Suzette la poulette

20 comentaris

La meva amiga d’aficions costurils està a punt de ser mare per segona vegada i  ha decidit penjar el cartell de “vacances costurils” durant una temporada, tindrà una feina molt més important a fer, així que aquest dissabte serà el primer que no anirem juntes a classe de patch ; (

Abans d’anar a classe, qual “marujes” professionals anàvem a esmorzar juntes i ens endrapàvem uns quants mini-croissants d’aquells tan dolcets i perfectes per a qualsevol operació biquini en procés … Com m’agradava començar el dissabte així… és igual si l’operació biquini acaba sent operació banyador ( sempre tapa una mica més ).

Amb tot això, vam decidir de quedar per cosir juntes fora de classe, en plan “freelance” i compartir un parell de matins abans de que arribi el Martí.  Com que havia de ser alguna cosa fàcil i ràpida de cosir i les dues tenim el llibre Doudous á coudre, doncs la feina es va simplificar bastant …vam triar doudou, vam triar dia, vam triar robes i a esperar la primera trobada !!! Què bé que ens ho vam passar i és que entre cosir, xerrar, fer el vermut, xerrar, equivocar-nos, xerrar, descosir, xerrar i riure, doncs resulta que vam haver de quedar un segon dia per poder acabar la nostra Suzette…

Vaig aprofitar robes que tenia i crec que ha estat el primer cop que he utilitzat el feltre i la veritat és que m’ha agradat. La combinació de la roba i algun detallet amb feltre, com en aquest cas, m’ha agradat molt. Trobo que la Suzette va ser una bona elecció i quan me la miro em fa molta gràcia, la trobo divertida.

Una mica del making-off, no massa perquè teníem més feina a xerrar i descosir que a fer fotos hahahahahaha

Les nostres Suzettes

Les nostres Suzettes

El "pompis" de la Suzette

El “pompis” de la Suzette

les nostres "machines" i el desgavell de la taula

les nostres “machines” i el desgavell de la taula

Ja veieu les  noves inquilines … espero poder traslladar-les a la meva futura habitació costuril, si algun dia aconsegueixo posar-m’hi !!

Feliç i “doudouitzada” tarda de dijous !!!!

Estic descobrint que això d’inventar paraules m’agrada bastant ; )

Nota : Et trobaré a faltar a classe, no seran el mateix sense el nostre esmorzar i la teva companyia !!! Espero que les teves  “vacances costurils” no siguin massa llargues… 1 petó

Anuncis

Autor: ohlalamavieenrose

ohlalamavieenrose@gmail.com

20 thoughts on “Suzette la poulette

  1. Les teves noves criatures m’encanten!
    Petoneeets

  2. Aquests Doudou et queden genials!!! M’encanten, m’encanten!!!!
    Potser podreu anar quedant per cosir a casa d’una o l’altre, ja veuràs.

    Un petonet

  3. Ohhhhh nenaaaaa….m’encanta la teva poulette!!!! Bé, les vostres poulettes!!! I ara el teu poussin ja té companyia 😉 aquest llibre treu um eh!!! Genial, genial, genial!!! I això de cosir en companyia…què t’he de dir…que és fantàstic…ves cosint doudous Rosa, et queden genials!!!! Petooooooons!!!!

  4. Quin parell de doudous tan bonics!! Ja veuràs que la teva companya de costura no trigarà gaire a tornar, encara que tindrà una bona feinada, aquest moments per una mateixa es necessiten!!
    Ptnts

  5. Quin dia tan xulo que debieu de passar, Rosa! I si el resultat final, a part de riure i passar-ho bé, van ser aquestes meravelles de poulettes doncs… és fantàstic!
    Enhorabona a totes dues i li desitjo lo millor a la teva amiga i que el Martí no es faci esperar moltes hores!
    Muuuuuuuuuuuuuuak!!!!

    • Cristina, sí que van ser un parell de dies molt divertits i la veritat és que estem contentes amb el resultat hihihihi…
      I a veure si és veritat i són unes horetes ben curtes les que passi per poder veure al Martí !!
      1 petó bonica

  6. Aviat hi haurà habitació costuril amb tots els gadgets necessaris i més…

  7. Què xula!! M’encanta aquest llibre, l’hauré de posar en alguna llista de desitjos!!

  8. Maquíssims!! Tots dos! Però el millor de tot segur que va ser l’estona que vau passar :). Ben aviat ja veuràs que us organitzareu per tornar-ho a fer. I ja veig que, pel que diu el Narcís, no deu quedar molt per aquest espai costuril ;)))… Quina il.lusió, oi? Fest-te’l grandet perquè, almenys el meu, no para de crèixer… Jejeje
    Un petonàs i feliç dissabte!

  9. Que bonica aquesta paraula francesa de doudou, `són especials per aquestes coses, igual que us han quedat les vostres gallinetes.
    Suposo que aviat ens veurem, per això no t’he dit res més de la nostra trobada, tot i que m’agradaria compartir una xerrada amb tu.
    Bon cap de setmana, el que en queda. Petonets.

  10. Són una monada aquests ninos!! Ja tens una seguidora més 😉

    Sara

  11. Méncantennnn!!! ❤

Deixa un comentari

