El circ, la ballarina i el forçut !

24 comentaris

Ja tenim l’agost aquí, es pot dir que som al punt àlgid de l’estiu, aquell moment en que ja estàs cansada de suar, l’època aquella que només tens ganes de beure i haver d’encendre els fogons és un drama, moment en que després d’una refrescant dutxa d’aigua freda automàticament tornes a suar, moment que quan vas al súper has de fer cua per tot i la gent va “empanada” amb el “carro” de la compra amb la mirada perduda fruit de la insolació que porten a sobre perquè NO fan cas de que ens hem de posar protecció solar !!! ( aquesta última parrafada havia d’anar sense comes perquè entengueu el sentit, no és que us volgués ofegar) podria continuar però la llista seria infinita … doncs total, que avui és aquell moment en que penses … i encara ens queda 1 MES SENCER  PER ENDAVANT de tot això que acabo de dir !!! És desesperant. Jo crec que estic així d’alterada per la quantitat de verí ( de les picades dels mosquits ) que corre pel meu cos.

Però com que de tot s’ha de buscar la part positiva … doncs aquí va la història d’avui: l’estiu em va portar la meva primera posada en escena del meu “xiringuito” i el “xiringuito” em va portar un encàrrec molt especial que m’ha fet molta il.lusió cosir. Primer perquè ha estat el meu primer encàrrec i segon perquè la història em va semblar bonica. Un grup d’amigues, cada any a l’estiu, fan una activitat amb els seus fills. Els nens esperen aquest cap de setmana amb deliri perquè és un festival de circ i teatre  al carrer que és fa a Esterri d´Àneu i es diu Esbaiola’t, doneu-hi un cop d’ull, és una passada !! Una de les mares va passar pel Mercreart i quan va veure la meva parada va pensar en fer una samarreta per a cada un dels nens  per portar en aquesta ocasió tan especial. Quan vaig rebre el seu missatge em va encantar i tot i que em va donar carta blanca quan vaig clicar sobre l’enllaç que em va portar a descobrir què era Esbaiola’t, vaig tenir molt clar què els hi faria. Les samarretes serien totes iguals però una versió masculina i una de femenina. En comú, una carpa de circ. Per les nenes una ballarina ( totes fan ballet ) però aquesta és una ballarina de teatre de carrer. Per als nens,  un personatge que m’encanta, un forçut bigotut. Així que visca la faràndula i el món tan bonic al que ens transporten.

Cada samarreta anava dins la seva bossa amb una noteta per a cada nen i em consta que els hi van agradar molt … espero que a vosaltres també …

Feliç i benvingut calurós agost ( no sóc rencorosa ) !!!

Se m’oblidava dir-vos que la mare em va enviar una foto dels 7 nens amb les samarretes i qüasi em “desmaio” de l’emoció de veure’ls a tots amb les samarretes Oh là là !!

Autor: ohlalamavieenrose

ohlalamavieenrose@gmail.com

24 thoughts on “El circ, la ballarina i el forçut !

  1. Moltes felicitats, son unes samarretes molt i molt boniques.

    Bones vacances guapa.

  2. Són molt boniques!!! M’encanta el forçut, potser perquè de ballarines, princeses etc ja en tinc un empatx amb la meva filla… :p

  3. Ooooh quina monadaaaa de samarretes!!! Quina passada d’encàrrec Rosa!!!
    Els detallets són encantadors, m’encanten!!
    Petoneeeeets!!!

  4. Rosaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!! Que béeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!! El teu primer encàrrec i t’has superat una vegada més!!!! Quina xulada de samarretes!!!! El forçut amb el seu bigoti fa cara de francés totaaaal!!! m’agrada el seu traje de topets! jajajaja!!! fa molta gràcia!!! i la ballarina no pot ser més dolça! i la carpa del circ és brutaaaal!!!!! m’ imagino la teva cara al mirar la foto dels nens amb la samrreta!!! jo m’hagués fet un tip de plorar!!! quina imaginació tens, Rosa! i diferents, per nens i per nenes…. quina passada, Rosa… xulíssim tot, tot, tot….
    Moltes felicitats, Rosa! i segur que després d’ aquest encàrrec en indràs moooolts més, segur! estàs llençada de ple al món de la costura!!!!
    Muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuak!!!!!!!!!!!!

  5. L’agost tal com tu dius, em té liada, empanada, colapsada, enverinada…i sobretot: cansada!
    Per tot això, he oblidat la conversa/comanda que et vaig fer!
    Pero m’entèns veritat??
    :))
    Les samarretes t’han quedat genials!!
    I t’enviaré a un dels meus “ajudants” a buscar “lo meu”!
    Tu tranquissss, l’agost només dura 31 dies!! I avui ja és 2!;)
    Felicitats Oh la la!!

  6. Uauuuui! T’han quedat maquíssimes! Els dibuixos són genials i no falta cap detall! Què bo el forçut ;)). Felicitats per la feina, Rosa!! La foto deu ser ben maca, segur que fan goig tots junts! A continuar creant!!! Ànims amb el tema dels mosquits ;).
    Un petonet i fins aviat!

  7. Avui només diré una cosa ( perquè a mi la calor tampoc em deixa fer gaire res!!!!!!) M’ENCANTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!

  8. Son preciosas!! No conocía tu blog 😦 y es todo una monada!! Que tengas buenas vacaciones tu también!! Ya me he puesto en seguimiento!! Un saludo, Ana

  9. Por cierto, contra los mosquitos, puedes probar el antimosquitos Halley (en farmacias) a mi me funciona muy bien!!

  10. La temàtica de circ és preciosa i les samarretes han quedat fantàstiques!

    Ah, i ja he fet un post sobre tu 😉 Espero que t’agradi, no és gran cosa!!
    http://zoomcoco.blogspot.com.es/2013/07/gracies-ohlala.html

  11. M’encanta aquest món màgic de les samarretes. Espero que vagis més bé dels mosquits!

  12. Que mones les samarretes! La princesa és una monada però el forçut el trobo genial, tan autèntic amb el seu bigotàs!!! Els petits debien flipar.
    Un petó

  13. Quin súper encàrrec!!! Són molt xules i als nens els hi devien encantar!!

  14. Nena!!! Mira q les he mirat vegades aquestses aplicacions!!! M’encanten! Les trobo molt boniques i originals. Un pto gran. M

  15. QUina feinada. T´ha quedat preciós i els nens super contents !!!

Deixa un comentari

