Uns bitxets bonics per en Blai

24 comentaris

Fa dies que no publico res de la meva vida costuril, així que avui m’he decidit per una de les coses més recents que he tingut entre mans. M’encanta cosir cosetes per a nens petits i la veritat és que últimament tinc unes quantes cosetes entre mans per a aquestes personetes. Vaig a explicar-vos la historieta d’aquest projecte …

La Marta és algú amb qui quan ens trobem m’agrada molt de parlar-hi i és algú a qui li agrada el que cuso i deu ser cert, perquè aquests dies he cosit una coseta per ella. Bé, no és exactament per ella, és per en Blai, el fill d’una molt bona amiga seva. Vam decidir de fer-li un ninotet i una samarreta de màniga llarga amb una aplicació. Quan va triar el “bitxo” per fer el ninotet, dubtava entre dos, i finalment es va decantar per la gallineta, així que li vaig proposar fer l’aplicació de l’altra bitxet a la samarreta.

La Marta volia colors vius i alegres i resulta que els pares de la criatura viuen en un lloc privilegiat on poden anar moooolt soviant a caçar bolets. Així que ha estat divertit de cosir i el resultat jo el trobo boniquíssim a rabiar.

Una gallina amb un vestit de bolets molt acolorits, més encertat impossible oi ? Lo del color de la cresta i el color turquesa de les ales, massa real no és  però, és clar, tampoc porten vestits les gallines !!

I aquest és el bitxet que lluirà el Blai. Vaig fer l’aplicació coordinant les robes que vaig fer servir per a la gallina.  El conjunt  ha quedat genial !!  Vés que quan va ser l’hora de donar-li a la Marta, em feia pena desprendre-me’n. Això ja m’està passant molt últimament, em comença a preocupar, sort que les samarretes no són de la meva talla !! I és que em pregunto … per què quan era petita no em feien aquests regals taaaaan xulos ?  Bé, ara que ho penso, suposo que en aquell moment ja ens regalaven el què estava de moda ( dic jo ).

No em direu que aquest parell de bitxets no són un autèntic amor ?!  Són dolços i divertits com ells sols !!!

Com que la Marta volia que hi apareixés el nom del nen, doncs a la samarreta vaig optar per posar-lo escrit amb tampons i tinta per a tela dins un bonic núvol i en el cas de la gallina …

Doncs en el cas de la gallina, m’agrada fer la part del darrera amb una tela llisa per cosir-hi amb fils de colors  el nom del nen i alguna altra coseta. Crec que serà un record ben bonic per en Blai quan es faci gran !

Feliç nit de dilluns i bon començament de setmana !! ( jo la començo escoltant les cançons de la peli de l’Edith Piaf )

Autor: ohlalamavieenrose

ohlalamavieenrose@gmail.com

24 thoughts on “Uns bitxets bonics per en Blai

  1. Et trobàvem a faltar les teves publicacions! Quin bitxo més bonic i a la samarreta ha quedat una monada! Petons

  2. Quina xulada de conjuntet, Rosaaaaaaa!
    És una gallina suuuuuuuper xula! I m’encanten les ales de color turquesa!
    I la samarreta és preciosa també!
    Que bé tornar a veure cosetes teves!
    Ets una crack!
    Muuuuuuuak!
    P.D.: encara no m’he menjat cap gelat…..

  3. Quina cucada!!!
    Ja pot estar content el Blai!

  4. Un conjunt moníssim, segur que en Blai està molt i molt content.
    Petons !!

  5. Ooohhh m’encanten els teus ninots!! Sobretot aquesta. En Blai pot estar ben content guapa!!
    Molts petoneeets…. Quan estiguis lliure ja avisaràs

  6. Xulíssim!!! Com tot el que fas!!!

  7. gUAPA!!! Per fi et tornem a tenir per aquí! espero que hagi anat molt bé l’estiu! una passada de conjuntet… ets una artista combinant robes. un petó gran gran! M

  8. Quines coses tan dolces que fas sempre, que bonic déu estar el nen.
    Petonets.

  9. Siii!! Novetats costurils teves!!! 😊!!!! I sempre tan maques! Aquesta gallina és genial, i la samarreta a conjunt el mateix! No m’estranya que et costi desprendre’t! Però pensa en què content fas a qui li entregues ;). Com per no estar-ho! És una sort tenir un detallet fet a mà! M’encantaaa!!
    Un petonàs!

  10. No seré jo qui digui que no són dolços aquests bitxets!!!!

  11. Quina cucada, tots dos bitxets!
    Entenc que et costi desprendre’t de les preciositats que fas. Una cosa semblant em passava quan la Sílvia era petitona i havia de fer un regal per un altre nadó. Pensava “caram, això tan bonic ho regalo i la meva nena no ho té …” total, que m’arruïnava i en comprava dos! Això va durar bastant de temps, fins que la meva mare em va agafar per banda, les mans a la cintura, i em va dir, molt seriosa: nena, això s’ha d’acabar, la teva filla té tot el que necessita, no cal que a més, tingui TOT el que regales als altres! Va ser molt dur, però li vaig fer cas.
    Un petó

    • Amèlia !! què bona l’anècdota … tens raó,ens ofusquem per moments, sort que només és un moment !! hahahahaha…
      Jo no vull ni pensar com tindria l’habitació amb els doudous que he arribat a fer si me’ls arribo a quedar tots hahahahah
      1 petó
      M’ha encantat la teva història !!

  12. Ets la reina dels bitxets rebonics, ho saps oi? Em xiflen tots, tots!!! Aquest conjunt és la repera!!!
    Abans m’he oblidat de dir-t’ho, però sempre és un plaer llegir-te 😉 I no parlis de l’ampolla perquè m’agafa una mala llet! Jajajajajaj!
    Petonàs guapa!!!

    Per cert, m’ha encantat l’anècdota d’abans! M’hi he sentit identificada, jajajajaj!

Deixa un comentari

