Un nou mes, una nova estació, una nova secció

20 comentaris

Avui m’han fet adonar de que fa moltes setmanes que no escric cap post. Potser algú ha pogut pensar que m’havia acomiadat a la francesa o que la calor m’havia fos ( el meu humor si que és va fondre ) o potser que com la Júlia Roberts a “Nottinghill” m’havia agafat un descans per temps indefinit … doncs potser ha estat una mica de tot plegat però ha sigut del tot inconscient.

La veritat és que la calor poc a poc es va anar fent més suportable, vaig submergir-me en les pàgines d’un llibre que jo l’he trobat un 10 com a lectura súperenganxadora d’estiu, he cosit cosetes boniques que ja aniré ensenyant, he fet d’infermera de l’Enredo, bé, més que d’infermera de taxista !!  “jo crec que un parell de setmanes de repòs i ja està “ . Això és el que va dir l’Enredo a la sala d’espera del traumatòleg a principis d’agost després de fer-se el que semblava un trencament muscular a la cuixa dreta durant una cursa de muntanya ( jo esperant-lo en un dels trams, al mateix temps que els mosquits em devoraven en ple bosc i ell era evacuat amb ambulància ). Les dos setmanes que es va diagnosticar l’Enredo van ser :Dr. Òssos:” Enredo, aquest cop la cosa serà de 6 a 8 setmanes i tu que fas curses conta 3 mesos, repòs total durant 10 dies, et receptaré uns antiinflamatoris….blablablabla” . Just en aquest moment vaig entrar a la conversa i li vaig dir : ” Doctor, crec que a mi també m’haurà de receptar alguna cosa per aguantar la que em ve a sobre “. Sabíeu que els que practiquen esport, unes quantes hores a la setmana, no les 3 hores de pilates que puc fer jo com a màxim , quan paren, realment pateixen “mono” ? El metge ens va explicar que era un mono real !! Bé, ja no cal que us expliqui res més d’aquest tema oi ? . Doncs al que anava, a part de fer de taxista d’un home esportista, de cosir, llegir, anar a la platja, sopar amb amics, celebrar la festa d’aniversari de l’enredo i escoltar música, hem fet canvis a casa i ja tinc el meu espai inspirador !!! És un espai compartit amb l’Enredo i amb poc pressupost i ajudant a l’enriquiment d’un senyor suec, ens ha quedat un raconet prou digne, jo estic … encantada és poc, estic feliç com un anís. Fer petites reformes dona molta energia i si les superes i no et tires els trastes pel cap amb el soci, després et pots assentar cadascú a la seva cadira i mentre et menges un “polo de gel” mires el teu voltant i somrius satisfet ! Ara ja sabeu “qüasi” tot el que he estat fent durant aquest temps inactiva a la blogosfera però activa com mai !

Fruit d’aquesta activitat física i mental que estic tenint, he pensat que seguint la idea inicial del per què del meu blog que era la d’escriure i compartir coses que m’agraden i em fan feliç , he pensat en fer una secció nova : “Ohlala songs”.  M’agrada la música, com a tothom és clar, i començaré dient que no sóc gens mitòmana, cosa que fa que per un general, m’agradin cançons “sueltes”, no em caso amb cap grup, bé, amb algun cantant si que potser m’hi casaria hehehehehe. En quant a estil, ja ho anireu descobrint, però ja aviso que ni flamenquet ni música de “discoteque”, ho sento, és el que hi ha. Senzillament són cançons que em fan volar o cançons que mentre condueixo a primera hora del matí em donen la dosi de cafeïna que no em dóna el cafè que no em prenc, cançons que em fan imaginar com a protagonista del vídeo, cançons que em poso de fons si un dia tinc ganes de plorar, cançons que escolto quan estic eufòrica o cançons per quan tinc el dia “gamberro i rebel”, cançons que canto sense tenir ni idea de la lletra mentre condueixo ( i què importa, si ningú m’escolta, us ben juro que és veritat !!  ), cançons per moure’t mentre cuines ( encara que tinc zero sentit del ritme ), cançons per compartir durant els sopars amb amics, cançons que t’inspiren i et motiven … en definitiva, les cançons de la meva vida. Espero que de la mateixa manera que l’Enredo me les descobreix i les comparteix amb mi, jo les pugui fer descobrir a algú i aquest algú les adopti per cantar al cotxe ( evidentment inventant-se la lletra ). Aviso: algunes potser seran de fa temps, altres súper noves, no sé… seran les que em demani el cos en aquell moment.

