Una mica d’aigua i sabó

10 comentaris

Ja feia temps que tenia ganes de rentar la cara a la “meva” casa virtual, potser és que cada cop m’hi sento més a gust, potser és que cada cop tinc més ganes de rebre les visites en un lloc més bonic i amb més comoditats, potser és que els canvis són bons i són sinònim de renovació, de noves idees, d’empenta, potser és que us estic taaaaaan agraïda que tinc ganes de que encara em visiteu més perquè ja  he deixat d’escriure només per mi … sigui pel que sigui, estic contenta amb el canvi i estic contenta que a través d’instagram m’hagin seleccionat una foto els de  “Time Out Barcelona “. Si, si… si us agrada crear coses i etiqueteu les vostres fotos a Twitter i a Instagram amb #jocreo teniu la possibilitat de que us seleccionin la foto i sortirà publicada a la revista… animeu-vos !!  no us regalaran cap pernil ni un cap de setmana en un hotel però us farà una gràcia tremenda veure la vostra foto en una revista hehehehehe

TIME OUT BARCELONA 070613

La meva és la número 3 i aviat… penjaré un post amb la història costuril corresponent, avui només tenia ganes d’ensenyar-vos el resultat de l’aigua i sabó i la meva petita-bona notícia !!

Encara queden alguns detallets que aniré perfilant i canviant però ja no m’aguantava més, tenia ganes d’estrenar casa … Us agrada el mini-canvi ? espero que us hi sentiu tan a gust com jo ja m’hi sento …

Gràcies per perdre una estoneta de les vostres vides llegint una mica de la meva , per perdre una estoneta deixant un comentari bonic que em fa somriure durant una bona estona, per perdre una estoneta posant el vostre mail per a fer-vos followers del blog, per perdre una estoneta passant per aquí… Merci beaucoup !!!

Bona nit de bombolles de sabó i aigua fresca …

Anuncis

Autor: ohlalamavieenrose

ohlalamavieenrose@gmail.com

10 thoughts on “Una mica d’aigua i sabó

  1. Rosa, jo sempre estic a gust a casa teva. Aconsegueixes treure’m un somriure. M’hi sento a gust. Si a més ens ho redecores, només cal que treguis un tè. Jo hi poso les galetes…. Enhorabona per la foto!
    Bon cap de setmana,
    Nani

  2. Felicitats per la publicació… i per el canvi d’aspecte del blog…és, simplement, perfecte !!!

    Bon cap de setmana!!! Muas !!!

  3. Hola guapa! Jo et diré que des del primer dia que vaig descobrir la teva casa virtual, hi estic enganxada. Ja t’ho he dit mil vegades, m’encanta com escrius, tens un do. Però també et diré que aquest canvi d’imatge m’agrada moltissim, moltissim!!!!!!! Et dóno la raó, els canvis van bé, i s’han de fer de tant en tant, fins i tot per un mateix 😉 Per la foto entreveig un altre dels teus doudous…ohhhhhhh….ja tinc ganes de veure’l bé!!! No m’extranya que t’hagin escollit la foto, segur que no té desperdici.
    Felicitats pel canvi, pel blog, pel teu premi, i pels teus grans avenços costurils, muuuuuuuuuuuaaaaaks!!!!!!!!

  4. M’encanta la nova imatge, la capçalera…. brutal! els colors , tons, etc….. felicitats a gaudir d’ella amb moltes noves entrades! petons

  5. Rosaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Quina capçalera tan i tan bonica!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Els colors, els pots, les garlandes… tot és taaaaaan dolç i rebonic…!
    Ja saps que jo estic encantada de llegir-te SEMPRE!!!! Tant si ens mostres una obra costuril
    teva com si només ens expliques les teves historietes. Sempre m’alegro de veure que has
    publicat alguna cosa! I com ja t’he dit moooooooltes vegades: ojalà publiquessis més sovint!
    M’encanta llegir-te i m’encanta el teu blog! MOLTÍSSIMES FELICITATS PER AQUEST CANVI!
    Una super abraçadota!
    Muuuuuuuuuuuuuuuuuak!!!!!!

  6. Què si m’agrada? M’encanta la capçalera, molt molt maca!!

  7. Ai, Rosa!!! Que no trobava on estava per deixar els comentaris, jeje!
    M’encanta la nova cara de la teva casa virtual! M’agrada la tonalitat de colors i el format que utilitzes! És clar i net, no hi ha res que distorsioni la vista!
    I moltes moltes felicitats, encara que no t’hagin regalat cap pernil, d’haver-te seleccionat un foto teva!
    Muaks!

  8. M’agrada com t’ha quedat casa teva !! Es molt neta, tot en el seu lloc ….. I felicitats per la publicació de la teva fot. Genial !!!!

  9. T’ha quedat preciós Rosa, només obrir ja he quedat enlluernada. M’agrada. Moltes felicitats també per això de la foto, és que jo no sé ni com va això d’Instagam, aea començo amb Pinterest, que tampoc acabo d’entendre, m’hauràs de donar lliçons.
    Molts petons.

  10. Encantada de dedidar estones a viditar casa teva virtual! m’encanta llegir les teves entrades…però això ja ho saps!! molt xulo el nou ‘look’ del blog! i enhorabona per això de que hagin seleccionat la teva foto :))! ja ens aniràs explicant!
    un petó molt i molt gran!!

Deixa un comentari

