24 comentaris

No paris de cosir

Fa estona que li dono tombs al títol del post d’avui però no em surten més paraules que aquestes NO PARIS DE COSIR i és que avui ( tard com sempre ) publico la meva part de l’intercanvi, la que fa uns dies va rebre la Cristina, l’alter ego del No paris de cosir i que és el meu blog de capçalera .Mira que no sóc gens mitòmana ni rotllos d’aquests però el seu blog, com ho diria jo ? doncs això, que ja és un indispensable en la meva vida. Trobo que és una persona ( i no la conec pas de res, tot i que ja m’agradaria a mi fer-li una súper-abraçada ) molt creativa i a part d’això, generosa. A sobre, a part de compartir tutorials, pàgines i blogs fantàstics, un dia em va suggerir fer aquest intercanvi que a mi, particularment m’ha encantat fer….

Paper craft blanc, cordill fi, una mica de washi-tape, paper d’scrap de pots retallats i la inauguració dels tampons … això és el que vaig utilitzar per empaquetar l’ intercanvi

Vaig estar pensant en quins missatges li podia enviar dins els “pots” i fruit d’anar a bufar les espelmes a Londres … doncs em va sortir això !!

Com que ens vam estar intercanviant uns mails, ens vam deixar anar pistes del que ens agradava i això és el que li vaig cosir: una estupenda funda per a les llibretes ( amb llibreta inclosa ) i un estoig per guardar els bolis, llapis…

La roba és de Nunoya, en sóc bastant fan d’aquesta botiga, tenen robes  molt maques i originals. Aquesta és molt alegre i divertida de colors, com ella ! I a sobre, també porta uns quants topets que tan li agraden, suposo que els liles compten com a topets oi ?

Per la part de dins vaig utilitzar una roba fucsia, d’aquestes que són neutres però no són llises i són súper-combinables, és la mateixa que vaig utilitzar per fer l’interior de l’estoig.

Com que és la tercera funda que feia i per variar una mica, seem va venir de gust cosir-li un llaç per fer-li una llaçada i tancar-la i aquest llaç que tenia em va encantar perque els colors són clavats als de la roba.

I com ja vaig fer per a la Cristina de My world of wool, li vaig cosir el nom del blog per a que hi pugui escriure totes aquelles idees que li bullen al cap, tot i que crec que la llibreta potser l’he posat massa prima, hauria de tenir 500 fulls o més perque amb la quantitat d’idees que aquesta dona té … També li vaig cosir una cinta rosa que no vull que se m’acabi mai perquè m’encantaaaaaaa

És el mateix llaç que li vaig posar a la cremallera per a que pugui obrir l’estoig amb més facilitat i queda com a més fi, delicat i femení.No trobeu ?

I no podia faltar una foto del detall de la cremallera, una cremallera que he après a cosir amb ajuda  del tutorial que va fer la Cristina i va compartir al seu blog. Em fa il.lusió haver pogut cosir-li això a la persona que m’ha ajudat sense saber-ho, a cosir cremalleres.

Un petó molt gran Cris !! espero que no sigui l’últim intercanvi que fem i també espero que el facis servir força !

L’Enredo aquest cap de setmana debuta com a triatleta a l’extrem man de Salou i jo ja tinc papallones a l’estómac i això que jo no el faig … Bon i primaveral cap de setmana a tothom !!!