Mercreart i la carta a l’Àngela Ratuca

18 comentaris

Avui és el dia després del Mercreart, estic terriblement baldada però en un núvol i de moment m’hi quedaré uns quants dies ( dalt del núvol ).

El dissabte a les 8:30 ja es podia olorar la calor que ens acompanyaria al llarg de tot el cap de setmana i amb la calor a sobre vam fer possessió del nostre espai …

L’experiència ha sigut genial perquè encara existeix gent amable que et diu coses boniques sobre el que fas, de vegades no et diuen res però et miren, fan un petit gest quasi imperceptible i et somriuen, de vegades t’agafen la targeta i veus com obren el moneder i la guarden dins com si fos un petit tresor i també vius moments màgics que no saps si es repetiran però el que vaig viure me’l guardaré per sempre ….

L’Oriol és un nen que he vist nèixer junt amb la seva germana ( i no sóc assistenta de parts, ho deia en to metafòric ), me’ls estimo com si fossin de la família i podria dir que van ser els primers bebés amb qui vaig tenir contacte, els seus pares sempre ens han deixat participar de molts moments amb ells… donar biberons, dutxes, secar cabells, inclús un intent de canvi de bolquers que va ser una mica frustrant per la pobra Montsant ( la seva germana ) perquè imagino que em mirava i pensava … “vaya pardilla m’ha de posar els bolquers, no en té ni la més mínima idea de com posar-s´hi ” ella, la pobra, ajudava aixecant el pompis i jo no podia parar de riure de l’apuro que estava passant. Recordo la seva cara mirant-me fixament i suposo que a la seva manera flipant de la meva nul.la habilitat. També vam viure la seva primera nit quan els van separar d’habitació, excursionetes, el seu primer dinar en un restaurant i l’escampada de macarrons per terra… molts moment, la veritat, penso que n’hi ha la quantitat suficient com per considerar-nos oficialment “tiets postissos” i a la llista, m’apunto el següent: ahir li va caure la seva vuitena dent ( si no vaig entendre malament ) i quan ens van venir a veure al “xiringuito” es va enamorar d’un petit personatge dels que hi teníem i el seu pare li va suggerir que aprofités i que li escrivís una carta a l’Àngela Ratuca ( una fusió entre angelet i “ratonsito Péres” ) i el resultat va ser aquest amb dibuix inclòs per a que no hi hagués confusió possible…

No em direu que no és brutal el dibuix … més xulo que l’original !! I no em direu que no és un moment màgic !

I parlant de màgia, resulta que per les fotos la màgia va desaparèixer així que les fotos no són tot lo xules que us mereixeu però aquí teniu trossets del nostre “xiringuito”..

I un parell de detallets … els cartellets i el modelet d’atrezzo que em vaig fer… estic totalment “in love” amb el meu davantal, us diré que al principi em feia vergonya posar-me’l però quan ho vaig fer … és que no me’l podia treure.

Ja ho veieu … van ser dos dies molt bonics, de sentir-me recollida per amics i familia, coneixent gent que fa coses molt boniques i sentint gent que et regala l’oïda, rebent missatges de fantàstiques bloggers que em desitgen sort… en definitiva, sumant una experiència més a la meva vida i fent que aquesta vida meva no sigui gens avorrida i cada cop més creativa.

I finalment va arribar el moment de recollir,plegar el “xiringuito” i de dir… “conte contat, aquest conte s’ha acabat ” però de ben segur que en començarà un altre.

m1

No puc acabar aquest post sense escriure una ratlla per l’Enredo perquè se la mereix amb escreix… gràcies per ser el meu company de vida i per ajudar-me tant i tantíssim a fer possible el “xiringuito” !!

Anuncis

Autor: ohlalamavieenrose

ohlalamavieenrose@gmail.com

18 thoughts on “Mercreart i la carta a l’Àngela Ratuca

  1. Ahir vaig tornar a les 12 de la nit a casa desprès de passar un cap de setmana intensiu de fotografia professional. M’encanta el que fas!!! No podia ser a tot arreu, però no tinguis cap dubte que si haguès estat aquí, jo hauria sigut la teva clienta número 1!!! FELICITATS!!!

