Enredada però contenta

23 comentaris

No m’han abduït, de fet, al cel, de moment només hi veig avions i núvols. Tampoc he emigrat a cap país idíl.lic o d’aquests que surten per la tele ( mentres escric aquest post, estic veient uns que se’n van anar a viure a Turquia, que guay !… l’Enredo diu que ell no hi vol anar que amb ell no hi aniré pas… homes !!!! )bé, al que anava … doncs que feia moooolts dies, masses dies que no escrivia i no sabeu com ho trobava a faltar però tot té una explicació en aquesta vida i la meva és la següent … he estat cosint i moooolt. Ja sabeu que sóc una mica lenta cosint i m’he posat en un fregat que m’ha portat a cosir moltíssim i m’ho he passat taaaan bé … La raó de tanta costura és que aquest cap de setmana es fa el Mercreart a Reus, serà la quarta edició i si us dic la veritat no sabia ni que existia ni en que consistia però m’he deixat enredar i hi compartiré una paradeta amb una altra noia, és un mercat de joves dissenyadors i de coses fetes a mà. És curiós com a mida que vas cosint et vas inspirant, les idees et van fluint i tens moltes ganes de fer coses. Per qüestió de temps m’he quedat amb moltes coses per fer i tampoc és qüestió de flipar-me massa, sinó ja em veig liquidant el macro-stock en un “mercadillo” d’aquests de diumenge i cridant: “nena, cómpramelo que me lo quitan de la mano” ( aquí heu de posar accent calé ) hehehehehe Doncs bé, aquestes últimes setmanes he posat els meus 5 sentits en la costura ( el 6è sentit que és el de veure i sentir els morts, de moment no el tinc ). He après moltes coses de cosir i de mi mateixa i amb això sol, ja estic contentíssima. És ben cert que com més fas, més ganes tens de fer coses i amb tanta productivitat i idees fluïnt se m’ha acudit una cosa … A mi m’encanta això dels concursos que fan als blogs i sempre que hi penso o ho veig hi participo perquè si et toca, t’alegra taaaaant el dia hehehehehe i he pensat que aquesta és una bona ocasió per fer un mini-sorteig…

No us demanaré gaire cosa a canvi:
1. tan sols heu de deixar un comentari explicant el que volgueu i amb el vostre mail
2. Només si voleu ( no esteu obligades ) ho podeu compartir al vostre blog
3. I ja està, cap condició més !!
Suposo que pensareu … i què sorteja ? doncs no us ho puc dir perquè encara no ho sé, però el que us podeu imaginar és que serà una cosa cosida per mi i no dubteu pas que serà una cosa cosida amb moooolt d’amor ; ) Teniu fins el 15 de juliol a les 12 de la nit per deixar el vostre comentari, el dia 16 faré el sorteig i publicaré el nom de la guanyadora. Us sembla bé ? Doncs ho deixo aquí, ja he donat senyals de vida, us he explicat unes quantes xorrades, us he proposat un sorteig i només em resta dir-vos que dissabte 6 i diumenge 7 em trobareu al Mercreart 2013 a Reus, si us ve de gust passar i em saludeu estaré contentíssima, si no podeu però us faria ilu veure la meva primera súper paradeta, no patiu, faré un reportatge complet. Moltes gràcies per dedicar uns minutets de la vostra vida a llegir-me, bona nit i feliç inici d’estiu ( si és que realment ha vingut, jo crec que encara està de camí ) i ja sabeu, us espero al … cartell_mercreart_2013_2

Anuncis

Autor: ohlalamavieenrose

ohlalamavieenrose@gmail.com

23 thoughts on “Enredada però contenta

  1. Ostres noia, quin fart de cosir que et deus haver fet ! ! ! ! I muntar una paradeta, això s´hi que serà una experiència.
    Que us vagi molt bé! I que tingueu molt d’èxit i …… a seguir cosint!

    patchmanetes

    Ens agrada molt poder participar en aquest sorteig i tant de bo ens toqui !

  2. Ohhh, no podré passar-te a veure, serem a Teruel!!!
    Quina ràbia rabiosaaaaaaaa!!
    Pero faràs fotos no?? Que vull veure la paradeta…deus haver fet un munt de coses xulis!
    😉
    I…he de dir, que aquest post m’ha semblat, alegre, i carregat d’una bona dosis d’humor… així és que en dedueixo, que estàs cansada…pero contenta, i això es nota eh!!

    Sé que t’anirà molt bé aquest finde, estic segura que has fet tot de coses maques…

    Per cert…sorteig??

    (Puc suggerir que fem tongo i em toqui a mi?? és que vull una funda de llibreta, d’aquelles genials que tu fas!! hahahahaha)

  3. A veure si em puc escapar i veure la teva paradeta a Reus. Sort i que vagi molt bé les vendes.

  4. quina bona pinta les bosses… segur que la paradeta serà un èxit, igual que el sorteig!!!! petons

  5. Hola! m’agrada motl el teu blog, tens coses súper maques 🙂 M’apunto al sorteig a veure si em toca alguna coseta de les que fas 😉
    lidia.casademont@gmail.com
    Gràcies, petons!

  6. M’apunto al sorteig!
    Si em toca li regalo a al dona 🙂
    ramon.costa@gmail.com

  7. Hola, m’apunto encantada! Ojalá em toqués alguna cosa de les que tens per aquí el blog…
    Petons!

  8. Moltíssima sort amb la paredeta. Segur que serà un èxit!!!! No sé si podré acostar-m’hi, però esperaré les fotos amb ganes!

  9. No podré anar a veure’t, ja que hem queda una mica lluny, però et desitjo molta molta sort.
    Ja faràs una entrada amb moltes fotos i així serà com si hi haguéssim estat.
    I …. clar que m’apunto al sorteig !!!

