un dia més tard del previst … resultat del sorteig

14 comentaris

Un dia més tard del compte, sí ho sé, i ho sento, però a l’últim moment se’m va ocórrer fer una coseta xula per ensenyar-vos el súper-procés del sorteig. La idea l’he tret del blog Inspiración de hoy vaig ser l’afortunada en guanyar el que sortejava ( quan ho rebi, no dubteu que us ho ensenyaré ) i em va xiflar la manera com ho va fer, em va encantar. Així que ahir se’m va encendre la bombeta i és clar amb els meus esplendorosos coneixements informàtics, d’aplicacions i tot això, he necessitat l’ajuda de l’Enredo i per això fins ara no ho he pogut pejar …

El mètode triat és el del “mètode tradional champenoise” … ja que la filosofia del blog és el handmade i no podia pas fer-ho d’altra manera ( ho sento Sr. Random ) i sense més preàmbuls … voilà…

Sorteig Oh là là ! from Oh la la ma vie on Vimeo.

P.S. Enhorabona a la guanyadora ! Si us plau envia’m les teves dades a ohlalamavieenrose@gmail.com

Les que no heu guanyat, encara teniu una altra oportunitat a través del Facebook, allí hi ha un altre sorteig i teniu fins el dia 20 !!

Merci Enredo per deixar-me fer-te perdre la paciència !!

Autor: ohlalamavieenrose

ohlalamavieenrose@gmail.com

14 thoughts on “un dia més tard del previst … resultat del sorteig

  1. Moltes felicitats a la guanyadora!
    Quina gràcia tot això del vídeo, molt bé.
    Petonets.

  2. FLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIPOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!! ESTIC FLIIIIIIPAAANT!!!!!!
    NENAAAAAA!!!!!!!! QUINA PASADA DE MONTATGE!!!!! M’HA ENCANTAAAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    NO HI HA RES QUE FACIS QUE NO M’AGRADI!!!! REEEEEEEES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    BRUTAL EL NECESSER!!! I EL COIXINET!!!! OOOOOHHH….!!!!! XULÍSSIM!!!!!!
    les teles són xulíssimes i el disseny… també!!!! jajajajajaja!!!!
    Moltíssimes felicitats a la guanyadora! I a tu, Rosa, per aquest sorteig taaaaaan generós,
    ja estic esperant a veure quan en fas un altre! jajajaja!!!!
    Bé, també moltíssimes felicitats al teu “enredo”, deu ser un crack de la informàtica !
    (tot i que gràcies al teu blog ja sé que és un crack del running! jajajaja!!)

  3. Quina bona pensada el vídeo! Quant de curro 🙂
    Els regals són preciosos!!

  4. Una manera molt xula i divertida de fer un sorteig !!!!
    Felicitats a la guanyadora i gràcies a tu per organitzar aquest sorteig.
    Petons !!!!

  5. Rosa! M’encanta aquest sistema de sorteig!!!!!!!! M’encantaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!! El pròxim que faci te’l copio 😉 D’això se’n diu mantenir l’intriga fins al final, jejejejej! Felicitats a la guanyadora! Un petonàs guapa, m’hauria encantat que em toqués 😦

  6. Molt original, i a més utilitzes el meu boli preferit!!!

  7. Què bo el vídeo!!! Ben atenta que he estat fins al final…i amb els dits creuats per si tocava ;). El regalet és ben xulo! Així que felicitats a la guanyadora!!! I a tu per la feina feta :)!!
    Un petonàs!!!!

  8. Ets la canya !!! Escolta… molt ben triada la musica del vidiuuu i com ets sempre tan original, curiosa i tot junt, tens un premi al meu blog!

    Per cert, sòc la Laura de lacucabonica.blogspot.com.es jisjisjisjis

    Ptooons !

Deixa un comentari