  2. Rosaaaaaaaaaaaa!!!!!!!! M’alegra saber que tot va anar de primeraaaaaaaaaaa!!!!
    Quin goig que fa la paradeta!!!! m’ho quedaria tot!!!! TOOOOOOOOOOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    I quina sort els que van poder anar-hi, debia de ser espectacular tantes paradetes
    de coses boniques…!!! Jo estic esperant a veure si em cau alguna dent per fer la carta
    al “Ratonsito Peres” … ( era el que venia a la meva època… ) i li demano que escolleixi
    qualsevol cosa perquè m’encaaaaanta tot!!!! jajajajajaja!!!!! M’encanta el dibuix i la carta
    a l’ Àngela Ratuca… això sí que és de lo més bonic del món! I, bé, el teu davantal una
    autèntica xulada, Rosa! I els coixenets per les agulles, i les samarretes, i les gallines…
    Moltes felicitats, Rosa… desitjo que la teva creativitat no pari de crèixer mai!
    Endavant!
    Muuuuuuuuuuuuuuuuuuak!!!!!!

  3. Quina parada tan bonica!!!!!!!!!! M’agada tot, tot i tot. La carte de l’Angela Ratuca m’ha arribat al cor, que mono!!!!!!! Felicitats. :)))

  4. Rosa!!!! Quant de temps!!!! Primer de tot Moltes felicitats pel new look!!!! m’Encanta!!!!! M’agrada molt i molt!!! I les súper creacions q has presentat al mercreart són fantàstiques!!! Em sembla q hauràs d llogar a l’oriol d dissenyador! Una abracçada gran gran! M

  5. I ara, a part del somriure m’has deixat amb la boca oberta. Una situació una mica còmica si em veiessis, jajajajaja! Imagina’t somriure amb la boca badada…només puc dir-te que m’hauria encantat venir-te a saludar…llàstima de la distancia 😦 m’encanta tot, els doudous son tan bonics…i tot el que s’entreveu és preciós…vas cosir moooooooooooolt!!!!!! I en temps récord nena…genial, la pròxima no me la perdo, Muaks!!!!!!!!!!

  6. Moltes felicitats per l’èxit que vas tenir, et va quedar un xiringuito molt i molt bonic. Tot feia molt de goig.
    Una abraçada !!!!

  7. Carai Rosa quin super xiringuituuuu!! M’encanten els teus Doudous ja ho saps oi?! Aquesta experiència que has tingut ha estat una passada i tot i que estàs baldada em fa molta il.lusió que t’ho passessis tant bé i estiguis en un núvol!!
    Un petonet

  8. Felicitats guapa! Molt requetebonic el xiringuito i sobretot sobretot les teves creacions! Como t’ho curres i quin gust que tens… m’encanta! Ja t’he dit en un altre comentari que trobo que estàs sent molt valenta i et desitjo moltíssima sort! Me’n alegro moltíssim. Segueix disfrutant tot el que fas i segueix explicant-nos-ho! un petonet!

  9. Un xiringuito ple de coses boniques, moltes felicitats!!

  10. Rosa, quina passada de xiringuito!!!!!!! M’agrada tot el muntatge de l’stand!!!! Suposo que son coses que en un primer moment et fa cosa de posar-t’hi, però quan estàs al mig trobés que està sent una experiència única i gratificant!!
    M’encanta la carta de l’Oriol demanat l’osset, tal i com dius, més maco el dibuix que l’original (Ei, sense desmareixer l’original, jeje)
    Un petó ben fort!

  11. Ohhhh quina paradeta!!! Ja saps que em vaig quedar amb ganes de veure-la personalment…a la propera!!! Les llibretes, els ninos, les cistelles…i el davantal!!! M’encantaaaa!!! I la carta és una passada de maca!
    Un petonet i fins aviat!!!!

  12. M’encanta aquesta nova decoració del blog, alegre, dolça, simple i elegant, tot a la vegada.
    I tot el que fas tan bonic.
    T’envio molts petons.

  13. m’encanta el davantal, no sé com vas dubtar un moment en posar-te’l! 🙂

  14. Retroenllaç: Hug Le Chat |

  15. Hola! Acab de descobrir es teu bloc i M’ENCANTA!!!!!! Felicitats per sa feina que fas, i gràcies per compartir-la. M’he fet seguidora per no perdre’n detall. Els Reis em van regalar una màquina de cosir i vull aprendre de fer ninots d’aquests… tot i que no me quedaran tan xulus!! De moment em dedic a fer ganxet, scrapbooking i feltre. Deix s’adreça des meu bloc per si us fa gràcia veure’l: nafrnzznfeltreja.blogspot.com.es
    Petons

    • Hola i benvinguda na Frnzzn !! quin nom tan misteriós hehehehe… segur que et sortiran de primera els ninots, ja veuràs… i la màquina de cosir és realment un vici !!
      He visitat el teu blog i veig que ets molt polifacètica… això és genial perquè desbordes creativitat !!
      ens anem seguint !!
      1 petó

Deixa un comentari