    Et deixo el email maria.alba57@gmail.com

    Molta sort aquest cap de setmana !!!!!!!!!!!!!!

  10. Doncs realment si que pensava que se’n havia fet de tu! Estava pensant d’enviarte un correu, jo he canviat d’adreça, i pensava que potser no m’arribaven les teues entrades.
    Ara ja estic tranquiiil.la! Ja sé de les teves aventures i a més em faria molta il.lusió venir-tee a veure (si l’entrada no és molt cara). Això és a la fira? Hi estaràs sempre? té nom aquesta paradeta, o et veuré deseguida? Bé manies meues…
    et desitjo que tot us vagi molt bé i ah! jo vull participar en aquest concurs a mi també em fan molta il.lusió els regalets! a veure si faig una entrada i ho poso al blog, tampoc estic gaire activa.
    Molts petonets.

  11. Doncs ja estava per escriure’t a veure si t’havia abduït la super machine que et van regalar!!!! jajajaja!!! m’ho pensaaaava!!! aquesta està cosint com una boja!!! jajajajajaja!!! quina gràcia, de veritat! estem abduïdes pel món costuril i ganxetero….
    Quin greu… no podré pas venir a Reus però m’encantaria….!!! et desitjo molta sort amb la teva paradeta i segur que “te lo quitan de la maaaaano”! seguríiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiissim!!!!! les bosses fetes amb tampons t’han quedat genials, Rosa!
    I lo més important: és clar que m’apunto al sorteig!!!!!!! l’esperaré impacientment! ja tens el meu correu, eeehhh???
    T’ho torno a dir: M’ENCAAAAAAAANTA la nova imatge del blog!!!!!!!!!!!!!!!!
    Muuuuuuuuuuuuuuuuuuuak!!!!!!!!!!!

  12. Quanta raó tens, com més crees, més vols crear!!!
    Que vagi mb la paradeta.

  13. Biel diu q esta moooolt content d q facis aquestes cosetes tant boniques, tens un ‘buda d’or’ dins, poc a poc l’estas descobrint…ets molt bona!!!, creativa!!! Nomes t’has d llençar, els dl teu voltant ho sabem i t’acompanyarem! Mooolts petonetsss dolcets d confit!!!
    Biel&Lu

  14. Rosaaaaa!!! Carai un cap de setmana que no baixo a Altafulla i vas a Reus a un event taant xulo!! Mecaxis!! Avui tinc un casament i no podré publicar-ho fins demà…però compte amb mi pel sorteig eeeeh jejejejeje!! Molta molta sort i que venguis moltíssim!!!
    Petonets

  15. Ja se’t trobava a faltar!!!! Però ara ho entenem tot,…has estat ben enfeinada!!! I segur que has preparat una paradeta rebonica!!!! Moltíssima sort i a gaudir-ho!! I, evidentment, m’apunto al teu sorteig!!!!
    Un petonàs!!!

  16. t’he conegut gràcies al Mercreart i m’ha encantat la teva feina!
    només arribar a casa he buscat el teu blog per veure i sabes més coses del projecte i encara m’agrada més.
    així que ja tens una seguidora més!
    publico el sorteig al lateral del meu blog

  17. Ja veus, jo també estic enredada, a casa meva sempre hi ha alguna cosa imprevista amb les meves filles, i no vaig poder passar més. Espero que anés molt bé, tot era molt bonic.
    Petons i quan et vagi bé quedem.

  18. Rosa!!!!!!! Com m’agraden els teus posts…sempre, sempre que els llegeixo m’arrenques un somriure. El problema és que últimament no tinc ni temps de deixar comentaris enlloc, amb el que m’agrada deixar-ne 😦 i avui quan m’ha arribat la teva newsletter del post d’avui dic, Ostres noi!!!!! Això no pot ser…i encara menys em perdo la possibilitat que em toqui una coseta que hagin cosit les teves mans 😉 una abraçada guapa!!!!! Ara vaig a pel segon comment!!!! Muaaaaa

  19. Hola Rosa! Sembla mentida, el poc que ens coneixem i de quina manera em transmet tot allò que escrius… Sembla mentida, sí, però m’alegro moltíssim d’aquest projecte que has iniciat, del “gir” que li has donat, de lo valenta que estàs sent, i de lo bonic que és tot el que fas! Estic segura que tindrà èxit la teva “enredada” perquè es nota que ho fas amb passió, amb carinyo, amb ganes, amb il·lusió… i les coses fetes així, tard o d’hora, triomfen.

    A veure si em toca el sorteig… m’encantaria! Perquè estic “dissenyant” la nova habitació del Roger i segur que el teu regalet quedaria súper xulo per decorar algun raconet!

    Creuo els dits 😉

  20. M’agrada molt el teu blog i les coses que fas! Quina feinada deus haver tingut preparant la fira però segur que també la deus haver disfrutat molt!

  21. Hola Rosa!!! Amb això del tancament del blogger t’havia perdur, però la meva mare em va dir que estaves al mercreart… No vaig poder passar a veure-ho, però per les fotos veig que vas cosir mooolt!!!! Una paradeta molt xula, venien ganes de comprar-ho tot… Espero que t’anés bé!!! Com pots compendre, m’apunto al teu sorteig, a veure si estic de sort!!!
    El meu germà fa cosetes de fusta molt mones, i m’ha preguntat quins passos s’han de seguir per apuntar-se a les fires, almenys què vas fer tu per poder anar al Mercreart, com te’n vas assabentar… I ara vaig a agregar-te al bloglovin pr no perdre’m res del que fas!!

Deixa un comentari

