquines de creativitat! No us conec tampoc personalment però…. us estimo molt! I es que us feu estimar amb la vostra manera de ser i amb tot el que feu. Gràcies per compartir tantes coses boniques!!!
    Muuuuùuuuuuak!

  2. Em tens el cor robat amb aquestes fundes!! Aquesta tambe m’encantaaaaaaa.
    Anims al nar6!!!

  3. Rosa, ja com ho vaig veure en el blog de la Cristina em va encantar l’intercanvi. Amb aquestes teles has aconseguit un toc especial, tan per la funda de la llibreta com per l’estoig. És xulíssim!!
    Un petó guapa!

  4. Òstres tu…em sento super afalagada Rosa…I estic contentissima que aprenguessis a cosir cremalleres, perquè a més deixa’m dir-te que està tot super ben cosit, de veritat, flipo!!! I flipo amb la funda, en serio que no havia vist mai una funda de llibreta tan polida i tan perfecta, i no et faig la pilota!!! Estic encantada amb el nostre intercanvi, pel que fa al meu trosset, estoy en ello 😉 I ara que ja tens màquina, prepara’t per més!!! jajajajaja!!!! Ah, i sobre el blog…em comença a agafar una mica de por saps? L’altre dia estava al pediatre i una noia em va reconèixer, i no ens coneixiem de res, jijijijij!!!! Ves a saber, potser un dia nosaltres també ens reconeixem, el món és tan petit…Mil gràcies de nou, i mil petons guapa!!!!

  5. Ohhhh, que bonic tot! El conjunt és senzillament preciós, quines mans que tens nena, et felicito!
    Per cert, et volia enviar la informació que em demanaves però no tinc el teu correu, no l’he trobat al teu bloc. Quant puguis, deixa’m una adreça de contacte.
    Petonets

  6. És preciós la Cristina me la ensenyat i és tant bònic i està fet super polit. Moltes Felicitats. I si a mi la roba de Nunoya també m’encanta. Una abraçada.

  7. Fas unes coses tan boniques, això de saber cosir és meravellós. Molts petons.

  8. No sé què té la Cristina, però a mi em passa igual, sóc un súper fan d’ella!
    Ja li vaig dir però t’ho repeteixo a tu, m’encanta la llibreta, quina preciositat!!

  9. Aquest conjunt és increïble, Rosa! Les teles són preciooooooses i es veu tan ben fet! Amb llibretes així de maques tindria tota una col.lecció! I l’estoig! M’agrada moltíssim! En fi….ja ho veus! M’encanta!!
    Un petonet!

  10. Quina passada… flipo amb el que fas! Si jo cosís també et demanaria un intercanvi… 😉

  11. Artista!!!! Ho has fet amb la teva supermàquina de cosir nova??????

  12. Molt maco!!!!
    Anna

Deixa un comentari

