Hug Le Chat

10 comentaris

Últimament he actualitzat el blog menys del que voldria, l’he tingut una miqueta abandonat de fets però no de pensaments eh ? És que no sé què em passa que els dies se’m fan curts, no hi trobo cap altra explicació.  També podria ser coses de l’edat, ens tornem més lents, però no crec que sigui això, definitivament és que els dies són massa curts.

Encara que no he publicat massa coses, la veritat és que he estat cosint molt pel “xiringuito” que vaig muntar i després per regals que he fet o que m’han demanat… només puc dir una cosa … com m’agrada cosir !!! Seria un estiu qüasi perfecte si no fós per la calor i els mosquits ( els odio, em tenen acollonida i no em deixen sortir al meu “jardí” a assaborir-lo ( s’accepten remeis anti-mosquits però ja he provat el Natural Honey i les espelmes de citronella i no em funcionen ).

Encarrilant el tema de nou … volia ensenyar-vos un regal que vaig fer fa uns mesos i que va ser el desencadenant de l´aventura del “xiringuito“. Al maig vam anar a conèixer a l’hug, el fill d’uns amics i com que tenia el pressentiment que els hi agradaria alguna cosa feta a mà, em vaig animar a cosir unes cosetes per l´’Hug…

Estic aficionada al paper d’embolicar blanc, tots els regals els embolico amb aquest paper, és ideal perquè pots combinar-lo i donar-li el toc de gràcia just amb els washi-tape. La targeteta la vaig fer a partir d’una làmina d’aquestes per fer scrap, són taaaaan boniques i dónen tant de joc. Com a llaç, un simple cordill !!!

Tot va començar fent un Doudou i poc a poc, van anar sorgint les idees per fer la resta del conjunt ….

Vaig fer la part del darrera en una tela gris fosc i així li vaig poder cosir el nom per personalitzar-lo totalment !!

Amb la roba que vaig fer la panxa del Doudou, vaig cosir-ne un necesser per a que hi posés cosetes de l’Hug  i que penso que sempre van bé de tenir. Li vaig aplicar un tros de tela i a sobre una de les  cares dels animalons del teixit amb el seu nom.

I amb la idea de fer aquesta aplicació vaig pensar en cosir-li una samarreta de conjunt …

Així que finalment, va quedar un conjunt la mar de xulo, almenys als pares  els hi va agradar molt i el que em va fer més il.lusió va ser que apreciessin que estigués fet mà. De fet, tinc molt a agraïr a la mare de l’Hug que va ser qui em va animar a participar al Mercreart i vaig tenir l’oportunitat de viure una experiència la mar de divertida i gratificant !!

Ara ja sabeu la història de l’Hug Le Chat i de com el naixement de l’Hug em va portar a viure una petita aventura “costuril” !!!

Feliç divendres i  si teniu mooolta calor ( com jo ) menjeu síndria fresca i algun que altre “polo de gel ” ( aquest estiu m’hi he aviciat com feia anys que no ho feia )

Anuncis

Autor: ohlalamavieenrose

ohlalamavieenrose@gmail.com

10 thoughts on “Hug Le Chat

  1. Hola, Rosaaaaa!!! T’enyorem!!! no tardis tant en aparèixer per aquí! jajajajaja!!!
    una història molt bonica i un chat…. PRECIÓS!!!!!!! i que bé que passin coses com aquesta!
    la mare de l’ Hug ho va encertar, eeehhh??? La teva perfecció costuril em té fascinada!!! GENIAL TOOOOOOT!!!!
    Pels mosquits proba testos amb mates d’alfàbrega. A més que fa molt bona olor també pots fer pesto i menjar uns bons plats de pasta al pesto al jardí! i sense mosquits! jajajajaja!!!
    Bon estiu, guapa!
    Muuuuuuuuuuuuuuuuak!!!!!!!!!!!

    • Cristina !! jo també us enyoro però no sé què faig que no tinc temps de res, quin desastre hehehe… a veure si em poso al dia amb vosaltres que sé que tu estàs fent coses molt xules, per cert, tinc una cosa entremans que podràs anar a veure , quan pugui t’envio un mail i t’ho explico.
      1 petó bonica

  2. Un regal increïble, no em sorprèn gens que els hi encantés!!!
    Un petó

  3. Com m’agrada aquest conjunt Rosa!!! I tot el que fas, vaja, últimament em tens encandilada…I com m’agrada també la gent que sap apreciar aquestes cosetes que es pensen i es cusen per algú en concret, és una passada! M’alegro moltissim que la teva aventura fos tan gratificant :)))))) Una abraçada molt gran! Ah! I jo no et puc aconsellar cap remei antimosquits…només conec aquestes polseres que porten els meus fills…i de moment no els hi han picat!

  4. M’encanta aquest gat que amb poques l’inies diu molt i la història és preciosa.
    Petons.

  5. Oh, quin conjuntet!!! M’ha encantat, t’ha quedat preciós!
    Un abraçada

  6. Mola molt la tele d’animals!

  7. Quin conjunt més bonic!!! M’agrada moltíssim! I més amb tot el que ha significat per a tu, portant-te a anar a la fira! És ben normal que els agradés als pares del Hug! I a qui no??!?! Aviat veurem més cosetes? Pels mosquits no et puc dir res…a mi em mengen :s!!
    Un petonet!!!

  8. Hola Rosa! He de dir-te que és la primera vegada que veig escrit la “mare de l’Hug” , el primer cop que no em diuen pel nom hehehe. Puc dir aquí que ens va encantar el regal handmade, un molt bon gran regal. El doudou li agrada molt a l’Hug, la bosseta la portem cada dia a sobre per posa-hi les tovalloletes i bolquers, practiquíssim i així sempre puc fardar de bossa allà on estigui quan l’he de canviar..;-) i la samarreta m’agrada tant que com et vaig comentar havia pensat anar-li cosint de nou a samarretes que li vagin a mida perquè és una llàstima que li duri tant poc, la roba se’ls queda petita de seguida a aquesta edat. Voldria dir també que la targeta del regal reflectia un missatge que li volíem transmetre a l’Hug des de bon principi i l’hem emmarcat a l’entrada de l’habitació seva.
    M’alegro molt que finalment el Mercreart fos un petit repte i oportunitat per tu per fer allò que t’agrada i que tant bé se’t dóna; Rosa no tothom te aquesta habilitat i està molt bé que la puguis explorar i exprimir perquè els altres en poguem gaudir 😉 Estaría bé que tots poguéssim explorar i exprimir habilitats amagades.. 😉 Gràcies un cop més guapa! Petons dels 3: l’Hug i els papes de l’Hug!

Deixa un comentari