I m’estreno amb els Nada Surf, una banda de Nova York que fa anys que van pel món, des del 92. El cantant que es diu Matthew Caws té un amor de veu, el baixista que es diu Daniel Lorca és espanyol però des de petit que viu a Nova York i l’Ira Elliot que és el bateria, ells tres són els components i posen la veu tots. Aquest grup té cançons molt xules, me n’agraden bastantes i l’any passat vaig tenir la sort d’anar a un concert d’ells en una sala petita, d’aquelles que els veus a la cara, els sents vibrar, no a través d’una pantalla. Pels que pagues  un preu mòdic i amb molt d’encant iiiiii amb la sort de que portaven el trompeta de Calèxico ( també m’agraden ). En definitiva, un dels millors concerts de la meva vida.

Inauguro la secció amb “Whose authority”dels Nada Surf , els he triat perquè són un amor, perquè han trobat la manera de continuar fent música fidels al seu públic, perquè té un fons, perquè aquest vídeo té una plasticitat brutal amb el moviment del ciclista i una història, perquè el ciclista em “mola”, perquè és Nova York a la tardor i perquè és una pista d’una de les “qüasi” totes les coses que m’han passat aquestes últimes setmanes i que no he explicat, de moment !!

Passeu una bona nit de dimecres ( no us queixareu de la súper parrafada de la meva vida )

 

Anuncis

Autor: ohlalamavieenrose

ohlalamavieenrose@gmail.com

20 thoughts on “Un nou mes, una nova estació, una nova secció

  1. Guapaaa!!! Quina superparrafada eeh jijijijii!!! M’alegro de saber de tu Rosa!!!
    Aviadet aviader parlem…
    Petonets

  2. Hola Rosa, uf quants dies sense saber de tu! Me n’alegro que tornis! Una cançó molt Xula, no la coneixia. Ah! I que l’Enredo es recuperi. Tens tota la raó aquests esportistes a la que paren tenen mono! Petons guapa.

  3. ai l’Enredo…com enreda, i com li agrada que et deixis enredar 😉

  4. Rosaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!! un video preciós! són una passada els Nada Surf, eeehhh????
    veig que fins i tot coincidim amb gustos musicals! jajajajajaja!!!!!
    em fa molt feliç retrobar-te!!!! espero que tinguis santa paciència……
    costa aguantar-los per casa en situacions com aquesta! jajajajaja!!!
    però crec que el teu enredo i tu us suportareu de meravella i, potser,
    fins i tot, aprendrà a cosir si és que encara no li has donat classes de costura!
    desitjo que es recuperi i que molt aviat pugui tornar a fer el que més li agrada!
    gràcies pel video! esperem la pròxima entrega ben aviat!
    no tardis tant, dona! que et trobem a faltar!
    muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuak!!!!!!!!!!!!

  5. Holaa!!! Quan de temps sense saber de tu!!! No havia sentit mai aquesta cançó, està molt i molt bé!!! El meu home també és molt mal malalt, així que t’entenc… A veure si ens ensenyes el teu raconet, que em fa enveja (sana) encara que no el conegui!!!

  6. Eiiii!!! Quines ganes tenia de llegir una entrada teva! Que es trobava a faltar!!! Així que ja t’has muntat el teu espai per fer cosetes maques com les que fas? :)…a gaudir molt d’ell!!!!
    Estaré atenta a la teva nova secció! Pel que fa a la de llibres, no deixis de fer-la! Que et vaig fent cas ;)!
    Un petonet i bon cap de setmana!!

    • Quina sorpresa Marta que algú faci cas del meu poc tirant a nul criteri literari, això sí, tindràs llibres amb tapes xulíssimes !! Se m’ha acumulat la feina i no sé si me’ls hauré de tornar a llegir per escriure sobre ells hehehe
      1 petó

  7. Com t’he trobat a faltar Rosa!!!! Encara que estic encantada de les nostres converses “literàries” durant les meves vacances, jejejeje! Estic molt contenta que tinguis un raconet com deu mana, així encara cosirás més 😉
    La cançó d’avui m’ha encantat ( el ciclista també !), no coneixia aquest grup…Em rendeixo a les teves parrafades i a les teves recomanacions. Muaaaaaa reina!!! Aviat rebràs noticies meves….mmmmm….

    • Gràcies Cris!! sabia que hi hauria algú a qui també li molaria el ciclista hahahaha … Sempre contenta de rebre notícies teves quan vulguis hehehehe
      El que m’he començat ara pinta espectacularment bé però vaig molt lenta, massa activitat aquests últims dies
      1 petó

  8. Ben tornada i feliça de retrobar-te. Petons.

  9. Hola Rosa!!! M’alegro de tornar-te a llegir! Jo vull veure el teu raconet inspirador!!! Fotos, fotos! Un petó 😉

  10. Una xulada el vídeo i una delícia la teva “parrafada”. Espero que el teu Enredo estigui millor!
    Una abraçada

Deixa un comentari

