Bye 13, Hi 14

6 comentaris

No podia deixar que acabés aquest any sense fer un post, primer, per agraïr les estones que heu “perdut” llegint-me, per fer-me saber durant els meus períodes de silenci que penseu en mi, per haver trobat gent tan bonica pel camí, per escoltar les cançons que m’agraden a mi, per deixar-me comentaris tan requeteboniquíssims … em deixo moltes coses per agraïr i a qui agraïr però és que sinó semblarà una entrega dels Òscars hehehehe… En segon lloc, diré la veritat i és que no tenia previst escriure cap post però avui conduint, he estat escoltant una cançó que me n’ha fet venir ganes. Últimament quan escolto música, de vegades em passa que em quedo “anclada” en alguna cançó i sigui pel motiu que sigui sempre són com petites senyals … Avui m’he quedat “anclada” amb “Meeting place” dels “Last Shadow  Puppets”, per qui no els conegui i li pugui interessar doncs són un grup format pel cantant dels “Arctic Monkeys”, l’enèrgic Alex Turner ( ja us posaré una cançó que em rexifla d’ell en algun altre post ) i el Miles Kane que ara va en solitari i és una delícia. M’ha fet gràcia el títol de la cançó, “meeting place” i m’ha fet pensar que jo tinc un lloc de trobada molt meu al que vosaltres acudiu quan voleu, quan hi penseu, quan veieu un post nou, quan potser aneu en busca d’inspiració ( potser sona pedant però no ho dic en aquest sentit, però alguna vegada algú m’ha dit que alguna cosa de les que faig, ha servit per inspirar-la i jo emocionada de nassos hihihi ), alguns potser hi aneu a parar de rebot i us hi heu quedat … i aquest lloc ens serveix per compartir, per comentar,per intercanviar, per descobrir… i no puc per menys de dedicar-vos unes línies perquè formeu part del balanç que tard o d’hora acabem fent de l’any que deixem i que jo, personalment, tinc tantes ganes de deixar enrere. I us puc dir que aquest “nostre” meeting place és una de les millors coses d’aquest meu catastròfic 2013 i estic segura que encara  serà moltíssim més millor en aquest esperat 2014.

Ja sabeu que no sóc donada a penjar fotos meves al blog però per aquestes dates no puc per més que mirar-vos als ulls i deixar-vos un “selfie” per expresar-vos el meu desig i convenciment per a aquest 2014 !

Bona nit de cap d’any, tanqueu ben tancada la porta del 2013 i obriu la del 2014 amb la certesa de que ens esperen moltíssimes coses requeteboniques … petons !!!

vaaaa … us deixo amb la meva última confessió de l’any ( les meves confessions ja s’estan convertint en un clàssic )… aquesta cançó avui l’he escoltat 3.000.000 de vegades i aquesta tarda, mentre conduïa, hi havia un sol de tarda espectacular i l’he posat bastant forta i de sobte, he tingut un flash, era com estar dins una banda sonora d’una pel.lícula i m’ha vingut al cap la imatge de la Bridget Jones quan va en el descapotable amb el seu amor, tota flipada  amb el seu mocador i els cabells al vent, doncs si, us confesso obertament que m’he sentit Bridget Jones sense descapotable, amb bufanda de llana i cabell recollit en una cua però amb la banda sonora del meu moment cinematogràfic de fons …  ara sí… Bona entrada d’any solets !!

Anuncis

Autor: ohlalamavieenrose

ohlalamavieenrose@gmail.com

6 thoughts on “Bye 13, Hi 14

  1. Bon any neighboooorrrr!!!
    Jo tb t’he vist com la Bridget! Jajaja
    A gaudir-ne, que aquest any serà mooooolt bò!
    Petons guapa!

  2. Jo també em pregunto perquè porto un any en que m’atrauen poderosament certes cançons, i quant ja veig que les escolto, doncs això unes 30000 vegades, i busco la lletra, resulta que omplen de siginificat la meva existència o la manera en com em sento.
    Magnífic post!
    Per la meva Bridget! Per la cançó, per acomiadar el 2013 i rebre amb il.lusió el 2014!

  3. T’entenc, jo també vull deixar enrere l’any i que alguna cosa bona s’esdevingui i espero que les teves paraules siguin veritat: El millor està per venir!
    Cal il-lusionar-se i jo t’he de dir que als blogs hi he trbat molt consol, alegria i amistat.
    Esparem domcs, que aquest any sigui més bo i mentre t’envio molts petons.

  4. Moooooooolt bona entrada d’any, Rosa! espero que el 2014 et porti tot allò que esperes i molt més!
    És molt divertit això de sentir-se com si estiguessis dins d’una peli, si!!!
    i el teu moment m’ha semblat genial! és clar que sí!
    Dius que ets tímida???????!!!! doncs encara t’hem d’agraïr més que pengis una foto! jajajajajaja!!!
    Gràcies per compartir per aquí totes aquestes cosetes tan boniques que fas,
    gràcies per comparir les teves emocions, els teus sentiments, les cançons que t’agraden…
    graaaaaaaaaaaaaaaaaaaaàcies, Rosa!
    Passen els dies però nosaltres no marxem… estem aquí… esperant sempre que tornis….
    Milions de bessitos i abraçadotes, Rosa!
    Et desitjo lo millor del món!!!!
    Muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuak!!!!!!!!!!!!!!

  5. Bonica!! Ole i ole aquest post de fi d’any!! És clar que sí!!
    Cuida’t molt i molt i no deixes de somriure!

    Petonets i bones vibracions de da’quí, caseta meva!!! jijiji

  6. Rosa! No havia vist aquesta entrada…i mira que trobo a faltar llegir-te! Tot i que 22 dies més tard…bon any per a tu també!! Que el 2014 porti molts bons moments!!!
    Un petonet!!!
    (Vas rebre el meu mail??)

Deixa un comentari

